Uitgerekend Juli 2019 ♡

[quote quote=10128233]
Nu heb ik de griep te pakken, ben wel aan t werk maar voel me ontzettend slecht! Daarbij zijn al mijn zwangershapssymptomen ineens verdwenen. Dit maakt me erg onzeker en bang!
Alvast mijn dank!
[/quote]

Ahh balen, hoop dat je je snel beter voelt. Ik weet dat veel vrouwen ook de griep krijgen als ze net zwanger zijn dus misschien is het wel een zwangerschapssymptoon. 

ik herken het zorgen maken hoor, het is zo'n onzekere tijd.
Je kunt altijd nog zwangerschapstest met een streepje doen en deze, als je die nog hebt, vergelijken je eerdere streepje.
Beterschap en probeer vertrouwen in je lichaam te hebben!

Samantha en Neusje Welkom en gefeliciteerd!!?
@Samantha Jaaa ik heb dat ook heel erg.. vooral aan mijn ouders en vriendinnen wil ik het zo graag vertellen. Maar ik wil gewoon wel de eerste echo eerst afwachten. Dan kan ik (hopelijk) meteen eeen mooi plaatje laten zien :)
@Neusje  Ik herken wel een beetje wat je zegt dat je niet weet waar je het zoeken moet met die pijn in je buik. Ik heb hier vorige week heel veel last van gehad en vooral s'nachts. Ik had echt van die aanvallen en dat maakte me bang. Gelukkig kon ik wel voelen dat het mijn darmen waren. Vanaf deze week gaat het iets beter maar zijn mijn darmen nog wel pijnlijk. Maar schijnt er echt bij te kunnen horen volgens huisarts. Ivm veranderde hormoonhuishouding. Tip: warme kruik maken als je thuis bent! 
@LRE87 symptomen komen en gaan.. je kunt er best een dagje geen last van hebben. Vandaag voel ik mij bijv ook helemaal niet zwanger op wat vermoeid na.. Ik zou me nog geen zorgen maken meid, beterschap. 
Ik ga de echo data weer toevoegen!! :)

Aangepast: (01-11-2018)?
7 november XSamanthaX
13 november Neusje
14 november Strawberryc
15 november LRE87+Kyara +MamavanJav
17 november Lauu
21 november Stiekemmeelezen
22 november Bloesem+Molliee+Gebruiker10095993+Verrassingvanons
23 november Juuno 
27 november Iewie
30 november Mamaofthree

Hi dames,
allereerst iedereen gefeliciteerd! Een hele spannende en bijzondere tijd!
Wij hebben gister ook veel sneller dan verwacht een positieve test in handen gehad!
Gister precies 10 maanden geleden ben ik bevallen van ons zoontje. Vanaf begin gezegd dat als het ons gegeven is dat we er niet heel veel leeftijd tussen willen laten. Maar niet verwacht na pas 2x ongesteld te zijn geweest dat het weer raak is. Aangezien het vorige keer 16 maanden heeft geduurd. Dus dit is een hele wel aangename verrassing. Als alles goed mag verlopen ben ik rond 4 juli uitgerekend en zal ons zoontje dan 1,5jaar zijn. Dus denk wel even pittig maar ook zo leuk dat ze zo dicht op elkaar zitten! Ik kan niet wachten op deze zo bijzondere ervaring! 

Vinden jullie het leuk om een besloten fb pagina aan te maken? Communiceert makkelijker! Heb ik ook nog van mn vorige zwangerschap en is zo’n fijne groep waarbij niemand elkaar veroordeeld en alleen maar respecteert en ervaringen en alles delen!

liefs

Hoi Dames,
Ik heb nu donderdag over 2 weken 15 november de eerste echo i.p.v. 30 november.
Dit omdat ik afgelopen een stolsel verloren ben,En dit bij mijn twee eerdere zwangerschappen niet heb meegemaakt.Ik heb ook bloed laten prikken op het HCG hormoon en vandaag de uitslag gehad.
Het was 196.3 zegt mij helemaal niks,Ben volgens mij berekening nu 4weken&5dagen zwanger.Dus misschien past die waarde wel bij de tijd dat ik zwanger ben.
En ik heb voor de rest vrij weinig symptomen alleen hele realistische dromen en heel moe,
Iemand hier ervaringen mee?
Blij dat ik het even heb opgeschreven toch best wel onzeker.

[quote quote=10128311]Hi dames, allereerst iedereen gefeliciteerd! Een hele spannende en bijzondere tijd! Wij hebben gister ook veel sneller dan verwacht een positieve test in handen gehad! Gister precies 10 maanden geleden ben ik bevallen van ons zoontje. Vanaf begin gezegd dat als het ons gegeven is dat we er niet heel veel leeftijd tussen willen laten. Maar niet verwacht na pas 2x ongesteld te zijn geweest dat het weer raak is. Aangezien het vorige keer 16 maanden heeft geduurd. Dus dit is een hele wel aangename verrassing. Als alles goed mag verlopen ben ik rond 4 juli uitgerekend en zal ons zoontje dan 1,5jaar zijn. Dus denk wel even pittig maar ook zo leuk dat ze zo dicht op elkaar zitten! Ik kan niet wachten op deze zo bijzondere ervaring! Vinden jullie het leuk om een besloten fb pagina aan te maken? Communiceert makkelijker! Heb ik ook nog van mn vorige zwangerschap en is zo’n fijne groep waarbij niemand elkaar veroordeeld en alleen maar respecteert en ervaringen en alles delen! liefs[/quote]
Welkom ❤️ Gefeliciteerd met je zwangerschap. Zal zeker pittig worden twee van die kleintjes straks, maar ook heel leuk! 

Ik vind het trouwens een goed idee om een ‘besloten’ groep aan te maken. Vind ik persoonlijk ook makkelijker communiceren. 

Nog meer dames die dit een goed plan vinden? 

Terug
Bovenaan