Uitgerekend Juli 2019 ♡

[quote quote=10160885]He allemaal,
Op dit moment ben ik 17 weken en 1 dag zwanger. Voor mijn vriend en mij is dit ons eerste kindje  Het was officieel niet gepland maar we zijn er wel super blij mee. Zelf ben ik uitgerekend 3 juli dus dat word heel erg spannend natuurlijk. We zijn er 20 januari achtergekomen door een gender reveal die mijn moeder heeft georganiseerd dat we een jongen krijgen 
Daarom sluit ik me graag aan op dit forum. 
[/quote]
Hey leuk, nog een mogelijke 3 juli baby! ? Hier een meisje met die uitgerekende datum. Heb je de baby al gevoeld? Ik nog niet, maar zal toch niet heel lang meer duren denk ik. 

Ik ben nu 15+4 en dus 19 juli uitgerekend. Ben/was vrij slank, met name slanke buik met sterke buikspieren, maar had al heel snel een buik, maar dan vooral opgezette darmen (kan minder vaak grote boodschap doen ?) nu zo'n 1,3 kg aangekomen. (Was ook niks afgevallen want ik heb niet hoeven overgeven) wil totaal zo'n 12-14 kg aankomen. Schijnt gezond te zijn voor mijn lichaamsbouw. 
Ik heb al graag positiebroeken aan of broeken die iets te wijd waren. 

Ik ben nu 14.6 en ben nu ongeveer 1 a 1.5 kilo aangekomen. Was eerst afgevallen en dat na de kerst. Moest 27ste toen voor controle en was kilo afgevallen. Daarna medicijnen geslikt tegen misselijkheid en overgeven en toen werd me eetlust ook weer beter en met positief effect dat ik was aangekomen. 
Begin nu wel een buikje te zien en heb heerlijk weer de zwangerschapsbroeken aan.
Ik twijfel of ik de kleine al gevoeld heb ja of nee. De eerste voelde ik ook rond deze periode alleen toen lag placenta aan achterkant. Waar placenta nu ligt geen idee. De verloskundige dacht achterkant en de echoscopiste van zaterdag die zegt voorkant? maar kan niie wachten om de kleine weer te voelen.

Ik ben ook in juli uitgerekend, wij verwachten op 20 juli ons eerste kindje. Afgelopen weekend met de gender reveil te horen gekregen dat het een meisje wordt! :-D 

Ik ben tot nu toe iets meer dan 3 kg aangekomen, ik ben niet ziek geweest tijdens de eerste 12 weken van de zwangerschap gelukkig! 

Hoi mama's
Ik durf me nu ook aan te melden na een moeilijke start.
Vandaag 14+6. Ben 27 juli uitgerekend en tot nu toe 3 kilo  afgevallen door de misselijkheid en overgeven maar gaat steeds beter sinds week 14. Ben wel aan de zware kant dus het was geen groot probleem. Veel eten wil nog steeds niet maar is het allemaal waard. Hopelijk gaat alles goed. ?

Terug
Bovenaan