Uitgerekend Juli 2019 ♡

MammavanB wel leuk dezelfse datum uitgerekend en allebei een jongen?
Kayp die misselijkheis is inderdaad verschrikkelijk had je er geen medicijnen voor gekregen? Gelukkig dat nu steeds beter gaat.

Bij mij is vandaag echt een  * dag. Heb op dit moment erg last van me bekken aan linkerkant en veel last van me buik. Helaas op werk te weinig mensen dus na huis is is geen optie. En al zo het wel kunnen dan is het nog moeilijk omdat ze het al gauw kijken van dat je je aanstelt? was namelijk ook bij mijn eerste zwangerschap...
Kreeg zelfs al commentaar dat ik ook bog vakantie neem want ja ik ben al een half jaar thuis als ik met verlof ben.
Pff genoeg geklaagd weer

Ik kom ook weer even meelezen hier. Nu 14+6 wat gaat de tijd hard. Je ziet t behoorlijk maar ik ga niet op de weegschaal. Het kan me niet zo veel schelen. Ik heb me wel overgegeven aan de zwangerschapbroeken van de week. Volgende week de geslachtsbepaling. Ben erg benieuwd, we hebben al een meisje. 
We halen morgen een commode op die we goedkoop konden overnemen. Verder eigenlijk nog niks gekocht. 

Vandaag 15 weken + 5dagen zwanger! Al een tijdje hier niets meer geschreven of gelezen maar wat leuk om alles nu terug te lezen! ?? wij hebben vorige week de geslachtsbepalende echo gehad. We hebben het laten op schrijven in een envelopje en aan onze lieve buurvrouw (vriendin) gegeven om confetti te bestellen! Morgen komen familie en vrienden langs en zullen we het geslacht te horen krijgen! Ik heb echt totaal geen voorgevoel of iets maar ben nu wel echt zooo nieuwsgierig!  
Op dit moment voel ik dat ik een beetje ziekjes begin te worden hopelijk zet het niet door. Maar verder voel ik me echt zo goed! Helemaal happy met onze grote wonder! ❤❤

Dream, zeker leuk zelfde datum en een jongen! Wij hebben dus al een jongen die dit jaar 4 word, ik voel me ontzettend rijk met 2 jongens ??wel raar van je werk om.zo te reageren! Zit wel een flink verschil tussen vakantie en verlof....
Kayp, fijn dat je je beter voelt. Ik heb me tot 13 weken echt beroerd gevoeld dus voel met je mee ! 

Spannend naomi! Laat je t weten?? Geniet vooral van de gender reveal. Ik kon zelf een nachtje (goeie zenuwen) niet zo goed slapen toen we t woensdag wisten ?

Gister de geslachts echo gehad met 15.6 dagen en er zat niks tussen de beentjes, dus een meisje!!!! ? met 13 weken zei ze ook een meisje, en nu weer 3 streepjes en geen piemeltje. 
Baby maakte het wel spannend, eerst zagen we wat tussen de beentjes bungelen, maar dit was de navelstreng na goed onderzoek. Daarna de beentjes mooi over elkaar, maar nadat de baby gedraait was, zagen we van de onderkant  geen uitsteeksel en 3 strepen.
Heb zojuist wel een super leuk roze pakje gekocht, maar denk stiekem ook: straks is het met 20 week ineens een jongen! Koop nog maar niet teveel roze hihi. Lees toch vaak dat ze het mis hadden, maar ach ze hebben het ook vaak goed natuurlijk. 
En vreemd dat je gezeur op je werk hebt, ik plak na mijn verlof ook zomervakantie eraan vast. Anders kom ik niet door mijn verlof heen en mag maar 1 week meenemen, dus ze moeten ook niet zeuren :p 

Botw super leuk een meisje. Ja als je eenmaal geslacht weet wordt je heeel hebberig?
Haha jaa ze kunnen enorm zeuren. Probleem personeelstekort en te hoge werkdruk. Maar niet mij probleem eigenlijk moeten ze maar mensen aannnemen word genoeg gesollciteerd.

Terug
Bovenaan