Uitgerekend Juli 2019 ♡

Ik lees al een tijdje mee maar heb nog nooit gereageerd. Tijd dat ik het wel.
Zwanger van ons eerste kindje en het valt nogal tegen. Kan alle zwangerschapskwaaltjes afvinken tot nu toe. Blijf hopen dat het langzaam beter wordt. En kijk uit naar 16 weken zomervakantie. Voor het eerst sinds lange tijd dat ik vrij ben met de zomer.
De uitgerekende datum is 19 juli en de volgende stap is het geslacht te horen krijgen.  Voorheen wilde ik mij laten verrassen bij de geboorte. Nu wil ik het erg graag weten. Iets gerichter spullen kopen maar het scheelt ons ook hoofdpijnbrekers over de naam. 25 feb krijgen we de 19 weken echo en hopen daarna een gender revieval te doen. 
Wat spannend allemaal. Maar ben blij dat ik niet de enige ben met zorgen. Hoop dat we met ze alle vele newborns mogen verwelkomen in juli. 

Vind het heel knap Flowerbelly, maar wij zijn toch te nieuwsgierig. Al maakt het niks uit en hebben we een hekel aan roze/blauw enzo, dus voor kleertjes en dergelijke maakt het ons niet uit. 
Wat stom van je werk Dream! Verlof kost ze niets en vakantie heb je elk jaar, dus slaat nergens op! En hoezo ben je dan trouwens al een halfjaar weg? Ik is toch maar 16 weken totaal, verlof? Ik vind het erg vroeg om alweer te gaan werken als t kindje 10 weken is. Plak er zelf ook nog 4 weken vakantie aan (meer heb ik ook niet) en dan blijft waarschijnlijk mijn vriend nog een paar weken thuis (hij heeft in totaal 9 weken vakantie... bofkont). 
Nog twee weken en twee dagen en dan hebben we de 20 weken echo... heel spannend! We doen ook nog mee aan een  onderzoek van de universiteit, krijgen we ook nog twee extra echo’s! 

Gezien in het augustustopic dat ze een lijstje hebben met uitgerekende data en geslacht. Zal ik me daar binnenkort eens aan wagen? 
Gefeliciteerd Bloompje!
en Gebruiker, welkom. Hoop dat je je gauw beter voelt!

Leuk idee lepeltjelepeltje.
ik ben 23 juli uitgerekend en verwachten jongen ? zoals nog een paar hier de 23e een jongen verwachten...

Leuk idee @lepeltjelepeltje!
Ik vraag me af wanneer de nesteldrang begint? Ik ben van mezelf al echt heel erg opruimerig en wil alles tot in de puntjes optijd gedaan en geregeld hebben. Ik heb dit nu zo erg dat ik er GEK van wordt. Ik denk niet dat dit al nesteldrang is want ik ben bijna 15 weken zwanger. Maar dat moet wat gaan worden straks als ik echt nesteldrang krijg pff!
Ik wordt zo gek van mezelf, als ik iets bedenk wil ik het gelijk gedaan hebben (want stel je voor dat het dalijk door mijn dikke buik niet meer gaat lukken). Mijn vriend gaat straks een 2e hands ledikant en commode ophalen. Ik zit eraan te denken om langs de gamma te gaan om kleuren uit te zoeken voor de baby kamer. Ik wil eigenlijk ook de muur in de woonkamer schilderen. Onze kledingkast in de aparte kamer moet verhuisd worden naar de slaapkamer, alhoewel het wel krap is dan maar we slapen er toch alleen maar denk ik dan? Mijn vriend wil een kleinere kast maar dit wil ik echt niet want dan kan ik nergens mijn spullen kwijt! Ik heb laatst mijn hele badkamer la uitgezocht en schoongemaakt. Ik wil eigenlijk ook nieuwe meubels maar daar hebben we geen geld voor. 
Pffff wordt er ZO onrustig van. Hebben jullie dit ook? 

Terug
Bovenaan