Uitgerekend Juli 2019 ♡

Bloompje dan moet je medelijden met mij hebben hihi! Momenteel een puinhoop boven (en trap) vanwege badkamer verbouwing. Binnen kort word ook nog de babykamer, trapopgang etc gestucadoord. En eind maart een nieuwe keuken. Word ook wel zat van de rommel. maargoed is het in elk geval klaar als de kleine er is, dan in de rommel zitten is nog erger! ;-) even doorzetten nog! :)

Leuk idee! Ik ben 10 juli uitgerekend, maar weet het geslacht pas over 2 weken!
Ik zit plots middenin een verhuizing. Ook ik wil het liefst in 1 week klaar zijn. Mn man vind me een beetje gek aan het doen. Ik ben nu ook een soort van ingestort met al die hevige bandenpijnen en rugpijn. Dus moet vandaag even verplicht rust nemen, al maak ik het liever af! Ik houd maar in mijn achterhoofd dat de baby meer heeft aan een sterke mama dan aan een mama die helemaal op is ahahah.

Ik herken de nesteldrang zeker wel! Eerst dacht ik.. komt allemaal later wel. Maar nu word ik nerveus van de lijst met spullen die we nog nodig hebben en wil ik graag afstrepen. 
We gaan op onze bovenverdieping nieuw laminaat leggen. Dat komen ze over twee maanden doen (waar ik al heel ongeduldig van word). Voor die tijd dus vloerbedekking weghalen en schilderen. Zou het liefst vandaag nog beginnen. (Maar dan zit ik dus twee maanden zonder vloerbedekking haha) 
Hebben jullie trouwens ook last van duizeligheid en flauwvallen? 

@S-W ik heb precies het zelfde! Indd al die spulletjes wat we moeten halen en of het wel allemaal gaat lukken. Ik kan het denk ik pas uit me hoofd zetten als alles gedaan is. En ik heb ook last van duizeligheid. Nu in 2 weken tijd 2x bijna flauwgevallen en wordt er ook door de duizelig misselijk hebben jullie dat ook? Komt doordat de bloeddruk meer daalt nu je richting de 20 weken gaat.
@BOTW knap dat je je zo rustig kan houden met die rommel. Wel fijn vooruitzicht!
@Ummie, jeetje in een verhuizing. Moet er nu niet aan denken hahah!! Maar wel heerlijk als jullie er straks in zitten met jullie kleintje erbij. 

Ok, ik mis vast een hele hoop en weet ook niet goed wie hier nou wel of niet nog actief is, dus roep vooral als er iets niet klopt of als ik het erbij moet zetten. Dan voeg ik het toe! 

3 juli

Little Boy

jongen

3 juli

S-W

12 juli

JUSTanotherNAME

20 juli

BOTW

meisje

10 juli

Ummie

16 juli

Lepeltjelepeltje

18 juli

Kim de W-V

19 juli

SaniVDG

19 juli

JufSteenbok

19 juli

Limburgskindje

19 juli

Gebruiker10105117

20 juli

Marietje

meisje

23 juli

Peky

jongen

23 juli

Mammavan B

jongen

23 juli

Dream

jongen

24 juli

Pielewop

26 juli

Dwaallichtje

27 juli

KayP

30 juli

TS

Kershje

jongen

Bloompjee

jongen

SharonTer

jongen

Bloompjee, zoooo herkenbaar! Wij moeten de vloer boven schuren en schilderen, de vloer beneden schuren en schilderen (ergens in het voorjaar), schuurtje bouwen in de tuin, buiten houtwerk laten schilderen, alle muren binnen witten... wil het liefst vandaag al alles afhebben. Zo frustrerend. 
Maar goed, moet het een beetje laten gaan en wel licht mijn vriend opjagen, want die voelt die druk altijd pas als het al te laat is haha. Ergens de komende twee weken wil ik de vloer van de babykamer gedaan hebben en dan gaan we behangen. 
Verhuizen en verbouwen hebben we maar even uitgesteld om wat rust in de tent te houden, dat bewaren we voor volgend jaar :D...

Vandaag weer naar het hartje van de kleine mogen horen. Wat een mooi geluid. Toch maar eens kijken of ik het voor thuis ook kan regelen haha. 
Wij hebben geen pretecho geregeld om het geslacht eerder te weten. Nu wachten tot de 20 weken echo. We weten nog niet helemaal zeker of we het willen weten.

Terug
Bovenaan