Uitgerekend Juli 2019 ♡

Gefeliciteerd S-W! Wat een mooi nieuws! Zeker een opluchting? Hoe lang was de echo en wanneer weet je precies of t goed zit en kan het genieten beginnen? Ik ben best zenuwachtig namelijk!

Ook hier al een flinke buik! Morgen babyspulletjes mijn schoonzus ophalen, die heeft het niet meer nodig :)

Hallo lieve dames!
Ik ben nu 19.3 en voel de baby echt tekeer gaan sinds ik 18 weken ben. Het blijft echt bijzonder ook voor een 2e keer!
Mijn buik is dit keer ook veel dikker, en ik ben echt zenuwachtig naar de 20 weken echo die ik over 3 dagen heb, spannend wat het dit keer wordt.
Hier nog volop bezig met de verhuizing want gewoon echt te zwaar voor me valt helaas. Einde is gelukkig in zicht en wanneer we het geslacht weten kunnen we ook eindelijk beginnen aan de muur in de kinderkamer. Qua meubels gaat alles gewoon over van ons eerste kindje.
Gefeliciteerd iedereen met jullie geweldige mooie nieuws!! Hoop dat jullie enorm zullen genieten van jullie gezinnetjes.

Lepeltjelepeltje, erg late reactie van mijn kant. Helemaal erbij in geschoten. Maar inderdaad heel bijzonder dat ik een jaar na mijn bevalling op bijna dezelfde datum uitgerekend ben! Ben zo benieuwd hoe het allemaal gaat lopen. Vermoeidheid is te doen, gaat steeds beter heb ik 't idee.
Mijn buik groeit veel minder hard dan ik had verwacht maar inmiddels begint die wel te komen. Maandag weer een afspraak bij de vk en volgende week dinsdag de 20 weken echo. Zin in maar toch ook spannend. 

Ik ben nu 18+5 weken en 1,5 kilo aangekomen.  Ik voel de baby vanaf 13+6 bewegen wat steeds vaker en duidelijker wordt.

Wij wachten met inkopen tot na de 20 weken echo. Gaan wel voor een duo kinderwagen. Zonde van onze nog zo goed als nieuwe bugaboo fox, maarja hopelijk kunnen we die nog een beetje goed verkopen..

@Lepeltjelepeltje: Zeker een opluchting! Het duurde in totaal wel 45 minuten. Ze gaan een hele checklist af dus het blijft eigenlijk wel de hele tijd spannend. Steeds kun je iets afstrepen en ben je blij dat het goed is, maar dan komt het volgende dat ze gaan checken.
Ze begonnen met hartje, hersenen, longen, niertjes. Er wordt gekeken naar open ruggetje, waterhoofdje, hazenlip, klompvoetjes. En of het kindje goed groeit, er voldoende vruchtwater is en de verhoudingen normaal zijn. (En dan vergeet ik vast nog wel wat dingen) 
Het is dus echt een medische echo. Ik merkte achteraf aan mijn schouders dat ik dan ook best verkrampt heb gelegen de hele tijd. Maar nu ik weet dat het kindje gezond is kan ik wel veel meer genieten van alles en durf ik me meer open te stellen voor het idee dat ik moeder word en nu al erg hou van dat kleintje. Stukje zelfbescherming denk ik dat ik dat hiervoor onbewust minder heb toegelaten.
En net heeft ze zelfs voor het eerst een schopje aan haar papa laten voelen! 

Ooh het is zo spannend!

Trouwen wat leuk!!
Vorige week nog even extra hartje geluisterd. Geen bewegingen gevoeld. Maar het zit er nog. Woensdag de 20 weken echo. Vind het zo spannend. 
Heb elke keer in de avond jeuk! Om gek van te worden haha. Zal er allemaal bij horen :) 

Wij hebben donderdag 20 wekenecho. Erg spannend. Alle signalen waren rond 15 weken super goed. Toen zijn al een aantal puntjes afgevinkt zoals o.a. klompvoetjes, niertjes,blaasje.  Mijn medicatie geeft helaas een iets verhoogd risico op een kleine afwijking aan het hartje , dus daar hopelijk deze keer nog wat aandacht voor. 
De kleine had een wat dikker buikje vorige keer. Nou ....ikzelf ook wel ,  hopelijk stabiliseerd dat. Probeer me goed aan voedingsadvies te houden maar lijkt nog gemakkelijker aan te komen als ik normaal al doe. inmiddels 3,6 kg aangekomen maar ivm mijn hoge BMI is dat al veeel te veel. 

Hebben er meiden hier al nieuwe bhs aangeschaft!? Mijn botsten zijn zo groot geworden dat m'n hele tepel uit mijn bh komt. Ook zijn m'n tepels een stuk groter geworden. Hoop wel dat dit nog bij trekt na de bevalling. Weet iemand dat? 

Terug
Bovenaan