Uitgerekend Juli 2019 ♡

[quote quote=10128331]Ik ga nu een groep aanmaken! Wil iemand zn e-mail geven want moet minstens 1 iemand toevoegen! Dan kan ik daarna de link hier in bericht plakken dan kunnen mensen lid worden![/quote]
Als het via email niet lukt mag je me ook toevoegen op Facebook onder de naam; Debbie Javèn ?

[quote quote=10128312]Hoi Dames, Ik heb nu donderdag over 2 weken 15 november de eerste echo i.p.v. 30 november. Dit omdat ik afgelopen een stolsel verloren ben,En dit bij mijn twee eerdere zwangerschappen niet heb meegemaakt.Ik heb ook bloed laten prikken op het HCG hormoon en vandaag de uitslag gehad. Het was 196.3 zegt mij helemaal niks,Ben volgens mij berekening nu 4weken&5dagen zwanger.Dus misschien past die waarde wel bij de tijd dat ik zwanger ben. En ik heb voor de rest vrij weinig symptomen alleen hele realistische dromen en heel moe, Iemand hier ervaringen mee? Blij dat ik het even heb opgeschreven toch best wel onzeker.[/quote]

Hi, ik zie dit artikel, misschien heb je er iets aan!

Krijg een melding dat de link momenteel niet kan worden weergegeven. Nog iemand dit probleem? Misschien trouwens wel fijn als de post met de link binnenkort verwijderd kan worden, als er dan nieuwe groepsgenoten bij willen dan kan die link per pb verstuurd worden oid

Krijg een melding dat de link momenteel niet kan worden weergegeven. Nog iemand dit probleem? Misschien trouwens wel fijn als de post met de link binnenkort verwijderd kan worden, als er dan nieuwe groepsgenoten bij willen dan kan die link per pb verstuurd worden oid

Terug
Bovenaan