Uitgerekend Juli 2019 ♡

Wat fijn, weer 2 goeie 20 weken echo's! Ik heb die dinsdag en ben zo benieuwd ??? mijn buik is heel erg gegroeid laatste 2 weken. Ik zie mensen ook twijfelend kijken en denken van "zwanger"? Nu zie je t wel  duidelijk maar ik heb helaas ook weleens aan iemans gevraagd of ze zwanger was maar was niet zo... ik vond t vreselijk van mezelf en wel 20 keer sorry gezegd ? 

Wat fijn om de goeie berichten te lezen van 20 weken echo’s :-D
hebben jullie al lekker geshopt? Wij hebben het autostoeltje al binnen, en de kinderwagen hadden we besteld, 4-6 weken levertijd, maar was binnen een week al binnen haha. Die gaan we over 2 week halen denk ik, wil hem het liefst meteen, maar eerst nog even de stucadoor in huis + nieuwe keuken. Daarna ook eindelijk met de babykamer bezig.
en zo fijn om die kleertjes te kopen!! Alleen lastig welke maten, heb merk setjes in maat 56, en binnenkort nog wat 62 kopen, maat 50 heb ik heel goedkoop van de wibra, hele leuke kleertjes, en als het dan niet past dan pech! ;-)
En misschien morgen even kijken naar een babykamer, lastig hoor die keuze... iemand nog inspiratie voor een leuke winkel vol met babykamers? Wonen in Groningen, daar Prenatal, babyplanet en babydump wel gehad, maar vond het aantal babykamers tegenvallen hihi. 
Iemand toevallig bekend met babyplanet in Drachten?

Ik heb al een 2ehands kinderwagen en ik heb redelijk veel kleertjes van marktplaats gekocht (3 pakketjes in maat 50, 56 en 62).
Babykamer gaan we ook 2ehands kopen. Wieg hebben we al en is een oude familie wieg. Mijn overgrootmoeder, oma, moeder en ik hebben er allemaal in gelegen. Hiervoor gaan we wel een nieuw matrasje en bekleding op maat laten maken. 
Autostoel krijgen we van mijn schoonouders. Dus nog veel rompertjes halen en hydrofiel doeken en flessen en spenen enzo halen, maar dat komt nog  wel. Vanmiddag koop ik een voedingskussen zodat ik er mee kan gaan slapen. Ik kan inmiddels niet meer op mijn buik liggen. 

Ik kom een beetje laat binnen vallen :) ik ben 27 juli uitgerekend van ons eerste kindje. Het was een verrassing voor mijn man en ik, maar o zo welkom!
8 maart hebben we de 20 weken echo, waar ik naar uit kijk, maar ook wel weer gespannen voor ben. Fijn om te lezen dat ze bij jullie goed zijn!
Wat betreft babyspullen zijn we al aardig compleet. Ik heb veel over kunnen nemen van mijn zus, zoals een babykamer, campingbedje, voedingskussen etc. Een paar dagen geleden hebben we een kinderwagen gekocht. We zijn voor een Mutsy gegaan.
2 vriendinnen van mij zijn ook zwanger, maar die zijn al een stuk verder. Leuk om zo jullie ervaringen rond dezelfde weken te lezen!

Onze 20 weken echo was ook goed ? Alles netjes binnen de lijntjes ? Het duurde bij ons 45 min. omdat mevrouw steeds fanatiek bleef bewegen. De echoscopiste heeft flink haar best moeten doen. Ze had helemaal pijn in de hand ?
Maar wij zijn helemaal gelukkig! Wij hebben al een kinderwagen, bugaboo cameleon, uitgezocht (ook levertijd maar een week later mochten we hem al ophalen ?) Een box via marktplaats gehaald. Heb al wat kleertjes gekocht, maar heb ook al vanalles gekregen. Zo ontzettend leuk en lief van iedereen ?. Collega’s, vrienden en zelfs vrienden van ouders.
Volgende week wil ik de babykamer uitzoeken en de maxi-cosi en isofix. Dan hebben we de grote dingen binnen. Kunnen we eindelijk de computerkamer leegruimen en babykamer proof maken! Zo een zin in! Denk dat ze dat nesteldrang noemen ?

Vanmiddag de gender reveal party gehad. En we verwachten een jongen. Ben nu 20w en 1d. 
2de hands meubels gehaald met 14 wekrn en de rest hebben we eigenlijk uitgesteld tot nu. Lekker langzaam shoppen en de babykamer verven.
Succes iedereen. We zijn op de helft of bij a

Wij hebben ook de meubels via marktplaats. Gaan ze zelf opknappen, helemaal zin in. Buggaboo cameleon ook 2e hands (kado gekregen) met nog heel veel andere spullen en maxicosi. Het ziet er nog zo goed uit. Heb hier ook al best veel kleertjes en knuffels gekregen zo lief? zijn al goed opweg qua inslaan?

Onze 20-wekenecho was ook goed ?. 
Qua uitzet hadden we de meubels al een tijd geleden op Marktplaats gekocht, inclusief kinderwagen en Maxicosi. De kinderwagen gaat naar mijn ouders (wij vonden hem tetlaag) en van hen hebben we een nieuwe Joolz gekregen. Kleertjes hebben we ook al wel redelijk wat, maar verder hebben we nog niks. Vind het ook erg lastig om dingen te kopen.
Ondertussen voel ik de kleine sinds anderhalve week bewegen. De placenta zit aan de voorkant maar ik kan het nu wel goed voelen. Mijn man helaas nog niet.

Terug
Bovenaan