Uitgerekend Juli 2019 ♡

Ook wij hadden vanmorgen een goede 20-weken echo. Erg fijn!
Gisteren had ook iemand hier de echo, alles goed gegaan? 

Ik heb gisteren de 20 weken echo gehad. Deze was gelukkig goed ?? kleine man wilde even niet mee werken dus we konden ff 10 min rondlopen?

Fijn dat die ook goed was! Ik wist dat nog iemand die de 23e uitgerekend was de echo gehad had!
in mijn vorige zwangerschap werkte onze dochter ook niet mee. Kon toen tussentijds ook rondhuppelen Haha.
Hopelijk nog meer goede berichten de komende week! 

Hallo allemaal, ik heb al een paar x wat zitten lezen in deze juligroep maar zelf nooit wat geplaatst. Ik ben 27 juli uitgerekend, vanmiddag hebben we de 20 wekenecho gehad. Alles was goed voor zover ze kon zien, een lekker actief kleintje. We kregen wel echt weinig toelichting, ze zei alleen wat ze zag maar we weten nu dus niet of ons kleintje gemiddeld is qua groei en wat er nu dus uitgesloten is. Wij zijn bezig de babykamer opknappen en ondertussen orienteren op de grote dingen. Maar wachten nog ff met kopen totdat we het op het kamertje kwijt kunnen. Ik hoop hier ervaringen te kunnen delen en meegenieten met jullie!

Gefeliciteerd allemaal met de goede echo’s! Wat boffen we allemaal! 
Wij hebben inmiddels de babykamer geschilderd en behangen en ledikantje staat erin. Nu op zoek naar een geschikte commode, hele klus! Alles moet erin want het is een heel klein kamertje. Halve huis staat ook vol met babyspullen, dit weekend de zolder opruimen en hopelijk wat ruimte creeren. 

Goed nieuws allemaal! Wat heerlijk!
Wij hebben inmiddels ook al een aardige verzameling aan babyspullen staan! Veel gehad en ook gekocht al. Bizar eigenlijk hoeveel spullen je voor zo’n kleintje kan hebben. Kinderwagen, maxi cosi, etc. hebben we al binnen. Kamertje komt over twee weken al. (Had op langere levertijd gerekend) Mijn man is ook begonnen met verven, maar de nieuwe vloer komt pas begin mei, dus alles zal nog even op zolder moeten staan. Maar we zijn lekker vroeg met alles dus. Leve de nesteldrang haha! 
Had voor kerst een bon gehad voor een zwangerschapsmassage. Die heb ik vandaag verzilverd en het was heerlijk! Echt een aanrader! 

Gefeliciteerd allemaal met de goede echo’s, wat fijn.
Het verzamelen van alles vind ik ook zo leuk om te doen. Heerlijk rondkijken enz.
Bij ons staan alle spullen ook overal, beneden in de hal, in de extra kamer boven, en achter n schot nog wat. Alsof t is ontploft zon zooi overal.
Het plafond stucwerk en t schuine dak is hier klaar, nu nog het schilderen van de muren de deur en plinten enz, behang is deze week binnen gekomen ? dus het begint er al op te lijken. 

Terug
Bovenaan