Uitgerekend Juli 2019 ♡

Yes today ook de 20 weken echo gehad! Ik was gisteren al geweest maar hij lag zoveel te draaien dat ze niet alles konden meten. Nu wel en alles prima in orde. Was echt nerveus zeg al een tijdje maar nu voelt alles een stuk lichter haha 
Ik begin nu pas met beetje rommel te ruimen en weg te gooien. Ruimte te maken voor de babykamer. Nu meteen veel meer zin in haha. Dag voor dag, stap voor stap plus ik ga er lekker van genieten. Heb de laatste berichten op deze topic nog niet gelezen maar ik dacht, ik laat even gauw mijn update even weten. Fijne avond, hier een blije opgeluchte Zoë. 

Hallo allemaal! 
Het is een tijd geleden dat ik wat heb geplaatst! Wat goed om alle positieve berichten te lezen? ik ben vandaag precies 22 weken zwanger en ook bij ons was alles goed met de 20-weken echo? we verwachten een meisje? 
Het kamertje is al zo goed als klaar, de wagen (Joulz) besteld, box gekregen en ben aan alle kanten alles beetje bij elkaar aan het kopen? 
Ik twijfel alleen heel erg of ik zo’n babynestje handig vindt. Wat denken jullie?
gr Jessica 

Hai goedenavond of eerder goedenacht :p
Ik heb even een vraagje. Zijn er veel dames die gaan beginnen aan een zwangerschapscursus? En hebben jullie er baat bij? Welk soort wordt er aangeraden? Ik heb 1x een proefles gehad bij yoga maar mwahh maar misschien is het even wennen. 
Ik ben nu precies 21 weken. 
Liefs Zoë

Jessicaa, daar twijfel ik ook over. M'n schoonzus heeft bij der derde 1 gekregen en wenste dat ze m bij de andere 2 ook had gehad. Ik kan er zelf 1 maken. Maar vind het niet veilig genoeg. Je moet er echt bij blijven. Dus twijfel of het nuttig is.
Qua zwangerschapscursus heb ik nog niet georiënteerd. Weet nog niet of ik dat ga doen..

Fijn dat iedereen een goede 20 weken echo heeft gehad. Ik heb de 20 weken echo volgende week! Super spannend.
Baby nestje koop ik niet is allemaal marketing om dingen te verkopen vind ik. Als ik het alsnog mis kan ik dat altijd nog aanschaffen. 
Zwangerschaps cursus willen we wel gaan doen. Al is het alleen voor goede tips wat in wat voor houding je het best kunt staan om de pijn te verlichten en misschien voor manlief wat tips om mij te ondersteunen. 
Wel heb ik nu sinds 2  dagen dat ik de baby minder voel. Voorheen voelde ik hem echt al goed schoppen. Ik weet dat je pas je baby elke dag hoort te voelen bij 27 weken dus maak me niet zoveel zorgen maar vraag me af of meerdere dit hebben?! Ik ben 19 weken zwanger.
Wij hebben een Easy rider licht gewicht aangeschaft. Deze is ook erg handig in te klappen incl zitje + stang een keer. Dit vonden wij erg makkelijk aangezien ik de trap op moet. Het zijn alleen geen lucht banden. Rijdt dit erg vervelend?! Iemand ervaring daarmee? 

Hoi Bloompje!
Ik heb over een half uur de 20 weken echo en heb ook het idee dat ik haar minder voel dan voorheen. Maar misschien beeld ik het me in... ik vind het heel spannend in ieder geval! Maar inderdaad, vanaf 27 weken moet je het elke dag voelen en dat duurt nog even :)

Ik doe sinds 3 weken zwangerschapszwemmen en dat vind ik wel heel leuk. Je bent bewust met je lijf bezig, maar baringshoudingen en puffen oefenen is niet mijn ding.? 

@carokienos hoe was de 20 wkn echo?
Wij hebben vandaag te horen gekregen dat we een jongetje krijgen. Dinsdag de 20 wkn echo!

Terug
Bovenaan