Uitgerekend Juli 2019 ♡

Ik heb ons ingeschreven voor een cursus waarbij we wat huiswerk krijgen en er twee avondsessies zijn, 1 voor alleen de vrouwen met tips over ademhaling en ontspanning enzo en 1 met de partner om het te hebben over hoe hij kan ondersteunen tijdens de bevalling. Een korte cursus met een praktische insteek. Wilde er niet teveel avonden aan kwijt zijn. 
Verder gaan we nog naar een info-avond in het ziekenhuis en doe ik (naast bootcamp) ook zwangerschapsfitness. Zo fit mogelijk blijven helpt hoop ik ook! 

@TS de 20 weken echo was goed :D De placenta ligt tegen de buikwand aan, waardoor ik haar minder voelt en mijn man haar voorlopig ook nog niet gaat voelen. Nog even geduld dus... Er was wel een kalkspatje in het hartje gevonden, maar op zichzelf staand is dat geen probleem. Mochten er nog meer markers gevonden worden, dan kon het wijzen op een genetische afwijking. Dat was gelukkig niet het geval :)
Ik ga naar een bijeenkomst van het ziekenhuis hier in de buurt. Dan kan je op kraamafdeling kijken en krijg je ook info over de bevalling en borstvoeding enzo.
Qua sporten doe ik een keer per week aan bodypump en probeer ik een paar keer per week te wandelen. Ik heb gelukkig geen kantoorbaan, dus ben tijdens mijn werk ook veel aan het lopen e.d. Ik zou wel graag op zwangerschapsyoga willen, puur en alleen om even met andere zwangeren op te trekken, maar dat is hier alleen op woensdagavond en dan kan ik niet.

Ik schaf ook niet op voorhand n babynestje aan. Heb nu ook n voedingskussen met korrel vulling die kun je in model leggen en daar n hydrofiel in spannen zag ik dat leek me wel iets. 
Ben begonnen met zwangerfit dat is gym. 1,5 u per les. En daarna n half uur info over verschillende onderwerpen, geen puffen enz, en 1x partneravond. Heb me ook aangemeld voor infoavond ziekenhuis maar dat is pas als ik 35w ben. Oh dat klinkt nog ver weg. 

Ik was een tijdje stil, puur omdat ik nog steeds best wel angstig was. 
Vrijdag de 20 weken echo gehad en die was goed! Hele opluchting. Kleine jongen heeft het prima. Ondanks dat mijn placenta voor ligt voel ik hem al wel. Niet altijd maar eindelijk elke avond wel. 

Nu proberen te genieten 

Ik zit nu al te moederen...onze hond heeft vrijdag 1 pup gekregen dmv keizersnee en weet nog niet goed wat ze ermee aan moet. Dus iedere 2-3 uur aanleggen (ook snachts) pff wat een stress (afvallen, komt er genoeg melk uit....) Gaan we zo bij de baby ook hebben hihi 

Wat leuk @Sanivdg, kun je vast inkomen haha. Ik voelde 2 dagen de baby minder maar sinds vandaag is hij weer super druk aan het  doen gelukkig. Hij lijkt ook ineens sterker! Zo leuk om zijn schopjes te voelen. Mijn man kan het ook al voelen.
Mijn navel staat wel erg strak en is minder diep. Ik denk dat hij eruit gaat poppen binnenkort. Hebben mensen dit al? 

Ahw Kay wat fijn dat alles goed was. Nu proberen er wat meer lol in te hebben.
ik moet nodig het lijstje weer bijwerken! 
Ik denk dat ik een zwangerschapscursus ga doen van 1 dag met mn vriend. En ik doe ook Zwangerfit, net als Kershje. Alleen bij mij is het alleen 1 uur sporten, niet echt info. 
Wij hebben net een vakantie/babymoon/honeymoon geboekt! Weekje Toscane eind april, zin in! 

Ja.  Ik geniet steeds meer. Helemaal nu ik gestopt met ben stage lopen. Lichamelijk wil dat gewoon niet meer door moeheid hypermobiliteit. 

Nu druk bezig met spullen verzamelen. ? 
Worden steeds meer! Wat vinden jullie echt een must have? Is mijn  eerste kindje dus alles is nog nieuw.

Terug
Bovenaan