Uitgerekend Juli 2019 ♡

Vanochtend 20 weken echo gehad. Was perfect op schema.. alleen een enorm hoofd.  Deze zat al op 21 weken. Heeft hij van zijn moeder haha.
Wel een te hoge bloeddruk. Krijg lichte medicatie en moest net ook urine inleveren. Ik hoop dat dat er snel een uitslag is. Vind dat wel erg spannend.

Heey goeie avond, 
heb een dilemma.. ben vandaag 22 weken en 2 dagen. Al enkele dagen last in de buik. Harde buiken die soms enorm pijnlijk zijn. Ook enorme krampen. Nu deze avond echt soms niet houdbaar en licht bloedverlies... weet iemand raad?? Moet nu donderdag bij de gyne sowiezo. Vandaar de twijfel wachten of niet? Vorige week ook veel witverlies gehad die dik was en kleverig. 

Alvast bedankt

Ts medicatie ?
Mijn bloeddruk is ook te hoog zeggen ze. Onderdruk 85 of zoiets.
20 weken echo was goed hier :) iets langere boven benen .. maar trekt vast wel weer bij.
Nú aankomende maandag opnieuw bloeddruk meten enzo.. spannend!

Hey gebruiker, ik zou per direct je verloskundige bellen. Zijn kan controle doen en je hopeijk geruststellen! Hier zijn ze ook voor!!

@Kim, klopt
142/90 was die van mij. Ook wat hoger dan vorige keer. Gaat voornamelijk over het eerste getal. Hoge bloeddruk kan grote gevolgen hebben. Vind het dus erg spannend, uitkomst van urine onderzoek ook.
Ik kan morgen de tabletten ophalen. 3x 100 mg per dag. Vrijdag moet ik dan weer te meten in het ziekenhuis. Is het nog niet goed, dan verhogen. Hij moet echter ook niet te laag worden. Ik moet dus komende tijd regelmatig bloeddruk laten checken om die onder controle te krijgen en houden. Dat is belangrijk.

Vervelend de hoge bloeddruk. Mijne is juist erg laag maar niet zorgwekkend, 60/90. Nu ook bewust wat vaker tussendoor iets eten. Laatste dagen zoo druk dat ik gewoon echt niet weg kan lopen om iets te pakken dan echt t gevoel dat ik om val.
Hmm baby musthaves, is ook ons eerste kindje. Maar hoor dat hydrofiele doeken Mn de XL erg fijn zijn, in de zomer kun je m over de kinderwagen gooien tegen de zon? Dus die XL wil ik zoiezo wel n aantal van kopen 

@ gebruiker: ik las je berichten bij een andere topic al, ik wens je veel sterkte. Doe rustig aan!! Volgens mij heb je geluk en was je er op tijd bij. Althans dat hoop ik. 

Hoe gaat het met iedereen. Hier goed. Vandaag 22w en 1d. Langzaam zijn we de babykamer aan het inrichten en spullen aan het kopen.
Wel snel last van harde en gespannen buiken maar kan geen kwaad volgens de vk.
Vanmorgen zijn we naar babydump gegaan. Gelukkig niets gekocht maar wat helpen die hormonen niet mee. 2 prima kinderwagens 1 voor 600 en 1 voor 1400. Ik wilde natuurlijk die duurde want dat zal beter zijn... vriend heeft me mee naar huis genomen om even rustig na te denken.  Ook de autostoel. Hij legde van alles uit over de veiligheid en andere testen. Werd en gek van. Hoe zijn wij ooit veilig groot geworden ;)
Bij jullie ook dat gevoel dat je het beste wilt en keuze maakt die je anders noooit zo zou doen?

Terug
Bovenaan