Uitgerekend Juli 2019 ♡

Heel herkenbaar. Ik ben wel van de hand op de knip houden.. Mn hormonen zeggen KOPEN. Ik koop niets meer op impuls. En krijg inmiddels echt een goed gevoel van de koopjes. Kinderwagen gescoord nieuw van merk maxi cosi compleet met maxi cosi voor 599. Het is allemaal duur.... Maar de hormonen zitten soms wel in de weg.
Ik kijk ook veel naar internet revieuws en consumentenbond  

Ik ging ook he-le-maal los in babypark laatst. Was niet meer te stoppen. Heb een boxkleed gekocht voor 85 euro + een boxzak voor 60 euro? Toen ik thuis kwam dacht ik, realy???? Een boxzak voor 50 euro..maar wilde hem persee Maar blijkbaar was die zo duur omdat het van baby's only is. Kinderwagen hebben we een easywalker. Deze was 800 euro. En is echt mega praktisch doordat hij met zitting in elkaar geklapt kan worden en licht gewicht!! Ik let ook vooral op of dingen praktisch werken. Verder hoef ik niet persee merk kleding en koop ik veel in de sale of bij zeeman en hema.
Is jullie baby ook zo druk? Ik voel hem dagelijks meerdere keren. Soms echt hard al! 

Ik ging bij mijn eerste zwangerschap wel los maar nu niet meer haha. We zijn nu voor een quinny buzz gegaan, mijn zus had die nog en is nog in goede staat.

Bloompjee ik voel mijn kleine heel goed! Heerlijk al die bewegingen ??

Ik voel onze meid ook al goed! (22weken) Vooral in rust momenten ? heb nog steeds een mini buik, pas gewoon nog al mijn broeken en truien haha, mijn man voelt trouwens de baby ook al, zo bijzonder moment!?
Wij hebben trouwens wel dure aankopen, Be safe autostoel die ook in de ligstand kan, en de joolz day 3 (met alle accesoires van muskietennet tot regenhoes) we waren allebei “verliefd” op die wagen, en de rest reed een stuk zwaarder, en mijn man is groot en de Joolz heeft een mooie hoogte. 
We wouden een goedkoper kamertje, alleen zijn nu verliefd op een kamer die 2x zo duur is, dus daar moeten we nog even over na denken haha. 
Heb ook dure kleding pakjes van merken, maar heb ook hele goedkope outfits van de Zeeman/Wibra in bijv. maatje 50, past het niet of maar heel kort, dan gewoon pech.?
Achja we zijn ook zo blij met dit wondertje, dat het ons ook niet gek genoeg kan haha. Maar je word ook wel hebberig in een babywinkel, maar kan me nog aardig inhouden. ?

Wij zijn eigenlijk nog helemaal niet losgegaan qua aankopen. We hadden mijn vriends oude wiegje, mijn oude ledikantje, de kinderwagen van zijn zus, een box van een collega... we hebben alleen een behangetje gekocht en twee ladekasten van ikea die als commode gaan dienen. 
Qua kleding ook heel veel gekregen! Ik vind wel veel leuk, maar wil eerst even sorteren wat ik heb in welke maten, dan mag ik ook wel iets leuks kopen van mezelf :D
Hoe is het met jullie qua kwalen? Hier komt mijn kwaaltjesrelaas haha. Ik heb best veel last van bandenpijn laatste weken, echt pijnlijk! Ook ben ik echt een emotioneel wrak, heb vorige week meerdere keren gehuild (uit verdriet), zonder reden. Je hoeft maar naar me te wijzen of ik ga alweer janken. Is dat herkenbaar voor jullie? Verder wel prima hoor, maar ik was vorige week echt even bang dat ik een prenatale depressie zou krijgen. Lijkt nu wel weer mee te vallen gelukkig. 

Bijna 2 weken geleden de 20weken echo gehad en wij krijgen nog een zoontje erbij? Ik voel hem ook wat meer sinds een week. Pijnlijke buik door de groei en emotioneel heb ik ook. We gaan alweer richting het laatste trimester :D

Gefeliciteerd! Ligt je placenta voor of achter? Mijn kind is echt megadruk, vooral als ik ga slapen savonds dan schopt hij heel erg. Je voelt het ook heel duidelijk van de buitenkant, dat is wel leuk voor mn vriend. Vandaag 23 weken. 
Gelukkig, ben ik niet de enige die in een tranendal zit haha. 

Mijn placenta ligt achter. Bij mijn eerste was dat ook het geval maar die voelde ik veel eerder vaker en harder. Verschilt ook gewoon per kindje. Waar ligt jou placenta? bij het opstaan en slapen gaan voel ik hem ook. Haha, hoort erbij

Terug
Bovenaan