Uitgerekend Juli 2019 ♡

Dames,
ik heb en fb groep aangemaakt: uitgerekend juli 2019!
hij staat op besloten zodat iedereen zich kan aanmelden! Ecen kijken hoe snel hij naar geheim toegaat

JaJa volgens mij kunnen mensen dan wel degelijk zien dat je lees bent geworden hoor. Dus ikik pas even totdat het zekerzeker de van niet. Kan hij niet op geheim en dan mensen toevoegen ofzo? 

Pff stomme telefoon met typen ...
Iemand had het over weinig leeftijdsverschil. Mijn dochter en zoon schelen 16 maand. En  mij viel en valt dat reuze mee met hoe zwaar dat is

Hallo allemaal,

Gefeliciteerd!
Ook ik wil mezelf graag aanmelden voor deze groep; volgens mijn eigen berekeningen 1 juli uitgerekend van ons 2e kindje en heb 21 nov onze eerste echo!
Vind het ook allemaal weer zo ontzettend spannend en kan het eigenlijk nog steeds niet geloven! Wachten duurt zo lang...

We gaan dit weekend een weekendje weg met mijn ouders en zus, haar vriend en kinderen dus ik denk dat ik het dan wel ga vertellen, als ik bepaalde dingen niet eet en geen wijntje drink valt het op..
Over de besloten Facebook groep, leuk! Zat ik bij mijn zoontje ook in en kon toen niemand zien! Heb nu echter alleen geen Facebook meer, misschien even aanmaken voor deze groep alleen... is inderdaad wel makkelijker communiceren. Mag ik erbij? 

Ik duim mee voor allemaal goede echo’s en steeds minder kwaaltjes!
Liefs

Hoi allemaal, je kunt duidelijk zien wie er lid zijn van deze groep hoor. En je kunt vervolgens doorklikken naar hun profiel. Ik pas om deze reden even. Ik wil echt voorkomen dat er op deze manier iemand achter komt.

Terug
Bovenaan