Uitgerekend Juli 2019 ♡

Hi allemaal!
Heeft er iemand ervaring met de osteopaat bij harde buiken? Op advies van de verloskundige Heb ik zaterdag een consult. Ben benieuwd!
Er wordt hier een jongetje verwacht trouwens!
Groetjes

Goedemorgen allemaal! 
Ik ben even beetje Piet paniek en hoop dat iemand mij gerust kan stellen☺️ Ik ben vandaag 24+1 en het is ons eerste kindje (een meisje?). Nu is het al ruime tijd heel druk en ook al heel goed zichtbaar en voelbaar van de buitenkant? nou heb ik nu al 2 dagen dat ik haar wel voel, maar niet zo duidelijk als de afgelopen tijd. Gisteravond wel weer even dat het te zien was, maar is het zorgwekkend dat ze even iets minder actief is? Alle controles en 20-weken echo waren helemaal goed? krijg elke keer te horen dat het hartje zo mooi klopt?
groetjes Jessica 

Wij zijn niet naar zo’n babystore gegaan. Denk dat ik dan gek zou worden, haha. Veel van een kennis overgenomen voor een prikkie ? Kleertjes zijn ook aardig compleet en krijg soms nog wat van mn ouders en schoonmoeder, dus daar koop ik nu ff niks meer van ?.
Ga zelf dekentjes en lakentjes maken, DIY pinterest ? aanrader

Jessicaa ik heb dat zelf ook, als ik de baby even niet zo goed voel denk ik: is alles nog wel goed?
Hou mezelf steeds voor dat je pas vanaf 28 weken het elke dag moet voelen (ik ben vandaag 23weken) maar in rust stand voel ik de kleine toch bijna dagelijks wel even bewegen, blijft elke keer een geruststelling ?
Heb de placenta voor liggen, voel het dus vaak heel lichtjes en zie soms mijn buik ook lichtjes bewegen. Zo bijzonder? mijn man geniet er ook zo van!!
Vandaag gaan we onse Joolz day3 halen, zo’n zin in!! En we moeten de babykamer kleuren uitzoeken, lastig hoor al die keuzes hihi. 

Hoe gaat met met iedereen momenteel?! Hebben er al mensen last van pijntjes?! Ik heb af en toe wat heeele lichte menstruatie achtig krampen. Hebben meerdere dit?! Doet totaal geen zeer maar je voelt een soort spanning ofzo wat erna wel gelijk weer weg trekt. 

Bloompje... ik heb dat de afgelopen week ook een paar dagen gehad. Wordt nu beter. Verder ben ik de hele zwangerschap nog niet kwaal/pijnvrij geweest, haha. Ik werk ook maar een paar uutjes per week.

Terug
Bovenaan