Uitgerekend Juli 2019 ♡

Nu 25+4 en ik voel me eigenlijk behoorlijk goed! Zodra ik teveel heb gedaan gaat mijn stuitje flink zeer doen. Dat is voor mij ook wel een nuttige waarschuwing, want ik denk soms dat ik nog alles kan en zeker tijdens werk vind ik het moeilijk om gas terug te nemen. 
Mijn buik is inmiddels flink gegroeid, maar zit nog niet echt in de weg. Ik ben nog lekker aan het sporten. Rennen en springen is niet meer fijn, dan gaan mijn banden trekken en voel ik teveel druk op mijn bekken. 
Ons meisje is lekker actief. Elke dag volop aan het trappelen. Komende week gaan mijn man en ik nog lekker even samen op vakantie naar de zon!

Hoi! Best wat kleine kwaaltjes, maar wel te overleven. Verschilt een beetje per dag hoe ik me voel. Buik is echt al wel dik aan het worden! Mn banden doen wel veel zeer, bij langer lopen, maar ook tijdens seks of tillen of bukken. Stuitje ook, daarvoor bij de fysio geweest, maar niks ernstigs. En maagzuur heb ik bijna dagelijks. Maar over het algemeen gaat t best goed, vind t gewoon lastig om niet over mn grenzen te gaan. 
Jongetje in mn buik is lekker druk en het voelt nu ook echt mentaal alsof er een kindje in mij zit, in de zin dat ik het gezellig vind en hem zie als mn zoontje! 
Hoe is het met jullie?

Fijn dat het met de meeste zo goed gaat! Leuk dat ze steeds actiever worden he! Ik voel hem ook meerdere keren per dag trappelen. Zo gezellig! Dat zullen we wel gaan missen straks haha. Ik merk nu ook wel dat het allemaal iets zwaarder begint te worden. Hij wordt ook steeds zwaarder dus als ik te lang op mijn rug lig voelt het soms niet prettig meer. Ook wat vaker plassen nu omdat hij op mijn blaas drukt.
Buikje groeit echt hard nu. Merk dat mijn navel ook steeds vlakker wordt. Ben erg benieuwd wanneer hij eruit gaat ploppen. Hebben jullie dat ook?
Soms wel confronterend dat ook mijn benen mee doen met dikker worden (en slapper) ondanks dat ik maar 4 kilo ben aangenomen. Maarja hoort erbij! Zit erover na te denken om iets van zwangerschaps gym te doen. 

Hier nu bijna 23 weken zwanger. Voel me savonds zo vreselijk moe ? voor de rest geen klagen. Ik heb echt veel honger laatste dagen dus moet wel wat oppassen ? hen nu 8 kg aangekomen.

Oh wat balen dat je zo moe bent! Heb je drukke dagen?
Bloompje, 4 kg is echt niks! Ik nu ruim 7 kg, dinsdag 24 weken. Best confronterend die kilo’s inderdaad! Ik probeer heel actief te blijven en Zwangerfit is een aanrader vind ik. 
Babykamer krijgt al meer meubels en was al lekker de kast aan het inruimen. Echt leuk. 
Waar ga je heen SW? Jaloers! Ik nog paar weekjes wachten en dan ook lekker weg.

Bloompje, ja hier. Geen zorgen over gehad omdat ik dit herken van mijn vorige zwangerschap. Maar het is de groei van je baarmoeder rond deze periode vaak. Dus na weekje of twee ga je opeens een flinke buik zien :)
Ik sport ook, en dat gaat prima. Word wel eerder moe, maar hoort er ook bij. Pilates is heel fijn als je een rustige sport wilt doen. Ik dans zelf en doe krachtoefeningen. 
Iemand vroeg over baby voelen.. dit hoeft inderdaad pas met 28 weken elke dag. Maar wat ik vaak merk is als ik actief ben geweest sporten/stuk gelopen en dan op de bank plof de baby het meest voel. Vaak ook bij wakker worden of slapen gaan. 

Haihai, ik nu 23+2 weken. Na een intensieve dag merk ik wel dat ik uitgevloerd ben. Dan wil ik alleen maar slapen, meestal word ik midden in de nacht weer wakker en kan ik dan de komende uren niet meer slapen, maar jaaa dat is zeker niet erg. Verder alles prima eigenlijk, last stuitje minder al een paar weekjes want ik had een zwangerschapsmassage genomen met extra aandacht voor m'n bekken en sindsdien voel ik het een stuk minder gauw. Eerst elke keer wanneer ik op stond en ging lopen. 
Mijn vriend voelde vanavond voor het eerst de baby toen ik op de bank lag en hij zijn hand op m'n blote buik legde. Vond het echt bijzonder! De baby werd heel actief. Echt humor hihi 
Babykamer mee bezig. Meubels moeten nog besteld worden dus ik moet opschietennnn :) 
Ik moet nog heel veel spullen gaan kopen! Bijna alles! 
Ok dit was mijn update, knuffel Zoë

Ik ben nog maar 2 Kilo aangekomen, en ben 23.2week zwanger. Word juist van weinig aankomen onzeker, heb liever een kilotje meer erbij! Maargoed de kilo’s komen nog wel gok ik ?
Ik werk vanaf nu gewoon mijn 2,5 dag en mag niet meer extra werken. Kreeg namelijk na lange dagen (werk met kinderen) last van mijn rug, en mijn buik staat ook vaak “strak” voel het niet, maar ik twijfel vaak of het echt een harde buik is, mijn blaas (soms voor het plassen ook wel eens last van), of gewoon mijn kleine buik aangezien ik een ienieminiebuikje heb. Ik ga in elk geval rustig aan doen. 
Wij moeten ook nog de babykamer bestellen, en muurkleuren en vloer uitzoeken. Heb al wel genoeg kleertjes geshopt, vind het zoooo leuk al die kleine maatjes!! En heb al heel wat versameld, maar moet nog veel meer komen. 
Soms loop ik in een babywinkel en denk ik. Jemig.. dat moet ik ook nog, en dat, ohja dat ook! Komt best wat bij kijken haha. 

Terug
Bovenaan