Uitgerekend Juli 2019 ♡

Hier gaat het ook goed. Ook een erg actieve jongen in mijn buik. Ik merk de laatste weken wel vaker buikpijn. Ik moest gisteren bij het koken af en toe gaan zitten. Daarnaast ben ik de afgelopen weken flink aangekomen. Het gaat echt met een kilo per week. Ik weeg me 1 x per week en zat laatst met 22 weken al op +6,5 kg.
Ook een wat minder leuk kwaaltje. Ik heb de eerste striae gespot. Op de onderkant van mijn borsten. Ik wist dat ik er aanleg voor had aangezien ik ook nog wat striae heb van toen ik aan was gekomen tijdens mijn studie. Maar ik baal er toch wel van.
Daarnaast zijn we uit de naam. Dat is ook wel erg fijn.
De babykamer moet alleen echt alles nog aan gebeuren. We gaan voor 2ehands meubels dus gelukkig geen problemen met levertijden. Maar we moeten ook nog de hele vloer vervangen. Ik ben niet echt actief op dit gebied. Ik merk dat ik alles uitstel. 
Verder is de misselijkheid eindelijk grotendeels weg. Maar ik werk nog steeds maar halve dagen. Ze hebben op mijn werk gezegd dat ze liever hebben dat ik het rustig aan doe. En ik neem het er nu lekker van. Een stressloze zwangerschap daardoor en dat is toch heel fijn. 

Hoi hoi!
Wat leuk m jullie verhalen te lezen!
Met mij gaat het ook goed ?? Morgen ben ik precies 23 weken zwanger. Ik heb een zware hersteltijd na de operatie in week 13 gehad. Niet werken, niet sporten  en nog pijn. Nu kan ik gelukkig weer lekker bewegen, geniet daar dan ook van!
ik voel baby boy ook de hele dag door wanneer ik in rustpositie verkeer. Placenta ligt achter. 
Zijn er nog vrouwen hier die op hun rug kunnen slapen? Ik ben een rugslaper en daar is mijn matras op afgestemd. Nu met op mijn zij slapen snel pijnlijke heup en schouders. Moet daar nog iets op verzinnen!!
Wij gaan met opa en oma en onze dochter half april ook nog even lekker op vakantie, zuid Spanje ?
Verder schuiven we de meubels van one dochter door naar babykamer, dochter krijgt nieuwe meubels. Deze week bestellen. 
Qua klachten maagzuur in de avond wanneer ik te veel avondeet of op de dag te vet. Wel veel kilo’s al aangekomen!
Mijn vriend heeft inmiddels dit kindje ook erkent bij de gemeente Utrecht. 
Ik ga weer verder hier! Succes allemaal met kamer inrichten en lees graag jullie verhalen/ ervaringen!!
??

Wat vervelend striae @dwaallichtje. Ik heb ergens gelezen dat 90% van de vrouwen er last van krijgt tijdens de zwangerschap. Smeer je goed in? Ik merk wel dat mijn huid begint te jeuken op mijn buik. Ook heb ik wat irritatie/uitslag, hele kleine bultjes, dat jeukt ook.
@peky ik slaap op mijn rug en zij. Ik merk dat als ik te lang op mijn rug lig het zwaar aan voelt ofzo. Ik zit erover na te denken om zo'n voedingskussen aan te schaffen. Hoorde dat dat lekker ligt. Meer mensen ervaring daarmee?
Zo vandaag heb ik eens flink geshopt voor mezelf. Veel positiekleding en wat jurkjes die stretch hebben. Ik merk dat de positie kleding heel mooi mijn buik accentueert. Wel een dubbel gevoel omdat ik weet dat ik het na de zwangerschap voor een groot deel niet meer aan doe. Maar aan de andere kant denk ik, lekker genieten tijdens je zwangerschap, toch? Voel me er fijn bij en wil er deze zomer leuk bij lopen. De losse dingetjes die ik al had vind ik niet mooi aansluiten bij m'n buik, voor een groot deel dan. Hebben jullie dat ook??!! 

Ik vind het nog best lastig om leuke positiekleding te shoppen, hebben jullie nog leuke tips naast de winkels als prenatal en noppies?
Ik merk ook dat mijn conditie erg achteruit gaat, maar ik blijf nog wel 3x per week sporten en ik hoop dat ik dit tot 30 weken vol kan houden. Daarna is mijn doel elke week is er weer 1 :) maar dat is meer omdat ik voor mijn zwangerschap bewust bezig ben geweest met een gezonde levensstijl en afvallen. Het afvallen kan ik gelukkig steeds meer los laten, komt wel weer na de bevalling.

@Bloompjee: Groot gelijk! Ik vond het ook zonde om allerlei positiekleding te kopen, maar mijn man heeft me meegesleept naar de winkel, omdat hij vond dat ik best wat meer mag genieten en me mooi moet voelen. En nu ben ik er super blij mee. Ben soms best onzeker, omdat ik mijn eigen lijf niet herken in de spiegel, maar in mijn nieuwe jurkjes loop ik trots rond met mijn buikie! 
@Annx: Ik vind de kleding bij Asos.com erg leuk. Vorige week een bestelling gedaan en die was binnen drie dagen in huis. 
We gaan naar Fuertaventura (Canarische Eilanden). We zochten iets met mooi weer in deze periode, geen risico op Zika en niet te ver vliegen en dan kom je snel bij de Canarische eilanden uit. Zin in! 

@Bloompjee: ik heb mij Voedingskussens er bij gepakt voor vannacht. Hopelijk logt dat weer wat beter!

Ik koop wel goede zwangerschapsbroeken, maarveel truitjes en jurkjes pas ik nu nog wel. 
@S-W: wanneer ga je op vakantie? Lekker veel plezier alvast!
beetje bewegen is nu nog erg lekker. Ik doe aan oa bodypump: buik valt bij de squats mooi tussen de benen door ?
in mijn vorige zwangerschap heb ik tot week 36 gepumpt! ??‍♀️ Blijf je lekker fit bij! 

Ik shop positie mode op wehkamp, asos, mamalicious, Otto, H&M en de C&A heeft ook leuke dingen. Het is wel even een zoek tocht. Ook moet je een beetje crea Bea zijn met combineren. Ik heb bijvoorbeeld een basic jurkje met daarover een blouse op geknoopt tot onder m'n borsten. 

Terug
Bovenaan