Hier groeit de buik hard door! Nu 26+3 en mijn dochter laat zich goed voelen. Van het weekend heeft ze zelfs papa wakker geschopt, toen mijn vriend mij slapend probeerde te knuffelen..! Gelukkig slaap ik nog heerlijk, val meestal op m’n zij in slaap, maar werd vanochtend op mijn buik wakker.
Qua klachten vooral last van maagzuur en mijn stuitje. Beide neem ik serieus in die zin dat ik let op wat ik eet, wat een enorm verschil maakt voor mijn maag. En ik bezoek eens per 2/3 weken een bekkenfysio en doe oefeningen. Verder ga ik wekelijks naar zwangerschapsfitness waardoor mijn conditie prima blijft én grote voordeel is de praktische tips. Niet ‘je mag niet tillen’ maar tips hoe je moet tillen en waar je op moet letten. Ook let ik voor mijn stuit erg op hoe ik zit en waar ik op zit, dat ik zitten en lopen veel afwissel en dat ik rust neem bij pijn. Hierdoor kan ik (gelukkig!) nog prima werken en leuke dingen doen.
Kamertje is zo goed als af. Meubeltjes komen vooral van Ikea; prima prijs, geen levertijd en genoeg keuze. De kinderwagen gekocht bij van Asten, kregen we een autostoel bij, dus dat was ook meteen geregeld. Verder een en ander van marktplaats. We zijn dus al best ver! Vandaag eerste kleertjes in maat 50 zelf gekocht, had nog niets, maar kon het nu niet laten, lang leve de kortingsdagen bij Prenatal. Van de weekend wellicht een badje+standaard kopen met korting.
Zwangerschapsbroeken heb ik van HM en Lidl. Laatste is echt top broek én maar 12€. Ook heb ik shirts van beide winkels, maar kwaliteit van Lidl is fantastisch; shirts rekken heerlijk en kleur blijft mooi. Had ik niet verwacht, maar echt een aanrader. Zeker gezien de pijs