Uitgerekend Juli 2019 ♡

Wij hadden een echo bij 8 weken, 11 weken, 19 weken en weer een bij 32 weken. Dit omdat mijn placenta een beetje voor de uitgang lag, hopelijk is dat dan niet meer zo! Anders wordt mn bevalling medisch of keizersnee. 
Ook doen we mee met een onderzoek, dus hebben met 21 weken extra echo gehad en rond 30 weken hebben we er nog eentje. 
Als commode hebben wij malm ladekasten van ikea en daarbovenop maken we zelf een houten plank. Ledikantje hadden we nog van mij vroeger. Kamertje is nu behangen en geschilderd, bedje en ladekasten staan klaar en alle gekregen kleertjes zijn ingeruimd! Nog een paar plankjes en een lamp en dan is het bijna klaar!
Nu wil ik nog wat extra kleertjes en lakentjes enzo kopen. Maar wel lastig wat ik echt nodig heb. En in welke maat en denkend aan het seizoen... 

En van wie krijgen jullie al die kleertjes kado? Ik heb alleen nog maar sokjes kado gekregen en een 9 maanden dagboek whihi.
Ik zat tussen 2 banen in precies toen ik zwanger werd dus aan collega's vertellen zat er voor mij niet in. Ik was bij mijn vorige werk namelijk al weg. En daarnaast hebben mijn vriend en ik maar 5 vrienden die nog met niks zijn komen aanzetten qua kado's. Mijn 3 vriendinnen hebben geen kinderen en zijn er ook totaal niet mee bezig ookal zijn ze wel heel blij voor me. Nou en van de familie ook nog niks gehad... voel me nu best sneu zodra ik hoor dat veel zwangere vrouwen worden overladen met kado's.... heb ik waarschijnlijk toch iets verkeerd gedaan... 

Zoë ik krijg ook niet zoveel hoor hihi! 1 pakje gekregen, rammelaar en een knuffel etc. Mijn zussen/broer zijn al veel ouder, dus die hebben ook geen babyspullen meer, dus moeten ook echt alles nieuw kopen. Ook veel vrienden zonder kinderen. En schoonfam is schoonzus zelf zwanger en rest heeft nog geen kinderen of een hele andere smaak..... hahaha! 

Oh en wij hebben al de naam sinds we 13 weken zwanger waren! We noemen thuis de baby ook al bij naam, we waren ontzettend vroeg zoals ik vaak lees, maar waren allebei heel blij met de 2 namen die we hebben gevonden voor onze kleine meid. 
Ben benieuwd of de rest ook al een naam hebben. ? wij vonden trouwens een jongensnaam verzinnen moeilijker.. maar het was wel gelukt voor de 13 weken (nub theorie echo) 

Oh BOTW, dan ben ik gelukkig niet de enige die niet overspoeld wordt met geschenkjes hihi :p 
Zo snel al een babynaam met 13 weken. Nou wij zijn er voorlopig nog niet uit denk ik. En Ummie, nee nog geen geboorteplan. Ga ik de volgende keer over brainstormen met de verloskundige. 
Liefs Zoë

Hier weer vandaag op controle geweest bij de gyneacoloog en die was erg tevreden. Aangekaart dat ik elke nacht wakker lig van de harde buiken en ze was duidelijk dat ze me liever in de ziektewet zie. Ben nu 24 weken en aangezien ik ook een hele slechte start heb gemaakt met mijn eerste zoon neem ik het advies aan. Maar leuk is anders..... Maar we doen lekker rustig aan. Beetje rommelen in huis.

Ik heb van mijn schoonmoeder wel 1 en ander gekregen maar t valt idd tot nu toe erg tegen met leuke spulletjes krijgen..

Wij hadden de naam voor baby boy nr 2 al vrij vroeg! En we staan er helemaal achter. Mijn zus vind het echt een vreemde naam maar ik vind keuze in namen zo persoonlijk, ieder voor zich wat dat betreft en over smaak valt niet te twisten. 

Terug
Bovenaan