Uitgerekend Juli 2019 ♡

Ik van heb van 1 vriendin al 3x iets gekregen, zo lief! Ze blijft aanzetten met kados haha. Verder van broer en zijn vriendin iets leuks gehad en van mijn moeder en oma de kinderwagen, dure aankoop dus ik bof maar! Van mijn schoonfamilie nog niks gekregen, lullig vind ik het voor m'n vriend omdat mijn familie zo gul is krijg ik het gevoel alsof hij vergeten wordt. Van zijn vrienden heeft hij ook nog niks gehad, maar dat is misschien ook anders bij mannen onder elkaar.
Geboorte plan moet ik nog doen. Weet wel al hoe ik het wil hebben. Pijnbestrijding (ruggenprik) laat ik in het midden en wil ik aankijken of ik dat nodig vind. Twijffel of ik een warm jasje moet kopen voor onderweg naar huis midden in de zomer?
En de naam zijn we voor 80% wel over uit. 

Hoi allemaal, misschien een gekke vraag. Eind april komt de kraamzorg al thuis voor een intake gesprek. Weten jullie wat ik kan verwachten. Moet ik dan al bijvoorbeeld laten zien dat ik alles in huis heb? Vind het namelijk erg vroeg, maar kan best begrijpen dat de zomer een drukke periode is voor de kraamzorg. 

Annx: toevallig komt eind april ook bij mij de kraamzorg langs. Er staat duidelijk in de mail dat het een intake gesprek is, en niet dat ik alles spik en span moet hebben, of klaar moet hebben. Dus denk dat het meer een klets praat is. En de controle of alles aanwezig is verder op zal plaatsen vinden?! 

Zoe: het zijn ook meer tweedehands dingen die mensen niet meer hoeven omdat ze zelf klaar zijn met baby's. Niet veel cadeautjes hoor. Nou ja, wel wat, maar niet overdreven veel. Hoeft ook niet, komt nog wel als ie er is :).
En Ummie, jongensnamen makkelijker?! Dan moet jij mij helpen haha! Wij zijn er ook nog lang niet uit... zo moeilijk!
MammavanB wat onwijs k dat je in de ziektewet moet... kun je het een beetje accepteren? En gaat het met rust wel stuk beter? Zelf loop ik ook steeds te hard van stapel en heb veel bandenpijn en harde buiken, moet mijn eigen rem en lagere versnelling nog vinden. Zo lastig om gas terug te nemen... Zeker met al een kindje lijkt me!
Geboorteplan nog absoluut niet aan begonnen, moet dat nu al :O? Ik neem aan dat de verloskundige daar wel binnenkort een keer over begint. Ik heb geen idee wat ik daar allemaal in moet zetten. 
Volgens mij gaat de kraamzorg met de intake niet kijken of je alles al in huis hebt hoor! Eind april is inderdaad wel heel erg vroeg! 
Het is wel veel regelwerk he, een baby. Soms overweldigt het me allemaal maar, wat je allemaal moet doen en regelen. Maandag gaan we bij de notaris testament en partnerschapsvoorwaarden vastleggen. Week erna geregistreerd partnerschap en daarna focus op bevalinformatie... 

Over het geboorteplan ook niet na gedacht. Vermoed dat t n kort plan wordt, het enige wat ik weet is dat ik t alleen samen met Mn vriend wil doen, bij t geboortecentrum. Ga wel wat lijstjes maken met wat te regelen de laatste weken, en na de bevalling, de verzekering, aangifte. Lijstje wat ik mee wil nemen naar t geboorte centrum, meer dit als plan zegmaar. Heb wel al wat dingetjes gekregen, vooral van Mn beste vriendin en moeder, kleertjes jasjes sokjes. Overige vriendinnen doen we dat niet bij elkaar. We doen bij iedereen een babyshower organiseren en dat is ook n geschenk ? om te krijgen. Krijgen jullie vast ook? 

Lepeltjelepeltje ik heb er wel moeite mee.. maar zit er ook sinds vandaag pas in. Werkte wel 50% maar ik werk op zware pg afdelingen en het is echt geen doen. Ik zou het vast beter kunnen accepteren zodra de harde buiken minder worden.
Het is echt een teken dat je rustiger aan moet doen, let op jezelf hoor. 

Terug
Bovenaan