Uitgerekend Juli 2019 ♡

Hi dames,
Ik ga de groep op ‘geheim’ instellen. Vind het wel leuk als jullie je gezellig aansluiten zonder bang te hoeven zijn dat iemand ziet dat je lid bent. 
Om lid te kunnen worden van de groep mogen jullie mij toevoegen op Facebook onder de naam; Debbie Javèn
Dan zorg ik dat je aan de geheime groep wordt toegevoegd! 

Liefs

Hai dames,
Ook ik ben 1 juli uitgerekend en ben nu 5 weken en 3 dagen. Ik had vandaag last van krampen en schiet meteen in de stress. Ik heb namelijk in mei een heftige miskraam gehad met een lange nasleep. Dus meteen de verloskundige gebeld en nu mag ik dinsdag al voor een eerste echo komen. Dat is wel echt heel fijn. En ze heeft me gerustgesteld dat het waarschijnlijk mijn baarmoeder is die aan het groeien is. Ook omdat ik al last heb van bandenpijn. Het is mijn eerste kindje en hoop hem of haar straks te ontmoeten. Zou ik trouwens ook bij de fb groep mogen? Lijkt me fijn om met elkaar te kunnen praten. 

Hai dames,
Ook ik ben 1 juli uitgerekend en ben nu 5 weken en 3 dagen. Ik had vandaag last van krampen en schiet meteen in de stress. Ik heb namelijk in mei een heftige miskraam gehad met een lange nasleep. Dus meteen de verloskundige gebeld en nu mag ik dinsdag al voor een eerste echo komen. Dat is wel echt heel fijn. En ze heeft me gerustgesteld dat het waarschijnlijk mijn baarmoeder is die aan het groeien is. Ook omdat ik al last heb van bandenpijn. Het is mijn eerste kindje en hoop hem of haar straks te ontmoeten. Zou ik trouwens ook bij de fb groep mogen? Lijkt me fijn om met elkaar te kunnen praten. 

Hai dames,
Ook ik ben 1 juli uitgerekend en ben nu 5 weken en 3 dagen. Ik had vandaag last van krampen en schiet meteen in de stress. Ik heb namelijk in mei een heftige miskraam gehad met een lange nasleep. Dus meteen de verloskundige gebeld en nu mag ik dinsdag al voor een eerste echo komen. Dat is wel echt heel fijn. En ze heeft me gerustgesteld dat het waarschijnlijk mijn baarmoeder is die aan het groeien is. Ook omdat ik al last heb van bandenpijn. Het is mijn eerste kindje en hoop hem of haar straks te ontmoeten. Zou ik trouwens ook bij de fb groep mogen? Lijkt me fijn om met elkaar te kunnen praten. Heb me al toegevoegd aan je fb debbie. 

Hai Dames, 
Wat leuk deze groep... ook ik sluit me heel graag aan! Ik heb voor mijn NOD een test gedaan en die was positief. Ik ben nu voor de vijfde keer in verwachting, maar van ons tweede kindje. De laatste keer een miskraam gehad met 9 weken. Ik ben dus noal onzeker. Aan de andere kant: ik probeer positief te blijven en mijn zinnen te verzetten. Fijn dus om mij hier aan te sluiten. 
Ik heb 23 november de eerste echo! Ik zou dan 8 weken zijn. Ik ben (volgens eigen berekening) 4 juli uitgerend.
??

Terug
Bovenaan