Uitgerekend Juli 2019 ♡

Oei doe maar rustig aan proud mom! Een tandje terug doen :)
Hier is het kamertje klaar. Alleen ff dingen opruimen en vanmiddag de enveloppen geschreven. Blijft leuk om te doen.
Kleine man is heel erg beweeglijk..ben zo benieuwd naar hem..

Hoi allemaal!

hier ook weer een berichtje van mij.
@Bloompjee: in januari dit jaar ben ik met 13 weken zwangerschap geopereerd. Dit had ik al eens geschreven hier op dit forum. Ook plaatste ik een berichtje (nieuwe topic) dat ik helaas ook wat klachten had nav operatie, of in elk geval na operatie. Ik heb ook paniekaanvallen/ claustrofobisch gevoel en hyperventilere gehad. Gelukkig is dit al een tijdje geleden en is het zo goed als over. Voor de zekerheid ook in mei afspraak op pop poli, kan afgezegd worden indien niet nodig. Verder elke twee weken afspraken nu in ziekenhuis voor controle. 
Ik weet bijna zo goed als zeker dat ik een keizersnede krijg. Bloeddruk is al aan hoge kant ook. Grote baby, dus krijg ook Suikertest. Onze eerste dochter is ook met keizersnede geboren: hellpsyndroom: bloeddruk was laatste week (week 39) tegen 170 en onderdruk boven de 100. Ook lag ze in stuitligging. Keizersnede was goed bevallen overigens ook, alles was goed!! Als een ks doorgaat, dan wellicht op maandag 15 julli: uitgerekende dag van WR. 

Morgen gaan wij eerst 1,5 week naar Spanje toe. Nog even lekker relaxen met elkaar. 

Oh leuk weer te horen van jullie Proudmom en Peky!
Proudmom, die maar rustig aan. Hoewel dat moeilijk is denk ik, als je aan het verbouwen bent. Doe je zelf nog veel dingen? Of kun je het een beetje uitbesteden?
Je hoeft inderdaad geen erkenning te regelen als je geregistreerd partnerschap hebt. Alleen kun je erover nadenken of je een voogd in je testament wilt opnemen, voor als jullie beiden overlijden: wie gaat dan voor jullie kind zorgen en de erfenis beheren etc. Maar als je al een kind hebt, dan heb je dat waarschijnlijk al geregeld. 
Peky, klinkt niet als een zorgeloze zwangerschap! Kun je wel een beetje genieten? Wel lekker naar Spanje! Zitten jullie in een appartement? Ik volgende week naar Italie. Echt veel zin in. 
Nog een keer het lijstje. Alleen mamatweeduizendnegentien moet ik nog aanvullen.

3 juli

Little Boy

jongen

3 juli

Strawberryc

3 juli

S-W

meisje

3 juli

SharonTer

jongen

6 juli

gebruiker160658

meisje

6 juli

Smobe

meisje

10 juli

Ummie

12 juli

JUSTanotherNAME

meisje

15 juli

WR

16 juli

Lepeltjelepeltje

jongen

17 juli

Sooooo

jongen

18 juli

Kim de W-V

18 juli

Chantalxx

meisje

19 juli

SaniVDG

19 juli

JufSteenbok

19 juli

Limburgskindje

19 juli

Gebruiker10105117

19 juli

Zoe

jongen

19 juli

Kershje

jongen

20 juli

Marietje

meisje

20 juli

BOTW

meisje

23 juli

Peky

jongen

23 juli

Mammavan B

jongen

23 juli

Dream

jongen

24 juli

Pielewop

25 juli

Annx

26 juli

Dwaallichtje

jongen

27 juli

KayP

27 juli

xProudMomx

jongen

30 juli

TS

2 augustus

Bloompjee

jongen

Mamatweeduizendnegentien

jongen

Iedereen heeft tijdens zwangerschap wel klachten denk ik. Meestal is je 2e al wat pittiger heb ik van horen zeggen...
Ik loop in het wkz en daar zei verloskundige dat je niet per se hoeft te genieten van een zwangerschap. Ze zei letterlijk: mooi als het wel kan!
ik kan er ook bij zeggen dat ik vier keer per week nu weer kan sporten, bodypump en bodybalance. Dit gaat lekker en voelt goed. 
Wij hebben een hotel geboekt in de buurt van malaga. Zin in!!
na de vakantie onze nieuwe auto ophalen, wij hebben een grotere gekocht. 

Lepeltje lepeltje, gaan jullie dan ook dit weekend al op vakantie?
super dat je het lijstje zo up to date houdt. Krijgen jullie een melding wanneer iemand wat post? Ik moet deze pagina echt opzoeken...

Haaaai!
Wij verwachten ook een jongetje! Dinsdag 25 weken zwanger. Ik vind het helaas nog steeds niet snel gaan. Komt ook door alle kwaaltjes denk ik, waardoor ik groot gedeelte thuis zit en de dagen een beetje probeer door te komen. Gelukkig kan ik wel wat meer genieten! :) ook wel gek dat de vrouwen die begin juli zijn uitgerekend al bijna de 30 weken aantikken!
Nog 9 weken tot verlof, mooie tussenstap en klinkt wat minder lang!
Twee weken terug met de babycursus begonnen. Ik vind het super leuk en gelukkig niet te zweverig. Daar ben ik helemaal niet van. Ik had overigens niet verwacht zo enthousiast te zijn. Vooral veel tips en informatie. Handig voor tijdens de bevalling. Over twee weken de partneravond. Wel goed voor mijn man. De linkjes met informatie die ik stuur leest hij meestal niet (tsja... mannen). Dan moet hij wel. Die avond krijgen we vooral veel informatie over de bevalling en hoe je partner je goed kan ondersteunen en wat je zelf kunt doen om de bevalling z.s.m. te laten verlopen.
Afijn! De babykamer komt in week 18, dus genoeg om naaruit te kijken!!
Groetjes! :)

Even mijn hart luchten... vandaag kwam m'n zus op bezoek. Mijn huisje netjes aan kant en de babykamer is nu een weekje geleden geverfd. De geleverde babykamer staat nog in dozen en mijn vriend gaat 2 weken weg voor werk. Begin mei is ie weer terug. Ik had ook liever gewild en dat was ook de bedoeling dat de babykamer af zou zijn voordat ie wegging maar dat is helaas niet gelukt. Nu kwam m'n zus patsboem... waarom staat alles nog in dozen, je bent al 25 weken hè, je weet maar nooit hè? Waarom gaat het zo traag? en dan echt met zo een serieus gezicht, ook mijn vader en m'n andere zus willen zien dat het nu al af is etc. Vinden jullie dat ze echt gelijk hebben, ik denk die 2 weken wachten kan toch ook nog wel zodat mijn vriend en ik het rustig samen in elkaar kunnen zetten? Mijn vader is te oud voor dit soort klussen en m'n zussen zijn te druk. Ookal heb ik hun hulp niet nodig maar waarom altijd die betweterige opmerkingen van mensen? Of overdrijf ik nou? Aanstaande zondag heb ik hier thuis een verjaardag en dan zullen ze weer van die opmerkingen maken, ik weet niet zo goed hoe ik het moet overbrengen zonder kwetsend over te komen. Hoe denken jullie hierover? Ze behandelen me altijd als een luie donder heb ik het idee. 

Zoë onze baby kamer is nog niet eens klaar met schilder werk. Heb er al weken ruzië over met mijn moeder, mijn stiefvader is beroepsschilder dus die helpen heel veel Maar mijn vriend kan niks goed doen. 25 weken vandaag maar heb nog niet eens alle spulletjes. Ik zou je er  niet schuldig over voelen. Mijn moeder wou na 12 weken al bezig met het kamertje

Terug
Bovenaan