Hoi allemaal!
hier ook weer een berichtje van mij.
@Bloompjee: in januari dit jaar ben ik met 13 weken zwangerschap geopereerd. Dit had ik al eens geschreven hier op dit forum. Ook plaatste ik een berichtje (nieuwe topic) dat ik helaas ook wat klachten had nav operatie, of in elk geval na operatie. Ik heb ook paniekaanvallen/ claustrofobisch gevoel en hyperventilere gehad. Gelukkig is dit al een tijdje geleden en is het zo goed als over. Voor de zekerheid ook in mei afspraak op pop poli, kan afgezegd worden indien niet nodig. Verder elke twee weken afspraken nu in ziekenhuis voor controle.
Ik weet bijna zo goed als zeker dat ik een keizersnede krijg. Bloeddruk is al aan hoge kant ook. Grote baby, dus krijg ook Suikertest. Onze eerste dochter is ook met keizersnede geboren: hellpsyndroom: bloeddruk was laatste week (week 39) tegen 170 en onderdruk boven de 100. Ook lag ze in stuitligging. Keizersnede was goed bevallen overigens ook, alles was goed!! Als een ks doorgaat, dan wellicht op maandag 15 julli: uitgerekende dag van WR.
Morgen gaan wij eerst 1,5 week naar Spanje toe. Nog even lekker relaxen met elkaar.