Uitgerekend Juli 2019 ♡

Heel herkenbaar dat mensen zo hun mening over babykamer etc geven, ik kan het gelukkig nog goed van me afzetten. Zou zeggen gewoon dat doen wat voor jullie goed voelt en het is toch juist leuk om het kamertje met zn 2tjes in elkaar te zetten.
hier nu 28 weken(5 juli uitgerekend) en meubeltjes staan nu ruim een week op hun plek, we moeten nog wat kleine dingen doen, plintje plakken/gordijnen ophangen.
Dus kamertje wel bijna klaar maar verder moet dr nog veel gedaan worden, krijgen begin juni nog andere keuken. Daarvoor moet er nog een muur uit en dan nog stukadoor, schilder en tegelzetter erin... genoeg wat nog gedaan moet worden en je voelt m al aankomen, daar heeft ook iedereen zn ongezouten mening over. Gaat hier gewoon ene oor in/ andere weer uit....
maargoed kortom, doe gewoon waar je jezelf goed bij voelt! 

ik ben 27 weken en kamertje is nog niet geschilderd en kast staat ook niet in elkaar. Het liefst wil ik het hele huis afhebben voor 30 weken, maar goed we moeten wel realistisch blijven en soms gaat iets gewoon niet zo snel.
Ik vind overigens dat als mensen commentaar willen leveren, ze maar zelf hun handen uit de mouwen moeten steken in plaats van zeuren en weer weggaan zonder enige hulp. 
Lekker negeren die handel, nu is het nog de babykamer, straks als de baby er is zul je nog 101 dingen fout doen in andermans ogen. Het blijft vervelend, maar het went wel

Vandaag precies 26week! En de babykamer is ook nog lang niet af. Gister heeft mijn man net het plafond geverfd, en vandaag misschien alle muren in de verf zetten. Gister de kleur uitgezocht, ben heel benieuwd? ledikant is binnen maar moet nog in elkaar, kleding kast komt maandag en moet ook nog in elkaar, en volgende week gaan we denk ik de commode halen (word de hemnes ladekast van Ikea die ik ga oppimpen met leren handgrepen) en een schommelstoel.
Heb bij Lidor super leuke decoratie  besteld voor de kleine meid. O.a. Een bedhemel en ben er al helemaal verliefd op! Kan niet wachten om alles uit te pakken en alles in het kamertje te plaatsen! ?

Dag dames,
Ook ik meldt me weer even op het forum, heb een lange tijd niks laten horen.
Komende woensdag ben ik alweer 29wk. Met de baby gaat alles goed. Met mij zelf wat minder. Vanaf 13 wk bekkenklachten, vanaf 20wk veel harde buiken en totaal geen fit gevoel. Ben snel duizelig/ hoofdpijn en zie wazig. Mijn bloeddruk is gelukkig nog steeds goed, maar gaat wel extra in de gaten gehouden worden.
ik werk momenteel niet meer, iets waar ik veel last van heb gehad. Een faalgevoel. De zwangerschap valt mij zo tegen, had zulke andere verwachtingen. De babykamer hebben we wel al klaar, iets waar ik wel erg blij mee ben aangezien ik niet veel fut heb om wat te gaan doen. Zijn er meer mensen waarbij het zo tegenvalt en hoe gaan jullie er mee om? Iedereen om me heen zegt dat ik moet genieten, maar dat is zo lastig. Wanneer de baby beweegt voel ik gelukkig wel geluksmomentjes. Sorry voor mijn gezeur hoor, maar wou het even van me afschrijven. 

Hey strawberryc,
klinkt heel bekend dat faal gevoel, hier nog wel aan t werk maar al vanaf januari halve dagen. Ook gewoon elke keer niet fit, last vd buik maar erbij neer leggen is idd moeilijk.
hier ook geen roze wolk gevoel en idd wel blij met de momenten waarop de kleine zich laat voelen door schopjes? geeft mij ook een soort van geruststelling al klinkt dat misschien gek...

Hoi strawberryc. Ik ben werkloos en de zwnagerschap duurt ook zo lang. Inderdaad iedereen zegt geniet ervan maar over het algemeen kan ik dat niet goed. Inderdaad de bewegingen in mijn buik zijn geluksmomenten net als de echo's maar verder vind ik er geen bal aan...
Ik heb ook vanaf 20 weken last van hardevbuiken regelmatig. Slaap ook slecht hierdoor. Pijn aan mijn voeten na een kwartier belasten. 
Volgende week beginnen aan de kinderkamer daar kijk ik dan wel naar uit.

Herkenbaar ook. Ben nu 26 weken en de verloskundige en de fysio zeggen dat ik eigenlijk iets minder moet gaan werken. Maar ben al maar 3 dagen op kantoor (naast een dag studie en dag huiswerk), heb er liever een dag bij dat ik m'n werk rustig kan afronden ? (kantoorwerk met best hoge druk en eigen projecten)
Maar ja...gister lange dag gemaakt en daarna nog een verjaardag...op t moment zelf dacht ik nou gaat prima... Dag erna, ben totaal niks waard. Heel de dag niks gedaan, zo moe. Dusja, misschien moet ik me er toch bij neer leggen. 

Oja hier stond het kamertje al 6 weken geleden in elkaar. M'n man kreeg met kerst al nestel drang en toen is t kamertje geschilderd en nieuwe vloer erin (stucwerk was ruim jaar daarvoor al gedaan, maar t kwam er verder niet van) heb de grote dingen aardig in huis. Gordijnen inclusief rails moeten nog opgehangen en ingekort. Maar moet echt alle kleertjes nog en nog wat randzaken (flesjes of borstvoeding spul, luiers, luiertas...) Qua kleertjes vind ik t echt moeilijk. Vind t algauw belachelijk duur of te tuttig/kinderachtig. ?

Terug
Bovenaan