Uitgerekend Juli 2019 ♡

Oh wat ontzettend balen dat jullie zwangerschappen zo tegenvallen fysiek gezien. Snap heel goed dat je t dan regelmatig niet meer ziet zitten. Lijkt me heel zwaar, ook al weer je waar je t voor doet. Sterkte dames! Hopelijk helpt de lentezon een beetje.

Lijkt me inderdaad erg vervelend als het allemaal niet goed gaat. Inderdaad zoals lepeltjelepeltje zegt hopelijk helpt de zon een beetje.
Fysiek gezien denk ik soms dat ik van alles nog kan. Maar lichamelijk merk ik nu wel dat ik echt over de helft heen ben. Ben normaal gesproken een erg druk bezig bijtje. Maar als ik dan druk geweest ben heb ik een soort zeurend/strak/gespannen gevoel op m'n buik. Vraag me af of dit harde buiken zijn of banden?! Meerdere die dit hebben?? Het is niet pijnlijk. Meer vervelend. 

Bloompje ik ervaar soms t zelfde altijd pas rond de avond. Ik weet ook niet of t harde buiken zijn maar denk van niet bij mij, want heb dat dan best n tijd en niet een paar minuten. Ik heb iig nog niet de typische harde buik gevoeld nu 26+3, gelukkig maar want er liggen hier ook nog wat klusjes. Kamertje nog niet af, maar stel hij komt eerder en t is niet af, geen ramp de baby slaapt de eerste 2of 3 weken toch in zn ledikant op onze kamer en een ledikant is in 10 min opgezet?

Hallo allemaal, daar ben ik weer!! Wat een rust hier zeg!
Hoe gaat het met iedereen?! En de bewegingen in de buik? Vorige week was hij echt een aantal dagen super druk en krachtig. De laatste tijd nu weer minder. En normaal voel ik 'm altijd wel savonds als ik ga slapen en sochtends als ik wakker wordt, alleen was dit er vanacht niet. Alleen in de ochtend 3 hele kleine schopjes. Ik merk dat ik hier best wel onzeker van wordt en ben er eigenlijk wel de heledag mee bezig. Ik voel hem wel meerdere keren per dag alleen de ene keer veeeel meer en krachtiger als de andere. Hebben jullie dit ook?

Bloompje: die onzekerheid is herkenbaar! Soms heb ik een “chill” dag en voel ik haar ook ineens minder omdat ik er op ga letten. Ik ga dan praten, en krijg vaak uit eindelijk wel reactie bij aanraken van de buik, maar duurt soms wel even. Ze is soms actiever en soms een dag rustig. (Net zoals mama?) 
gister een 3D echo gehad. Zooo bijzonder ? onze kleine meid, met haar mooie neusje, en haar bolle wangetjes. En ze begon te gapen en te smakken! Verliefd? zo bijzonder om te zien dat zo’n baby van eigenlijks een klein celletje, ineens zo  ontwikkeld is. 
Ze bewoog trouwens ook lekker, en de meeste bewegingen voelde ik niet eens. Stelt me weer gerust als ik haar even wat minder voel, je zag mijn buik ook niet bewegen ? heb nog steeds een mooi klein rond buikje. Vraag me soms echt af waar ze zit en waar al mijn ingewanden zitten hihi. Ben max 4 kilo aangekomen, en heb echt vreetbuien. Taart, chocola, koekjes pffff haha.

Heey bloompje, 
Als je weinig beweging voel mag je altijd bellen naar de gyneacoloog en langs komen. Ik heb dat gisteren ook gedaan en doen ze niet moeilijk over.. gaf mij wel rust. Vandaag is de kleine man weer heel erg bewegelijk zoals altijd, alleen de afgelopen 2 dagen niet. 
Verder geniet ik volop van de zwangerschap! Nu bijna 27  weken zwanger en hierna komt er geen 3e kindje meer, dus intensief genieten ervan???
Wel raar en tegelijk een mooi idee dat ik nog 13 weken moet..

Heeheee 

Al tijdje niet meer geweest hier. Jullie al last van het warme weer? 
Hebben jullie al veel last van harde buiken en oefenweeen? Ik heb bijna hele dag door last van harde buiken ondanks dat ik super rustig doe. En dan tussendoor ook nog oefenweeen?
Ik herken het ook wel bewegen. De ene dag voel ik hem goed en dan de dag erna amper. Hou ook maar in me achterhoofd dat het ia omdat placenta aan voorkant ligt maar het is echt een verschil met me andere zoontje siw voelde ik echt super veel.
Wij hebben vandaag de 3d echo gehad? meneer lag vol in beeld met zn gezichtje maar wel bedekt achter zn handjes? zit alleen wel met beetje spanning. De echoscopist heeft ook metingen gedaan en die kwamen dus op dat de groei 6 dagen voor loopt. Behalve de beentjes die waren gemiddeld. Is dit heel erg die 6 dagen?
Komt wel steeds dichterbij voordat we ons kleine wondertje hebven???

Is niet erg. Die van ons loopt met hoofd een week voor en buikje iets. Beenthes gemiddels... maar ikheb ook een groot hoofd haha! Dit was bij de 20 weken zo en de 24 weken echoook. Groeit dus goed op eogen curve. Ik weet niet of dat eerder bij jou ook zo was

Terug
Bovenaan