Uitgerekend Juli 2019 ♡

Ts jaa hier liep tie bij de 20 weken echo ook voor weet alleen niet meer precies hoeveel. Dacht 3 a 4 dagen.
Haha jaa mijn hoofd is ook groot dus dat kan wel kloppen?

Nou, ik ben lekker op vakantie in Italie! Woensdag geregistreerd partnerschap en nu lekker 9 dagen door Toscane reizen. Het gaat best goed! Heb veel last van bandenpijn, maar met rustig aan doen gaat t goed. Ben best trots dat nog zoveel lopen lukt. En ook wel dijn die beweging, want ben in notime aangekomen, nu al 10 kg zwaarder (27 weken). En best dikke buik. Waar gaat dit heen? Wel grappig, hier staat iedereen voor me op en laat me voor bij de wc enzo, in NL niet gewend. Of zou ik er al uitzien alsof ik 40 weken ben haha. 
Leuk van de 3d echo’s! Doen jullie dat op eigen initiatief? Volgens mij is iets voor op schema niet erg dacht ik! Ben erg benieuwd naar onze baby, aangezien mijn buik ineens zo gegroeid is. Straks wordt t een monsterbaby! 

Goedemorgen!
Vrolijk Pasen iedereen! ??
lekker even er tussenuit hè! Wij zitten nog steeds in Spanje, nabij Malaga. Heerlijk!
als we thuiskomen ook even de kinderkamer klaarmaken, en moet alle kleertjes nog kopen ? zo gedaan hoor Haha.
ik voelde babyboy ook even halve week wat minder, nu weer volop. Misschien door de warmte hier? Snap dat dat onzekerheid geeft. Ik heb trouwens ook dikke enkels hier (gehad), houd dus al veel vocht vast, jullie ook?
fijne dagen! We zullen de regen weer tegemoet komen komende week ?

??

Heerlijk op vakantie zo te horen!!! En fijn dat het over het algemeen goed gaat bij iedereen. Begint op de schieten nu he vinden jullie niet? Ik vind het zo heerlijk om zwanger te zijn! Geniet er zo van! Ook merk ik dat mensen je anders gaan behandelen en respect hebben. Ik ben ook nog super fit. Lang lopen gaat nog super goed alleen soms een soort spierpijn, trekkerig gevoel aan de zeikant van mijn buik. Ik denk bandenpijn?!
Gister vertelde ik dat ik de kleine minder voelde. Werd er echt een beetje depri van. Maar even later liet hij weer volop van zich horen! Ik voelde hem ineens van alle kanten komen! Ook denk ik dat ik gister avond even de hik heb gevoeld. Maar weet het niet zeker. Hoe voelt zoiets?! 

Helaas hier afgelopen 2 weken niet zo aan het genieten, weekend van 13 april een klap in mijn buik gehad (feestje dronken  (een) vriend). Dit was geheel perongelijk maar wel een ochtend in het ziekenhuis gelegen, hart filmpje en 2 echo's... helemaal verliefd op mijn kleine Jongen en hij maakt het gelukkig goed. Helaas voel ik me daarbij ook nog steeds niet lekker en heb ik veel last van pijntjes... ( sorry moet even zeuren ) en zit ik regelmatig bij de verloskundige door mijn eigen onzekerheid. Heb het idee dat ik daardoor vervelend ben tegen over hun maar goed. Dit weekend was de kleine rustiger dan normaal Maar gisteren is die weer heel druk geweest dus is alles goed. ?
Sorry moest het even kwijt

Hai hai, zo wat lekker al die vakanties. Hier met Pasen lekker in het park gezeten met familie. Echt een geschenkje dat zonnetje met Pasen. Tijd geleden dat ik mee heb gelezen op deze topic. Ja nu 27 weken. 2 dagen achter elkaar een keer flink wat bandenpijn gehad (2 weken terug & het was ook maar voor een kwartiertje per dag) maar sindsdien blijft het rustig gelukkig. Ik schrok ervan omdat ik dacht: Huh?! Maar nu alweer weken rustig, houden zo hopelijk! 
En inderdaad. De baby is soms echt heel beweeglijk op een dag en de dag erna heel rustig (dan maak ik me ook meteen zorgen) Als ie zo rustig is dan lig ik in de ochtend op m'n rug met m'n handen op buik te voelen en dan komt er even later een schopje & soms heb ik dagen dat mijn hele buik op en neer beweegt als ik even rustig lig. Van links naar rechts en dan weer bv onder en dan boven mijn navel. 1x bleef het 30 minuten doorgaan ofzo. Zo bijzonder! En zodra ze de hik hebben dan beweegt je buik dacht ik met korte schokjes (ooit zo iets gelezen). Nu 27+4 dagen. Ik vind de weken opeens zo snel gaan en jullie? Niet dat dat erg is maar ik wil er wel dagelijks nog meer genieten van het zwanger zijn, soms leef ik een beetje in een waas en meer in de toekomst, dus wil wel meer mindfull de dagen doorgaan en in het heden leven voordat het zwanger zijn voorbij is.. ik ook nog iets minder dan 13 weken te gaan. Time flies. 
Slaap lekker! Liefs Zoë

Oh bah Kay, wat naar. Gelukkig maakt de man het goed. Wat voor pijntjes heb je zoal? Ik klaag graag even mee. ? Bandenpijn heb ik al weken best erg. Maagzuur ook. Daarnaast moet ik echt continu plassen, zodra ik sta of loop. Op vakantie echt niet te doen! Ga toch maar even urine inleveren of ik geen blaasontsteking heb. En ik voel me regelmatig slap/duizelig. Weet dat ik ten opzichte van veel anderen geen klagen heb en ben daar heel dankbaar voor, maar soms is het gewoon even klote.

Terug
Bovenaan