Uitgerekend Juli 2019 ♡

Ik heb ook de suiker test moeten doen, ondanks geen hoge bmi of iets. Meer omdat ze zeiden dat ze dit bij zwangere vrouwen steeds meer willen doen om risico's te vermijden.

O wat fijn dat het weer prima gaat Zoė! Was schrikken!
Het gaat inderdaad opeens erg hard!! Nog 5 weken werken. Dan heb ik nog een week om ook de studie die ik voor m'n werk doe nog netjes af te ronden. Laatste deadline 4,5 week voor m'n uitgerekende datum. ?
Ik kijk er wel echt naar uit! Verloskundige wilde paar weken terug al dat ik minder ging werken maar ik werk liever meer (ben maar 3 dagen op kantoor ivm die studie op de andere dagen)...maar ben t wel wat rustiger aan gaan doen en ze hebben wat projecten weggehaald bij mij.
Afgelopen donderdag 3d/4d echo gehad! Super leuk!! We hadden onze moeders meegenomen. Ook groei Asgelijk gecontroleerd, weer net iets boven gemiddelde net als bij de 20 weken echo. dinsdag krijg ik uitslag bloedonderzoek ivm resus. Vit d en ijzer zijn ook onderzocht. Zit nu trouwens op +6,5 kg met 29 weken, m'n BMI was 20 ofzo, dus ben er blij mee. M'n 'streven' is tussen 10-14 kg aankomen. 

Oja alleen qua kwaaltjes....wordt nu echt gek van stortvloeden afscheiding...sta je in een winkel ofzo...bah. en de rugpijn snachts. (Was al een rugpatient al 14 jaar)  maar nu echt dat ik niet meer kan slapen. Maargoed, de nacht erna ben ik zo moe, dan slaap ik wel weer. ?

Volgens mij doen ze in Duitsland de suikertest ook bij iedereen. Nou ja, ik niks over gehoord.
fijn dat t weer goed gaat Zoe! 
En succes met de laatste loodjes Sani, nog even doortrekken! Ik nog 6 weken, dus stop precies 4 weken vantevoren. Als alles goed gaat uiteraard. Mijn streven was ook 14 kg aankomen, maad goed, zit nu al op 10 met bijna 30 weken dus weet niet waar het nu heengaat... toch wel jaloers op jou met ‘maar’ 6,5 kg! 

Hier moest ik ook een suikertest doen ivm afkomst en verder totaal geen aanknopingspunten. Ik heb het daarom geweigerd maar wel toegestemd met een paar dagen bloedprikken. Suikerwaardes waren gewoon super goed dus niks aan de hand gelukkig.
Ik heb verder nu echt meer last van mijn bekken en kan helaas niet veel doen. Simpel boodschappen doen zorgt er al voor dat ik 2 dagen vast zit. Dus gedwongen rust nemen en proberen te genieten van de laatste weken.
Mocht ik dit keer weer met 38 weken bevallen dan heb ik nog zo een 7 weken te gaan, spannend!

Hoi allemaal, ik heb al tijden niet meer hier gekeken.
Ik zit inmiddels op 29+5 en ik mag niet klagen. Ik draag heel erg naar voren en ben pas 5 kilo aangekomen. 
Ik vind het fantastisch om de kleine te voelen, hoewel hij de laatste week wel steeds 'vervelender' trapt. Het voelt soms erg onprettig.
Ik word wel ontzettend moe van al die toiletbezoekjes... 's Nachts moet ik er 3 keer uit en overdag ga ik zeker elk uur een keer maar de wc...

Ai! Dat is helemaal naar! Ik vond dat ik het al zwaar had... Bij mij zit er 's nachts 2-3 uur tussen. Verder heb ik ook ontzettend moeite om een prettige slaappositie te vinden. Normaal slaap ik op mijn buik (en soms op mijn zij). Maar dat eerste kan natuurlijk niet en op mijn zij krijg ik last van mijn arm die onder logt. Op mijn rug kan ik niet slapen, krijg ik ruglijn van en moet ik van plassen, dus dat is geen optie ?.

Terug
Bovenaan