Uitgerekend Juli 2019 ♡

Ach de klachten horen er allemaal bij denk ik maar. Nog eventjes volhouden, proberen te ‘genieten’.
na de bevalling mis je de baby in je buik!!
elk uur nr de wc is idd best pittig! Ik ben normaliter een rugslaper, maar dat gaat idd nu ook niet. Slaap nu op mijn zij met een voedingskussen en gewonen kussen onder voeten. Maar krijg ook ‘last’
van heup/ bekken na verloop van en moet dan ook weer omdraaien.
bij een eerste zwangerschap zijn de klachten over het algemeen minder werd mij afgelopen vrijdag in het ziekenhuis verteld.
zijn er meer (as) moeders die toevallig in het wkz lopen?

Ah die toiletbezoeken, verschrikkelijk. Ik merk dat ik steeds minder drink om het te voorkomen in de nacht voor een betere nachtrust. Maar heel goed is dat ook weer niet. Bizar he dat het steeds dichterbij komt. Ik heb vannacht gedroomd dat ik 14 juni ben bevallen van een dochter, heb het meteen in mijn agenda gezet. Het is natuurlijk onzin, maar ik dacht dit wil ik wel onthouden haha

Haha, dat snap ik wel hoor. Een collega van mij heeft 21 juli genoteerd als mijn bevaldatum ?. 
Ik kan echt niet wachten om onze kleine in mijn armen te hebben! Het komt nu zo dichtbij en toch duurt het nog 10 weken.

Hebben jullie allemaal de babykamer al af? Bij ons is hij nog steeds niet helemaal klaar en de uitzet is ook nog niet helemaal compleet (alle grote dingen al wel). 

Ik hou t bij ons op 23 juli.. waarom weet ik niet ?
Hier is het kamertje wel groten deels af.. alleen twijfelen we nog voor een wieg bij ons op de kamer. Eind deze maand intake van de kraamzorg. 

Ik drink na 20.00 minder omdat ik er ook constant uit moet. Nu ga ik er 1x per nacht uit om te plassen.
En ik merk ook steeds vaker dat ik niet lekker lig. Ik krijg als ik op mijn zij lig pijn bij mijn schouderblad wat door straalt naar onder mijn borst. Soort zenuwpijn ofzo.  Rug kan ook niet meer dan krijg ik het benauwd. 
Wij hebben bijna al alles af! Ik wil alleen nog even de kleertjes wassen en sorteren en netjes inruimen en wat plankjes ophangen. Verder hebben we ook al bijna alles al in huis. Ik twijfel wel om nog wat kleertjes bij te halen voor na de geboorte. Alleen met maat 50 ben ik erg voorzichtig. En ik wil een leuk geboorte pakje maar is het dan handig om lange mouw te doen omdat kindjes zich niet goed warm kunnen houden, ookal vallen de mussen van het dak buiten?! Twijffel... 

Moet je nou alle kleertjes vooraf wassen? Ook nieuwe? Wat voor wasmiddel gebruiken jullie hiervoor?
Kamertje is nog niet af, maar denk dat we t wel in een dagje af zouden kunnen hebben. Maar hebben dit weekend nog een schutting en schuurtje gebouwd, extra bergruimte nu voor fietsen enzo. Daar moet nog een vloertje in, dus dat heeft prioriteit. 

Lepeltje, ik was nieuwe kleding niet.. bij mn eerste ook niet gedaan. Als ik wel kleding was gebruik ik gewoon wasmiddel die ik normaal ook gebruik alleen dan geen wasverzachter. 

Ik heb het kamertje ook nog echt niet af. Vloer moet nog geverfd worden. Ook moet ik nog dingen als een box, tummy tub, lakens en aankleedkussen kopen. Maar daar is echt nog genoeg tijd voor.
Ik was alles wel 1 keertje, maar inderdaad gewoon met eigen wasmiddel. Volgens de kraamconsulent is het echt niet nodig om speciaal wasmiddel te kopen. Wasverzachter kon je beter niet gebruiken, maar dat doe ik toch al nooit. 

Terug
Bovenaan