Uitgerekend Juli 2019 ♡

Ik heb geen fb meer.... Maar het praat misschien wel wat makkelijker inderdaad. Ik ga vanavond wel even een nieuw profiel hiervoor aanmaken.

Niessiiee & Noek als jullie lid willen worden van de Facebook groep mogen jullie mij toevoegen op Facebook onder de naam; Debbie Javèn. Dan voeg ik jullie toe aan de groep! 

Ik had eerder een link geplaatst naar de groep toe, maar deze werkt helaas niet meer omdat we de groep op ‘geheim’ hebben gezet. 

Hoi meiden, wat een hoop nieuwe berichtjes weer, leuk! En gefeliciteerd voor degene die er ook achter zijn dat ze zwanger zijn?
Ik vind Facebook ook zeker fijner kletsen maar toch vindt ik het eng en durf ik het niet aan. Kun je het echt niet zien dat je lid bent van de groep? Ben bang dat iemand toch op de één of andere manier ziet dat ik lid van de groep ben en dat wil ik absoluut niet. Dus ik blijf lekker hier kletsen denk ik (als er nog iemand overblijft haha?)

Aangepast: (02-11-2018

?Eerste echo's?
6 november Marliesie
7 november XSamanthaX
13 november Neusje
14 november Strawberryc
15 november LRE87 + Kyara +MamavanJav
17 november Lauu
21 november Stiekemmeelezen + N88
22 november Bloesem + Molliee + Gebruiker10095993 + Verrassingvanons
23 november Juuno 
27 november Iewie
30 november Mamaofthree

?Eerste echo’s?

6 november Marliesie
7 november XSamanthaX
13 november Neusje
14 november Strawberryc
15 november LRE87 + Kyara +MamavanJav
17 november Lauu
21 november Stiekemmeelezen + N88
22 november Bloesem + Molliee + Gebruiker10095993 + Verrassingvanons
23 november Juuno + MamavanLief
27 november Iewie
30 november Mamaofthree

Hoi allemaal, 
Gefelicteerd met jullie zwangerschap!
Vanochtend mijn eerste positieve(!) zwangerschapstest gedaan, heel onwerkelijk en ik kan het bijna niet geloven!! Ik heb een enorme grijns op mijn gezicht, maar het moet nog even landen!
Ik heb geen facebook meer, maar wil op het forum graag in deze groep meepraten!
Groetjes Denise

Terug
Bovenaan