Uitgerekend Juli 2019 ♡

Wat fijn dat je een fijne vakantie heb gehad @saarttje, dat stelt me weer gerust. Was het lange vliegen niet vervelend?! Wel een top bestemming de Seychellen.
Wij willen naar Griekenland. Ik ben alleen echt een controle freak. Ik maak me nu al druk over het feit dat de ziekenhuizen minder goed zijn, de vliegreis en het voedsel. Bang dat ik een voedsel vergiftiging oploop of enorme last van mijn darmen krijg. Pfff!!! Ik moet mezelf er overheen zetten want stiekem heb ik er hartstikke veel zin in! Voor dat we willen gaan doe ik nog een check bij mijn VK!
Gister wel erg last van een gespannen buik gehad. Vooral aan 1 kant.. Ik had het idee dat hij overdwars lag ofzo en dat voelde echt niet prettig. 

Ik ben 32+5 en vannacht teruggekomen van een trip naar Sicilië. Was heerlijk! Natuurlijk is het met eten af en toe even jammer (zoveel lekkers wat je beter niet kan eten) en was ik wat sneller moe, maar verder prima. Vliegen ging goed, tussendoor even keertje naar toilet om uit de zithouding te komen, maar 3 uur was echt geen issue! 

Hi Bloompje,
Het enige jammere qua vliegreis was dat ik drie stoelen tot mijn beschikking had en ik geen manier kon vinden om er lekker op te liggen ?. Daarnaast heb ik iets vaker pasta met tomatensaus op dan me lief is (de tonijn is de seizoensvis daar op het moment en ik eet geen vlees) maar dat was het allemaal waard. Heerlijk zwemmen, die witte buik eindelijk een lekker kleurtje geven en de hele dag niks anders doen dan genieten. Ik heb trouwens al vanaf een week of 16 heel veel harde buiken en dat was ook geen probleem.
veel plezier en geniet ervan!

Fijn dat ik niet de enige ben die met dat termijn op vakantie gaat!! Wij boeken last minute en twijffelde ook om naar Portugal te gaan. Hoe is het weer daar momenteel? 
En Sicilie lijkt me ook erg mooi hoe was dat? 

Let er wel even op dat je misschien een zwangerschapsverklaring van je vk mee moet hebben, verschilt per airline. 
Wij zijn naar Italie geweest met 28 weken, ging ook goed! Lekker doen! Wou dat ik nog een keer kon (moesten eerder terug helaas door omstandigheden). Misschien nog wat weekendjes NL als het kan!

Ik vond Sicilië echt fantatisch! Mooi eiland, veel te zien en, bij lekker weer, ook heerlijke stranden om niks op te doen. We hadden een beetje pech qua weer als in dat het een paar dagen 15 graden was en wat bewolkt, maar hebben ons absoluut niet verveeld. We hebben een rondje eiland gedaan; auto gehuurd en steeds 2/3 dagen op een plek. Was goed te doen! 
Net als wat eerder gezegd werd; het eten is wat beperkter, omdat er veel tonijn en zwaardvis op het menu stond. Ook bij de pasta’s is het soms een beetje proberen. Moet eerlijk bekennen dat ik mijn Alle Vongole gewoon opgegeten heb toen bleek dat er echt wel in witte wijn was gekookt. Het kookvocht heeft mijn vriend dankbaar met een broodje opgegeten.. 

Terug
Bovenaan