Uitgerekend Juli 2019 ♡

Het weer in Portugal (Madeira) is ideaal! Blijft altijd tussen de 20 en 25 graden. Qua eten is er genoeg wat je mag hebben. Veel plezier met de voorpret en alvast een fijne vakantie! 

Wat lekker al die vakanties:) 
Nou de babykamer is klaar whahah, was zo gepiept maar het steeds denken van.. wanneer gaan we er nou eens aan beginnen?? Dat was eerder de issue. Alhoewel, de gordijnen moeten nog opgehangen worden en de aankleding moet gefixt worden maar dat is meer voor de leuk. Hoe delen jullie bv de commode in qua spullen. Best 3 grote lades maar wat is de meest handige indeling en gebruiken jullie dan boxen oid zodat niet alles op 1 hoop schuift in een lade omdat de lade steeds opengaat? 
En Lepeltjelepeltje, we hebben ook wel een flink lijstje qua namen maar wat ik leuk vind, vindt mijn vriend weer niet leuk en andersom. Deze week nog andere namenboeken erbij pakken :-D 
Hele fijne vakantie toegewenst voor degene die gaan!! Geniet ervan.
Liefs Zoë 

Oeh, ben wel een beetje jaloers op al jullie vakanties! Geniet ervan! Wij zijn vorige maand een paar daagjes weggeweest.

Onze babykamer is ook klaar! (Qua schilderen) Zo blij dat de meubels er nu instaan!

Ik gebuikte op vakantie trouwens de zonnebrand speciaal voor het gezicht van Dr. jelske Ultstee. Had er wat onderzoek naar gedaan voordat ik wegging, en was er erg blij mee. Geen pigmenten aan mijn. Vakantie overgehouden ?. Had trouwens ook wel altijd een hoed en zonnebril op. De zonnebrand voor het lichaam van dit merk was ook heel fijn (al was mijn vriend er minder enthousiast over, omdat ik voor de zekerheid maar de 1 liter fles had gekocht en hij ermee moest sjouwen ?)

Oh heerlijk die vakanties!! Dat zat er hier niet in tijdens de hele zwangerschap. (Hond gedekt, bevalling hond, pup die nog niet zindelijk is en een studie naast t werk ;) )
Hier is de kamer af. Rolgordijn en rails hangen. Overgordijnen moeten nog op lengte, dekentjes en lakentjes nog. En de aankleding zoals plankje en wat aan de muur nog.
Sinds gistermiddag lig ik thuis. Had sinds maandag alsmaar harde buiken en die hielden lang aan en voelde de kleine daardoor niet of nauwelijks Gisteravond wel weer zachtjes, waardoor in overleg met VK nog niet naar ziekenhuis gegaan. Sinds vanochtend voel ik t weer drukker en harder dus dat is fijn. Even daagjes rustig aan doen.

Oja! Ik ben op zoek naar een kleine schommelstoel (die niet over de 300,- is zoals bij de baby winkels) we hebben kleine babykamer maar iets van een stoel is wel praktisch met voeden. Had online wel wat gevonden, maar dan kan je niet eerst testen of het lekker zit (moet je zelf retour en verzenden betalen, dus mogelijk kost t 20,- en dan heb je alsnog niks)

Bij de Ikea hebben ze van die standaard stoelen die heerlijk zitten en mee veren als je erin zit. Rugleuning tot aan je hoofd en rond de 55 euro, ze hebben die standaard in hun assortiment. Ook hebben ze er voetenbankjes bij. Echt een aanrader vind ik. Heb hem nu sinds een paar weken. 

En wat zwaar vervelend van de harde buiken. Rusten is nu het enige wat je het beste kan doen. Lekker slapen en lezen (ook overdag) kreeg een vriendin toen ze dit ook had als advies. 

Terug
Bovenaan