Uitgerekend Juli 2019 ♡

[quote quote=10128631]Hoi meiden, wat een hoop nieuwe berichtjes weer, leuk! En gefeliciteerd voor degene die er ook achter zijn dat ze zwanger Ik vind Facebook ook zeker fijner kletsen maar toch vindt ik het eng en durf ik het niet aan. Kun je het echt niet zien dat je lid bent van de groep? Ben bang dat iemand toch op de één of andere manier ziet dat ik lid van de groep ben en dat wil ik absoluut niet. Dus ik blijf lekker hier kletsen denk ik (als er nog iemand overblijft haha)[/quote]
Hee Lauuu,
Omdat meer dames hier bang voor zijn hebben we de groep op ‘geheim’ gezet. Dit betekent dat de groep niet te vinden is op Facebook door anderen. Alleen degenen die lid zijn kunnen de groep zien en vinden. Niemand kan dus zien dat je lid bent. We zouden het leuk vinden als je erbij komt, maar je mag het natuurlijk helemaal zelf weten. ❤️

Yeaaaaah hier ook vanochtend een positieve test in handen. Erg onwerkelijk nog en de neiging om nog 100 testen te doen hahaha. Maar de lijn is ECHT heel duidelijk. Kwam ook eigenlijk binnen seconden tevoorschijn.

Volgens mijn berekening ben ik rond 10 juli uitgerekend. 

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik ben ook uitgerekend in juli 2019. Voor mij de eerste keer.

Succes!

Ik vind de fb groep ook top idee maar erg spannend, durf het niet zo goed aan... 
blijf eerst hier nog ff kletsen en sluit me graag later aan als mensen weten van mijn zwangerschap.. 

ik ben nog steeds behoorlijk ziek, vandaag ook thuis gebleven van werk door de griep. Helaas blijven nog steeds alle zwangerschapssymptomen uit en daar maak k me dus nogal druk om... 
ondanks dat moeders voor moeders gister een behoorlijk positieve test gaf! Ohh wat duurt 2 weken tot die eerste echo dan nog lang....!!! 

@Denise, EsthervanG en Kay, gefeliciteerd? spannende tijd!
@MamavanJav Hmm ik durf gewoon niet zo goed.. haha. Ik sluit aan als ik het mijn naaste familie verteld heb, na een hopelijk goede echo op 17 nov?

@Denise, EsthervanG en Kay, gefeliciteerd? spannende tijd!
@MamavanJav Hmm ik durf gewoon niet zo goed.. haha. Ik sluit aan als ik het mijn naaste familie verteld heb, na een hopelijk goede echo op 17 nov?

@LRE87 Wat vervelend meis dat je nog zo ziek bent :( welke symptomen had je voordat je griep had? Die zijn dus nu allemaal weg?  nogmaals beterschap? ik hoop voor je dat de symptomen terug komen zodat je je weer wat meer zwanger voel.. alhoewel je ook kunt bedenken dat symptomen kunnen komen en gaan...
Haha ik durf het ook nog niet hoor op Facebook. Ik doe het als het bekend is bij mijn naaste familie :)

Terug
Bovenaan