[quote quote=10128631]Hoi meiden, wat een hoop nieuwe berichtjes weer, leuk! En gefeliciteerd voor degene die er ook achter zijn dat ze zwanger Ik vind Facebook ook zeker fijner kletsen maar toch vindt ik het eng en durf ik het niet aan. Kun je het echt niet zien dat je lid bent van de groep? Ben bang dat iemand toch op de één of andere manier ziet dat ik lid van de groep ben en dat wil ik absoluut niet. Dus ik blijf lekker hier kletsen denk ik (als er nog iemand overblijft haha)[/quote]
Hee Lauuu,
Omdat meer dames hier bang voor zijn hebben we de groep op ‘geheim’ gezet. Dit betekent dat de groep niet te vinden is op Facebook door anderen. Alleen degenen die lid zijn kunnen de groep zien en vinden. Niemand kan dus zien dat je lid bent. We zouden het leuk vinden als je erbij komt, maar je mag het natuurlijk helemaal zelf weten.
Hee Lauuu,
Omdat meer dames hier bang voor zijn hebben we de groep op ‘geheim’ gezet. Dit betekent dat de groep niet te vinden is op Facebook door anderen. Alleen degenen die lid zijn kunnen de groep zien en vinden. Niemand kan dus zien dat je lid bent. We zouden het leuk vinden als je erbij komt, maar je mag het natuurlijk helemaal zelf weten.