Uitgerekend Juli 2019 ♡

Een draaipoging is makkelijker bij een tweede bevalling. Jouw tweede?
ik wilde destijds voor een stuitligbevalling gaan, maar kreeg 8 dagen voor uitgerekende datum een te hoge bloeddruk. De gynaecoloog wilde toen alsnog een geplande ks inplannen. 
Waar ligt bij jou de plancenta?
ben benieuwd of een versie slaagt bij je. Laat je het weten? 

VAndaag controle gehad en hij ligt met z'n hoofdje tussen m'n bekken. Hopelijk blijft ie nu zo liggen. Voel me verder een beetje gespannen. Rusteloze benen en armen en het idee hebben dat ik nog heel veel moet doen. Bv de uitzetlijst langsgaan thuis en kijken wat ik nog moet halen. Denk niet heel veel meer maar opeens overvalt de onrust me. Ook vind ik het huis nog teveel spullen die onnodig zijn van mij of mijn vriend bevatten. Wil meer ruimen maar ik heb afgelopen dagen zo weinig zin & energie. Komt dit bekend voor? In mijn hoofd moet ik zoveel maar mijn lichaam wilt luieren en languit liggen lezen of tv kijken. Misschien dit weekend mezelf maar een schop onder m'n kont geven haha. Nu 34 weken sinds vandaag. Bloeddruk is goed en de baby heeft echt een eigen ritme qua tijdstip en bewegen. Het zien van de kleine komt steeds dichterbij ookal hoop ik dat ie minstens nog 4 weken blijft zitten. Ik hoop verder voor de dames dat draaien van de baby gaat lukken. Knuffel. 

Bij mij is de onrust ook gekomen Feska. Nu 34+1. Laatste tijd idee dat t eerder gaat komen. Moet ook zoveel van mezelf (plus studie volgende week laatste deadline....maar ben echt nog niet ver!) Wil ook vanalles opruimen. Of zelfs opknappen en verven. Maar gelukkig nog wel zo nuchter om te bedenken dat een nieuw kozijn, badkamer, wc en dak moet wachten tot volgend jaar. ?
Vandaag maar beginnen met vluchttas. Mogelijk moet ik daarvoor nog wat dingen kopen (lees bestellen op internet...op moment komen iedere dag wel paar pakjes binnen hihi)
Hoeveel setjes kleding hebben jullie in welke maten? Ik 4x 50 en 3x 56 geloof ik. En een jasje mt 56. 
Rompertjes heb ik in maten 50, 56, 62. Volgens mij wel genoeg aantal. Wil zelf nog een boxpakje maken maar twijfel tussen 50 en 56. Vooral omdat t telkens wat voorliep. 

Ja succes met t draaien, ben benieuwd! 
Ik moest gisteren naar t ziekenhuis voor check op zwangerschapscholestase. Denk niet dat ik t heb, maar dat hoor ik maandag. Dan uitslag bloedonderzoek. 
Ik ben inderdaad ook onrustig! Kan bv slecht loslaten dat het huis niet helemaal opgeruimd en schoon is, maar ik kan gewoon niet meer. Gelukkig hebben wij wel echt de grote opruiming gedaan, dus ben daar wel echt blij mee! Veel via marktplaats weggedaan. Heerlijk! 
Nog best een lijstje met wat dingen en kan niet wachten tot ik het in huis heb. Plus veel grote vraagtekens bij dingen: heb ik dat dan echt nodig of nog even wachten. Nog een weekje werken en kijk nu echt uit naar verlof! Mijn vriend is dan ook twee weken vrij, supergezellig! 
Feska, hebben jullie intussen een naam? 

Wat spannend allemaal he! Het komt nu echt dicht bij. Ben zo benieuwd!! Bij mij lag hij de laatste keer ook met z'n hoofd naar beneden. Maar hij ligt ook vaak in een dwarsligging. Hij is erg beweeglijk dus hij draait continue. Nu 32+1 en het lijkt wel alsof het indalen is begonnen. Ineens vond ik mijn buik lager, hebben jullie dat ook? Ook soms wat steekjes onderin. Merk nu ook dat als hij druk is ik krampen in m'n onderbuik krijg, hebben meerdere dat?!
@SaniVdg ik heb denk ik 8 setjes maat 50, en zo'n 15 a 20 setjes 56 en 20 setjes 62.. Ga nu twijffelen of dat niet teveel is?! Ik blijf maar kopen! 

Haha wauw bloompje! Ik denk dat je voorlopig meer dan genoeg kleertjes hebt! En heel veel afwisseling, alleen maar leuk als het kan toch!

Hier inmiddels 34 + 6 en dankzij de hormonen en nesteldrang nog voldoende plannen om de tijd door te komen. Toch hou ik in mijn achterhoofd rekening met weer een zwangerschapvergiftiging dus probeer ik de dingen met hoogste prioriteit echt aankomende week / 2 weken af te ronden. De rest kan later of evt na de bevalling nog wel. Ik merk dat ik steeds nieuwsgieriger wordt naar de baby en vooral ook de reactie van onze dochter op de baby. Zo benieuwd wanneer we de kleine man in onze armen mogen sluiten, zal het nog voor of toch na de eerste verjaardag van onze dochter zijn?! 

@wr wat is je uitgerekende datum? En wanneer is je dochter jarig? Hoeveel jaar verschil?

@Bloompje: je hebt echt voldoende kleding hoor! Ik dacht lees ik het goed Haha. Hooelijk krijg je niet veel als kraamcadeautjes erbij ?

Terug
Bovenaan