Uitgerekend Juli 2019 ♡

Ummie sterkte in het ziekenhuis. Nu 34+2 weken en ik ben liever lui dan moe :D 
Moet nog veel dingen doen mijn hoofd maakt overuren maar het liefst lig ik heerlijk te luieren op bed. Ik net bv ontbeten, toen dacht ik meteen weer aan m'n zachte bed (waar ik nu in lig) terwijl ik een heel to do lijstje heb voor vandaag. Nu even een dutje en dan straks begin met de eerste taak van de lijst. Dit is eigenlijk het enige. Voel geen pijntjes ofzo, hopelijk blijft dat voorlopig nog zo komende weken.  Heel veel succes allemaal. 

Vervelend die moeheid en uitgeputheid, houd de moed erin Ummie! Moet je veel dinngen doen of kun je wel ontspannen en ervan genieten?
en Feska, lekker laten gaan af en toe toch! Je mag ook wel relaxen.
Ik heb na een week van lamlendigheid weer energie, twee hele goeie actieve dagen gehad, maar sinds gisteravond onwijze pijn in mn schaambot en kan nu bijna geen stap zetten! Hoop dat t weer wegtrekt! Maar misschien is hij nog meer ingedaald? Indalingsweeen heb ik denk ik denk ik niet gehad, wel veel pijn als hij draait. Ook omdat mijn darmen geirriteerd zijn denk ik.
Had net een goeie uitslag van de cholestase, niks aan de hand! Dus gewoon zwangerschapsjeuk, had ook ergens wel verwacht. Fijn, nu word ik niet overgedragen naar de gyn. 

Lepeltje, nu ben ik toch wel benieuwd naar jullie naam! Wij hadden Ronin voor onze 2e, maar ondanks ik het nog steeds een leuke naam vind, net niet leuk genoeg. Ik vind Fender heel erg leuk, maar mijn man net niet leuk genoeg. Zo doende zijn we nu op onderzoek uit naar een naam die we beide leuk vinden haha.. Maar er zijn al 2 namen nu die we allebei erg leuk vinden. We komen er vast wel uit ;).. en de pijn van schaambot herken ik echt heel erg, ik denk juist bij mij aan indalings weeen. Ik moet vrijdag naar de gyneacoloog en zal het dan is vragen. 

Ummie, het doet idd wel zeer, ik lag echt met een kruik op de bank en wilde ook echt alleen maar liggen.. (als het indalingsweeen waren) Ik hoop dat je onderzoek wel goed verlopen is? Blijft toch altijd wel spannend, een zwangerschap.. Ik voel me ook een vaatdoek, nu 34 weken en heb gewoon weinig energie hehe maarja dat is ff niet anders. 

Heerlijk Feska, zo lekker lui zijn.. zon dag (of dagen) zijn heerlijk.

Dankjullie wel dames!
Het ging gelukkig goed. Kennelijk werkt de placenta (opeens?) weer goed. Afijn, nu is het afwachten tot de dame zich laat zien.
Ze is overigens niet helemaal ingedaald, dus wat die enorme pijn was is toch maar weer een grote vraagteken.
@Feska Zoë: hahahaha jaa ik snap je wel hoor. Ik zou eigenlijk ook stiekem wel genieten van het lui zijn want nu kan het nog!
@lepeltjelepeltje: ik kan nu gelukkig wel ontspannen op de zorg van mn peuter na, maar ik probeer zoveel mogelijk te genieten voor zover dat kan met die enorme bil tegen mijn ribben aan hehe. Fijn dat je goede resultaten binnen hebt gekregen! Ik vind het ook veel fijner bij de vk dan bij een gyn

Peky, 
Ja ik vind het ook erg leuk maar het is aan het begin en nu zo op het eind wel flink pittig af en toe met een kleintje die nog niet loopt maar wel van alles aan het ontdekken is. ?
Vooral eerst ontzwangeren en genieten van het leven als gezin met 2 kindjes. We zijn allebei jong, 25, dus we hebben (hopelijk) tijd zat. Ik zie wel een groot gezin voor me, lijkt me fantastisch! Maar we zien wel hoe alles loopt.
Met een ks inderdaad handiger om er wat langer tussen te hebben zitten heb ik ook wel eens begrepen inderdaad. Heb je nu geen last van het litteken nu de boel weer optrekt?

Hier gister veel te veel gedaan, plinten geverfd, trap van kit ontdaan en opnieuw gekit. Lang leve de nesteldrang. Ik haal me ineens van alles in m'n hoofd wat ineens moet gebeuren maar ik me eerder nooooooit druk om heb gemaakt. Nu echt ongelooflijk last van m'n onderkant en bekken. Dagje rustig aan. Vanmiddag de liggingsecho. Vandaag 35+1. Het begint voor de meesten hier echt wel op te schieten nu! 

WR: ik wacht nog steeds op de nesteldrang haha. Maar stoor me wel net als jou aan bepaalde dingen, het liefst wil ik een complete traprenovatie, een inbouw airco op de slaapkamer (heeft iemand dat toevallig?) Ben zo bang voor een snikhete zomer, en dan overdag moeten slapen, slapeloze nachten van voeding en de hitte pffff) of een plafondventilator maar dat tocht misschien weer? 
Vandaag de babykleren etc aan het wassen! Zo leuk? heb neutral gekocht, misschien wel zo fijn, maar ja ik ben dol op heerlijke wasgeur, en dat bevat neutral echt niet hihi.
strijken jullie ook de kleren? Ik heb nog niet eens een strijkbout??
Deze week ook de commode goed indelen, pfff soms nog best lastig hihi. Heb wel bijna alles in huis! Alleen nog een voedingskussen, lijkt me wel fijn :) denk dat ik voor een kleine ga, in de zomer met dat hele ding om je heen pffff hihi. 
Jullie allemaal al compleet?? Eigenlijks best bizar, ben benieuwd of alles gebruikt word, en of we straks nog wat missen. 

BOTW,
Haha ja ik ergerde me er zo aan dat het dus ook daadwerkelijk moet gaan gebeuren. Wij hebben geen inbouw airco oid. Vorig jaar was een snikhete zomer en lag ik in m'n kraambed maar ik moet zeggen dat ik er zeer weinig last van heb. Ik sliep onder een mega grote hydrofieldoek en dat vond ik heerlijk. Inmiddels hebben we wel horren en screens maar dat is meer ivm de zon op de voorkant van ons huis waar onze dochter slaapt, die kamer wordt anders zo 30 graden en nu komt het dankzij de screens niet zover en dankzij de horren kan ik eigenlijk altijd 1 of meer ramen open laten. Heerlijk! 

Terug
Bovenaan