Uitgerekend Juli 2019 ♡

Hai hai, 
Let niet op de tijden wanneer ik iets post XD meestal ga ik plassen in de nacht en daarna even gauw op mijn telefoon.
@ SaniVgd oh succes met de deadline studie. Nog heel eventjes en dan vakantie / verlof? Ja de vluchttas is ook iets waar ik aan ga beginnen deze week. Dan staat ie maar alvast klaar & zie ik ook meteen wat er nog ontbreekt. Kleertjes heb ik stuk of 12 rompertjes (een aantal lange mouw en korte mouw plus mouwloos in maat 50 & 56). 4 broekjes maat 50 en 6 van maat 56. 3 boxpakjes van maat 50 / 56. 3 mutsjes en aardig wat sokjes. Irritant he die onrust en zoveel in je hoofd nog moeten? Tich maar dagelijks die zen momenten inlassen en genieten van de laatste weken zwangerschap. Klinkt cliché maar toch :D we zijn trouwens precies net zover qua weken en dagen viel me op. 
@ Lepeltjelepeltje. We gaan er gewoon vanuit dat het bloedonderzoek gewoon goed is ookal is die onzekerheid stressend. Lekker bijna verlof en dat jouw vriend 2 weken vrij is. Kunnen jullie samen misschien de laatste spullen in huis halen op je gemakkie. Wbt de naam haha...het begint vorm te krijgen. Mocht de bevalling opeens eerder komen dan hebben we er wel een aantal maar toch nog niet heeeel enthousiast over onze top 5. Dus stiekem blijven we gewoon nog doorzoeken & jullie? Al de knoop doorgehakt? Van dit wordt hem? 
@ Bloompje. Wow nu maar stoppen met kopen voor maat 56. Geld misschien apart zetten voor de volgende maat? Vast en zeker krijg je ook nog wat kleertjes vam familie & kennissen. Ik hoor steeds ze groeien er zo uit dus ik heb niet al teveel gekocht. Wel wil ik nog een leuk geboortepakje zien te regelen. Indalen kan gewoon bij 32 weken etc maar zegt niks over eerder bevallen oid. Is heel normaal dat ze al kunnen indalen zei de verloskundige. 
Okay even samenvatting: vluchttas deze week regelen zodat ik ook meteen kan zien wat er ontbreekt, geboortepakje fixen, huis verder opruimen & poetsen ookal heb ik weinig zin maar we hebben wel geluk met nog niet al te hoge temperaturen buiten. Daar ben ik blij om nu ik zwanger ben. Liever koelte dan hitte eigenlijk feitelijk :p 
Ok fijne Pinksteren!

@peky ik ben 15 juli uitgerekend nu. Bij mijn dochter was ik vorig jaar op 18 juli uitgerekend maar die kwam ivm zwangerschapvergiftiging op 30 juni. Het wordt dus nog spannend of er wel of niet 1 jaar tussen onze twee kindjes zit straks. Onverwacht maar zeker niet minder gewenst was ik na de geboorte van onze dochter erg snel weer zwanger vandaar. Hierna echt even goed ontzwangeren is de planning haha! 

Leuk jaartje ertussen en lekker zomerkindjes! Dacht zoiets al eens gelezen te hebben...kan niet alles onthouden Haha.
Goed ontzwangeren, nog meer wensen?
Onze dochter wordt 30 augustus 3 jaar (alweer), ik dacht wel even wat tijd ertussen, aangezien ik bij haar ook ks had.
@Freska, prima aantal kleding hoor! Bovendien zo bijgekocht. Je loopt einde kraamweek hopelijk zelf ook alweer buiten. 
Ik krijg alleen maar te horen dat ik nu een ‘groot’ kindje draag, bij 33 weken was hij 2700 gram geschat. Ik heb daarom alleen rompers maat 50 en nog geen kleding. Wellicht nog even kopen, sommige kleding maat 50 valt ook klein uit ?

Anders sla je toch gewoon maat 56 om? Ik heb ook nauwelijks iets in maat 50, schijnbaar draag ik een lange baby met lange benen en hij wordt geschat op 3700g bij 40 weken.
Ik heb nog een vraag! Ben nu bijna 35 weken zwanger en ik vroeg me ineens af: tot wanneer reis je nog redelijk ver en welke afstanden? Zowel mijn als mijn vriends familie woont op ruim 2 uur rijden afstand. Weet wel dat overal ziekenhuizen zijn enzo, maar toch, beval liever dicht bij huis! Verklein je je actieradius naarmate de datum dichterbij komt? Deze en volgende week ga ik er nog gewoon voor, maar vroeg me af of jullie hier rekening mee gaan houden en vanaf wanneer of op basis waarvan. Ben benieuwd! 

@ lepeltjelepeltje daar moet ik even over nadenken. Mijn Fam woont best in de buurt. Zou rond de 37 weken niet al te ver gaan (2 uur rijden is best ver dan) maar meestal mocht je weeen krijgen dan zal dat ook nog uren duren maar om die nou in de auto te hebben. Uhmm ik zou dan liever bij mezelf onder de douche zitten etc. Maarrr heb jij nu een naam? :D Ben benieuwd 

Ik heb niet eens zo gek veel kleertjes gehaald..? bij mn eerste kreeg ik zoveel kleertjes dat hij veel niet aan heeft gehad. 3,5 week terug heb ik een groei echo gehad en woog mn kleine man 1700 gram (was toen bijna 30 weken) en hij zat iets boven de gemiddelde lijn. Nu aanstaande vrijdag weer een groei echo, ben zo benieuwd! 
Wij hadden een naam, maar uiteindelijk dacht ik een paar dagen terug dat ik toch een andere naam wil ? vond de naam opeens niet leuk genoeg meer, terwijl ik er echt weg van was? manlief was niet zo blij met mij haha.
Iemand trouwens ervaring met indalingsweeen? Ik heb veel lage buik en liespijn, steken. Het is niet echt fijn zal ik maar zeggen. Weet ook niet of het indalen is hoor heb bij mn eerste nooit weeën gehad aangezien ik een spoedkeizersnee heb gehad bij 34 weken.

Ha Feska en MammavanB, wij hebben een top 2. We hadden een top 3, maar de nr 1 daarvan wilde ik ook ineens niet meer ?. Herkenbaar dus. Nu nog twee over waaruit we niet kunnen kiezen (alhoewel, volgens mij maakt het mn vriend steeds minder uit, die wordt er moe van) en staan ook nog open voor nog een héél andere naam. En mn vriend haalt steeds zijn favo naam erbij die ik al eeuwen geleden heb afgeketst. Dus nee, nog niet echt eruit! 

MammavanB: ja zouden idd indalingsweeen kunnen zijn. Ik had er rond 32 weken last van en toen was ze ook enigszins ingedaald, maar nog niet helemaal vast in de bekken. Gisternacht ervaarde ik weer dezelfde pijn. Hele pijnlijke steken in mn onderbuik, kan ook niet meer lopen hierdoor. Ik moet zo naar het ziekenhuis voor onderzoek ivm een minder goed werkende placenta dus kan dan meteen even vragen of het een indaling was, want goh wat doet dat pijn!
Dames, ik voel mij echt een vaatdoekje zo nu tegen het eind. Ben oprecht uitgeput, wetend dat het na de bevalling nog erger zal zijn hahaha. Zijn er meer die zich al uitgeteld voelen? (Ik ben over 2 dagen 36 weken)
Ik moet overigens juist op zoek naar kleine maten, mn dochtertje zit onder het gemiddelde net als mijn zoon destijds. (Manlief en ik zijn beide heel kort hahah) 

Terug
Bovenaan