WR: horren in de zomer is ook ideaal, heb overal horren zodat alles lekker tegen elkaar open kan. Rolluiken hebben we ook over na gedacht (we hebben beneneden 1 grote) alleen we weten niet of dat bij ons voldoende helpt i.v.m. platdak.
Fijn dat de liggings echo goed was!! En hopelijk blijft je bloeddruk niet stijgen. Hoe hoog is je bloeddruk?
ik heb juist een (hele) lage bloeddruk, heb hierdoor weinig energie en voel me soms ook futloos, maar voor de rest geen klachten. In het begin was mijn bloeddruk 87/49 pffff niet normaal haha. Nu zit het rond de 110/60 toch iets gestegen
Bloompje: ik had gemaild met de kraamzorg, die zei dat een airco wel mocht maar de baby niet op de tocht mocht liggen. Mijn idee was dan om hem overdag aan te zetten en ‘s nachts gewoon uit, maarja dan komt de warmte ook wel weer terug..
ik heb ook nog steeds last van harde buiken, vooral na de warme maaltijd, heel irritant.. ook snel rugpijn bij te lang zitten. En bij het lopen blijven mijn buikspieren zo strak staan dat ik ga waggelen. Mijn buik groeit naar ons idee ook iets groter, en vind het ook een gek idee dat we bijv over 2 week al kunnen bevallen (nu ook al wel, maar 37 weken mag het al mee naar huis als alles goed is)
moest vannacht plassen en kreeg ineens in mijn hoofd dat de baby er ook uit moet met groot lijfje en hoofdje, en dat door mijn smalle onderkant... pfoeh alles uitgescheurd... ik dacht: snel vergeten!! Anders slaap ik nooit weer

zo gek dat het soms ineens in je opkomt, ik ben nog steeds niet zo met de bevalling bezig omdat ik echt niet weet wat te verwachten, maar dat het niet leuk zal zijn geloof ik wel haha.
De kleren zijn hier ook gewassen, vandaag de commode eens goed indelen. Lastig hoor zo’n eerste keer hihi, we hebben er wel zin in en zijn zo nieuwschierig naar ons meisje!!
succes allemaal met dr “laatste loodjes” ik vind het een heel fijn idee dat we bijna de 35 week grens hebben bereikt, elke week zie ik als mijlpaal dat ze nog lekker binnen zit.