Uitgerekend Juli 2019 ♡

JUSTanotherNAME wat fijn dat de versie is gelukt en dat het ook niet veel pijn heeft gedaan! Nu hopen dat ze netjes blijft liggen, maar dit is iig hoopgevend! 

BOTW ik heb dat ook van mijn bloeddruk, precies dezelfde waarden ook. Maar wel steeds prima. Wel het idee dat ik wat snel duizelig ben. 
Justanothername, wat fijn dat de versie goed is gegaan zeg! En dat het meeviel het klinkt zo pijnlijk.
Mijn verlof begint maandagmiddag! Echt aan toe zeg, lichamelijk vooral. Eerste twee weken is mijn vriend ook vrij, wat fijn is, want ik kan echt zoveel minder, dat ik hem flink ga opjagen haha. Nog best wat dingen te doen en het huishouden valt dus ook nog altijd zwaar. 
Ik heb denk ik indalingsweeen gehad gisteren en vandaag. Had al een paar dagen dat ik nauwelijks kon lopen van de pijn in schaambot/vagina en liezen, maar nu ook echt tijdens zitten en liggen hele erge steken. Ook het idee dat mijn buik nu nog wat lager zit. Hopelijk gaat het lopen wel weer wat beter, want jeetje wat beperkt je dat. Echt heel veel medelijden met/ respect voor mensen die slecht ter been zijn en hoe die zich redden. 

BOTW, 
mijn bloeddruk is niet eens echt heel hoog, dinsdag was die 128/82. Bij een ander zouden ze zich bij deze termijn nog geen zorgen maken maar gezien de zwangerschapvergiftiging in mijn vorige zwangerschap waarbij ook geen mega hoge bloeddruk had maar wel ineens superhoog eiwitgehalte in mijn urine houden ze het nu beter in de gaten. Bij mijn dochter werd ik opgenomen met een bloeddruk van 138/85 en een eiwitgehalte van 3.0 gram (mag max 0.3 gram zijn). Het wordt dus best nog spannend en voor mijn gevoel is het wachten tot de eiwitten zich melden. Maargoed misschien loopt het heel anders, we zullen zien! 

Hier is het ook bloed heet hoor ?. Mijn slaapkamer zit precies aan de kant waar de zon de hele dag vol op schijnt. Gelukkig heb ik boven buren waar van hun balkon mijn slaapkamer een beetje bedekt, maar helaas nog steeds heet in de kamer soms. 
@mammavanB zo heb ik het ook heb nu alles van 0-3 maanden in de commode liggen anders ligt het te voel met al die verschillende maten. Tijd vliegt voor je het weet zijn ze er alweer uitgegroeid haha ?
nesteldrang heb ik eigenlijk altijd al last van gehad ?. Ik hou gewoon totaal niet van troep in huis en hou er niet van als dingen op plekken liggen waar het niet hoort. Wel is me nesteldrang heel veel sterker geworden de laatste weken. Alleen kan ik niet veel meer doen ben momenteel 37 weken en kan elk moment bevallen. Maar merk wel aan mezelf dat ik bezig wil blijven zijn met opruimen, schoonmaken enz. 
Nog 3 weken te gaan hier voor dat mijn kleine man er is. Hoop dat die iets eerder komt dan mijn uitgerekende datum. Gelukkig is mijn mannetje niet zo groot hij is ondergemiddeld kwa lengte.

Dag dames,
ik wou even laten weten dat ik inmiddels bevallen ben van een mooi meisje. Vorige week vrijdagnacht braken spontaan m’n vliezen en ben zaterdag bevallen. Ze is wel bijna 4 wk te vroeg, maar doet het goed:)

StrawberryC waauw! Gefeliciteerd met jullie dochter, ondertussen al wel thuis? Of moet je nog even in het ziekenhuis blijven? Lekker genieten samen!
Maak het wel spannend hoor als ik het zo lees, morgen ben ik 35 week en kan straks gewoon elk moment beginnen. Mawr ik zal met 42 nog wel rondwaggelen hihi.
LepeltjeLepeltje ook zo’n lage bloeddruk dus, vandaag weer controle gehad en bloeddruk van 104 bij 70 dus gaat beetje bij beetje omhoog. 
WR spannend dus!! Hopelijk blijft het je dit keer bespaard, mijn urine word nooit gecontroleerd, is dat trouwens standaard?
vandaag een groei echo gehad (zelf om gevraagd) alles goed gelukkig! We zagen alleen echt geen baby meer hihi, alleen gedeeltes hoofd/buik/botten/benen, en ze was al goed ingedaald. wat is ze dan ineens groot!! Wel zagen we dat ze best wat haar had, zijn zo benieuwd! Tot nu toe een fijn meisje, buikomvang loopt mooi op schema(35week) maar hoofdje en beentjes zaten op 33 week, maar dit was wel vaker zo bij meisjes, ach een kleiner hoofdje is ook niet erg, wil het ook wat makkelijker eruit? 
nog even doorzetten dames!! Het is bijna alweer Juli, wat gaat het toch ineens snel.

[quote quote=10212749]Dag dames, ik wou even laten weten dat ik inmiddels bevallen ben van een mooi meisje. Vorige week vrijdagnacht braken spontaan m’n vliezen en ben zaterdag bevallen. Ze is wel bijna 4 wk te vroeg, maar doet het goed:)[/quote]
Van harte! Fijn om te horen dat het goed gaat. Klinkt als een enthousiaste dochter, die er zin on had!
Bij mij zijn er helaas eiwitten gevonden in mijn bloed, nadat bloeddruk redelijk uit het niets was gestegen. Heb geen van alle bijpassende klachten (gehad), was gewoon op de normale controle bij VK aan het vertellen hoe goed ik me nog voel bij 37 weken, toen bleek dat ik van 110/60 naar 125/95 was gegaan. Afgelopen dagen elke dag controle ziekenhuis en gister werd me verteld dat ik morgen word opgenomen en zeer waarschijnlijk word ingeleid. Best even een domper, had nog wel weekje verlof kunnen gebruiken en voel me nog helemaal goed, was gewoon op de fiets naar het ziekenhuis. We nemen het maar zoals het is, heel gek om te bedenken dat dit nu écht laatste weekend zonder baby is! Moet me natuurlijk een beetje rustig houden, maar nu ik weet dat het echt zover is, wil ik toch opruimen en nog even den extra joggingsbroek halen enzo?. 

BOTW, 
volgens mij niet standaard maar wanneer je bloeddruk ineens of langzaamaan veel omhoog gaat denk ik dat ze het wel testen voor de zekerheid. 
Gebruiker, heel veel succes! Ongeveer zo ging het bij mij ook vorig jaar bij de zwangerschap van mijn dochter. Wees maar blij dat je weinig tot geen klachten hebt, het kan heel anders gaan als ik wel eens verhalen lees (ik had ook geen klachten). Maar onderschat het niet, achteraf heb ik t echt gemerkt, kon weinig prikkels aan en moest echt herstellen. De inleiding is mij enorm meegevallen toen, ik ben heel snel bevallen. Hopelijk valt het bij jou ook een beetje mee en kan je lekker genieten van je kleine straks! 

Terug
Bovenaan