StrawberryC waauw! Gefeliciteerd met jullie dochter, ondertussen al wel thuis? Of moet je nog even in het ziekenhuis blijven? Lekker genieten samen!
Maak het wel spannend hoor als ik het zo lees, morgen ben ik 35 week en kan straks gewoon elk moment beginnen. Mawr ik zal met 42 nog wel rondwaggelen hihi.
LepeltjeLepeltje ook zo’n lage bloeddruk dus, vandaag weer controle gehad en bloeddruk van 104 bij 70 dus gaat beetje bij beetje omhoog.
WR spannend dus!! Hopelijk blijft het je dit keer bespaard, mijn urine word nooit gecontroleerd, is dat trouwens standaard?
vandaag een groei echo gehad (zelf om gevraagd) alles goed gelukkig! We zagen alleen echt geen baby meer hihi, alleen gedeeltes hoofd/buik/botten/benen, en ze was al goed ingedaald. wat is ze dan ineens groot!! Wel zagen we dat ze best wat haar had, zijn zo benieuwd! Tot nu toe een fijn meisje, buikomvang loopt mooi op schema(35week) maar hoofdje en beentjes zaten op 33 week, maar dit was wel vaker zo bij meisjes, ach een kleiner hoofdje is ook niet erg, wil het ook wat makkelijker eruit?
nog even doorzetten dames!! Het is bijna alweer Juli, wat gaat het toch ineens snel.