Uitgerekend Juli 2019 ♡

[quote quote=10212840]BOTW, volgens mij niet standaard maar wanneer je bloeddruk ineens of langzaamaan veel omhoog gaat denk ik dat ze het wel testen voor de zekerheid. Gebruiker, heel veel succes! Ongeveer zo ging het bij mij ook vorig jaar bij de zwangerschap van mijn dochter. Wees maar blij dat je weinig tot geen klachten hebt, het kan heel anders gaan als ik wel eens verhalen lees (ik had ook geen klachten). Maar onderschat het niet, achteraf heb ik t echt gemerkt, kon weinig prikkels aan en moest echt herstellen. De inleiding is mij enorm meegevallen toen, ik ben heel snel bevallen. Hopelijk valt het bij jou ook een beetje mee en kan je lekker genieten van je kleine straks![/quote]
Ah dankjewel, dit is een bemoedigende post! Lees ook allemaal horror verhalen over inleiden. Gelukkig ben ik er redelijk kalm onder, ik heb mezelf aan het begin van de zwangerschap verteld dat ik niets kan plannen en het maar over me heen moet laten komen, die gedachte helpt nu nog steeds. Een gezonde dochter is het allerbelangrijkst en inderdaad, ik ben blij dat ik niet hondsberoerd ben! 
Jij ook succes! 

Ow Strawberry gefeliciteerd met je dochter! Wat snel! Hoe is het gegaan en hoe heet ze?
Gebruiker10096602 wat balen dat je nu zo snel opgenomen wordt. Zal wel even schrikken zijn geweest. Maar nu snel een gezond kindje. Mijn beste vriendin was ook ingeleid vanwege zwangerschapsvergiftiging en hoewel haar bevalplan niet meer gevolgd kon worden heeft ze toch een vrij normale bevalling gehad die niet heel lang heeft geduurd. 
Ik begin nu toch wel zenuwachtig te worden als ik hoor dat sommige uit de juli maand al zijn bevallen of snel moeten bevallen. Moet nog best veel dingen kopen en de wieg staat zelfs nog bij mijn moeder. Zij moest nog passende hoeslakentjes ervoor naaien. Ook nog geen aankleedkussen. Dat zijn wel dingen die je nodig hebt..
Ik had gisteren mijn laatste werkdag, dus kan er misschien nu wat vaart achter zetten. 

Voor ons gaat het toch ook een juni-kindje worden. Ook bij mij is pas net zwangerschapsdiabetes vastgesteld. De gyneacoloog wilde eerst bij 38 weken (komende week) inleiden, maar we hebben het nog een weekje kunnen uitstellen. Ze wordt niet extreem groot geschat en heeft een mooie hoeveelheid vruchtwater en beweegt nog heel veel. 
Het inleiden vind ik wel spannend, dus ik hoop dat het voor die tijd alsnog vanzelf op gang komt. Ik heb de laatste dagen wel steeds krampen en ben bij vlagen misselijk. Moeilijk om te zeggen of dat dan voorweeen zijn vind ik. Ze is al helemaal ingedaald. 
En van harte gefeliciteerd Strawberryc! 

@ Dwaallichtje; puntje bij paaltje ben je zo klaar! Ik ben 1 juli uitgerekend, dus heb er al 2 weken verlof opzitten. In die tijd is het wiegje vanaf mijn schoonouders hierheen gekomen, heb ik er een matrasje voor gekocht, is de box gekomen (geleend van vrienden) en ben ik wat spulletjes gaan uitzoeken/kopen. Pas toen woensdag duidelijker werd dat het niet goed was, heb ik de kleding in de was gegooid en toen ik vrijdag hoorde dat ik zondag word ingeleid, zijn mijn vriend en ik naar huis gegaan met ‘nou dat wordt opruimen en aanpakken vandaag!’ In een dag is bijna alles al klaar/aan de kant. Volgens mij weet je toch pas wat je mist als een baby er is, dus dat zien we dan wel. Toen ik een middagdutje deed, heeft mijn vriend de box in elkaar gezet en opeens hebben we nu echt een ‘baby-huis’, maar daarna lekker even naar strand gegaan, morgen ruim ik wel op. Kortom; je hebt niet veel tijd écht nodig;) 

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!! Goed herstel en veel geluk samen.

wat een ontwikkelingen ineens hier! Succes komende week voor diegene die het kunnen gebruiken.

Vandaag 35 weken zwanger! Wat is de tijd snel gegaan en wat gaan we een spannende tijd tegemoet! Gaat voor ons toch opschieten :).. 
Vrijdag nog een groei echo. Afgelopen vrijdag gehad en de groei van de baby was in de grafiek afgenomen, geschatte gewicht voor toen 34 weken was 2345 gram. Prima gewicht voor die periode maar de gyn kijkt naar de groei grafiek.. dus nu elke vrijdag een groei echo en vanuit hier afwachten wat er gaat gebeuren. 
Vrijdag gaan wij nog lekker een weekendje weg. Lekker voor de laatste keer met zn 3en. Daarna is het in de buurt van onze woonplaats blijven.

Terug
Bovenaan