[quote quote=10212840]BOTW, volgens mij niet standaard maar wanneer je bloeddruk ineens of langzaamaan veel omhoog gaat denk ik dat ze het wel testen voor de zekerheid. Gebruiker, heel veel succes! Ongeveer zo ging het bij mij ook vorig jaar bij de zwangerschap van mijn dochter. Wees maar blij dat je weinig tot geen klachten hebt, het kan heel anders gaan als ik wel eens verhalen lees (ik had ook geen klachten). Maar onderschat het niet, achteraf heb ik t echt gemerkt, kon weinig prikkels aan en moest echt herstellen. De inleiding is mij enorm meegevallen toen, ik ben heel snel bevallen. Hopelijk valt het bij jou ook een beetje mee en kan je lekker genieten van je kleine straks![/quote]
Ah dankjewel, dit is een bemoedigende post! Lees ook allemaal horror verhalen over inleiden. Gelukkig ben ik er redelijk kalm onder, ik heb mezelf aan het begin van de zwangerschap verteld dat ik niets kan plannen en het maar over me heen moet laten komen, die gedachte helpt nu nog steeds. Een gezonde dochter is het allerbelangrijkst en inderdaad, ik ben blij dat ik niet hondsberoerd ben!
Jij ook succes!
Ah dankjewel, dit is een bemoedigende post! Lees ook allemaal horror verhalen over inleiden. Gelukkig ben ik er redelijk kalm onder, ik heb mezelf aan het begin van de zwangerschap verteld dat ik niets kan plannen en het maar over me heen moet laten komen, die gedachte helpt nu nog steeds. Een gezonde dochter is het allerbelangrijkst en inderdaad, ik ben blij dat ik niet hondsberoerd ben!
Jij ook succes!