Uitgerekend Juli 2019 ♡

Strawberry, nog gefeliciteerd!!
Hier vandaag 36 weken en weer bij de verloskundige geweest. Bloeddruk nu 140/80 en een spoortje eiwit in de urine gevonden. Donderdag even een extra check bij de assistente en dan maandag met 37 weken weer bij de verloskundige. Vanaf volgende week mag de kleine man komen en wat mij betreft meld hij zich die week ook, haha! Hopelijk thuis en zonder zwangerschapvergiftiging. Inmiddels al 3 nachten behoorlijk voorweeën en slecht slapen daardoor dus nu mijn dochter op bed ligt gaan we zelf ook maar weer even plat. 

Gefeliciteerd Strawberry! Fijn dat t goed gaat! Als ik mn laptop bij de hand heb ga ik het lijstje er maar weer een bij pakken.
Ik heb nu net een uur verlof en weet nu al niet wat ik met mezelf aanmoet haha. Zal wel komen.
spannend dat de baby’s er nu aan gaan komen zeg! Heel benieuwd naar iedereens ervaring met de bevalling. 

Ik ben er ook nog! Hahaha.
Vandaag 37 weken en vanaf vanadaag mag ze eindelijk komen. Ik denk dat ik maar aan de frambozenbladthee ga hihi.
Mn zoontje kwam met 38.3 dus ben benieuwd hoelang deze dame op zich laat wachten

Ook ik ben er nog!
ik ben vrijdag 37 weken! Vanaf dan word het spannend. Zo benieuwd wanneer ze gaat komen. Hoop toch echt rond de 38/39 weken. Het is wel mijn eerste kindje en hoor vaak dat de eerste pas na 40 weken komt. Dan word het dus nog even volhouden.

Terug
Bovenaan