Ik ben ook hier nog! ? ondertussen alles zo goed als klar
geboortebord raam + slingers in huis
geboorte kaartje staat klaar, enveloppen al in huis.
vluchtkoffer voor mij & één voor de baby staat klaar heb zelfs een verlengsnoer ingepakt, misschien nog een tip voor anderen, ik las ergens dat het handig was als je bijv langere tijd in het ziekenhuisbed ligt en je telefoon/ipad leeg is, heb je altijd stroom in de buurt ? ohja en kleingeld voor de rolstoel is ook handig. En heb dikke sokken ingepakt, hoor vaak dat je koude voeten krijgt.
Kleren, dekens, lakens, hydrofiele luiers, knuffels etc. gewassen en commode ingedeeld. Ik dacht dat de kleren uitwassen super leuk was, ik vond het tegenvallen haha, moest alle kaartjes verwijderen en heb ook best veel, en al die sokjes ophangen etc. Pffff haha. Wasrekken vol? ben snel bang dat ik te weinig heb..
maxicosi staat start klaar, en heb een Puckababy GOGO gekocht, (zomer variant) ziet er ideaal uit, zit nu mooi in de autostoel.
Moet nu nog het boxkleed wassen, en voeding in huis halen. Daarna zijn we zo goed als compleet ?
bij de groei echo vorige week liep haar buikomvang op schema, maar verder was ze wat aan de kleine kant en dacht ze dat de baby wel maat 50 aan zou kunnen. Ik heb alleen bijna niks gekocht in Maat 50, paar goedkope setjes, maar niet echt wat bijzonders, ik dacht namelijk dat ze dat toch niet zou passen i.v.m. Lange papa en eerdere echo’s leken het lange benen hihi.
Nu twijfel ik.... hebben jullie wel veel maat 50?
en wat word het spannend hé, komt steeds dichter bij!! Spannend? bijna iedereen met verlof, lekker genieten allemaal.