Uitgerekend Juli 2019 ♡

Ik wil ook graag thuis bevallen. Ben benieuwd of dat gaat lukken of dat het toch weer ziekenhuis wordt ivm pe. Maandag 37 weken, vanaf dan mag en kan het gebeuren. Spannend, maar vooral heel veel zin in. 

Ik ben er ook nog. Alleen ff afwezig geweest ivm stress inleverdeadline voor de studie afgelopen zondag. Was bang dat ik maandag al zou gaan bevallen doordat ik ging ontspannen na paar weken stress...maar hij/zij zit er nog in! Nu 35+5.
Strawberry: van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat alles goed gaat.
Boompje: volgens mij hoef jij niet te wassen met zoveel kleertjes ?hihi
Hier gaat t best. Blij dat ik nu echt verlof heb. Soms vloog t me wel even aan...moet nog veel doen (vind ik zelf, al valt t best mee...) Hoop dat de baby nog ff blijft zitten. Ben wel beetje aan t opruimen geslagen. Schoonmaken nog niet echt. Ben niet zo'n poetser, dus ben benieuwd of de hormonen daar nog voor gaan zorgen. Kan ook niet zo lang staan of lopen met m'n rug al hoop ik vrijdag nog ff naar Babypark te gaan. Maar dat wordt wel een onderneming. Verder gaat best goed. Extra groeiecho in ziekenhuis was ook goed. Loos alarm, ze hadden waarschijnlijk niet goed (kunnen) meten...

Fijn he iedereen al lekker (of bijna) met verlof!!! Hier nog 1 dagje werken en dan heb ik ook verlof! Nu 34 weken zwanger. Wat gaat de tijd snel he, vinden jullie niet? Ik ga in mijn verlof lekker alle baby kleertjes wassen. Zal wel een hoop werk zijn met zoveel kleding dat ik heb haha!! Bij mij komt de nesteldrang steeds meer opzetten. Mijn nekharen gaan echt overeind staan als ik rommel zie. Raak er best er geïrriteerd door..
De kleine is echt mega druk en draait continue dus hopelijk blijft hij netjes met z'n hoofd beneden. Over een week de groei echo en ligging echo. Ben benieuwd. Kunnen ze al een beetje een inschatting maken hoeveel ze gaan wegen weet iemand dat?! 

Hihi dat denk ik ook! Heb gister ook de kleertjes gewassen. Nu begonnen met commode en kast goed inrichten. En de vluchttas maar eens klaarmaken. Moet nog wat dingen halen voor mezelf. Trainingsbroek, nachthemd, voedingsbh's nog wat dingetjes.
Nou ze maken wel een inschatting, qua gewicht...en bij sommige mensen zal dat best kloppen, maar ik geloof er niet in. Bij m'n schoonzus zeiden ze telkens, wordt een kleintje wordt een kleintje....ze is heel dun en lang en was weinig aangekomen...bij beide zwangerschappen. Eerste schatte ze op 5 pond, nou die was ruim 8 pond! En de tweede was 9 pond. Ze had allemaal kleine kleertjes gekocht, maar dat kon t niet eens aan. 

Ik ben ook hier nog! ? ondertussen alles zo goed als klar

geboortebord raam + slingers in huis
geboorte kaartje staat klaar, enveloppen al in huis.
vluchtkoffer voor mij & één voor de baby staat klaar heb zelfs een verlengsnoer ingepakt, misschien nog een tip voor anderen, ik las ergens dat het handig was als je bijv langere tijd in het ziekenhuisbed ligt en je telefoon/ipad leeg is, heb je altijd stroom in de buurt ? ohja en kleingeld voor de rolstoel is ook handig. En heb dikke sokken ingepakt, hoor vaak dat je koude voeten krijgt. 
Kleren, dekens, lakens, hydrofiele luiers, knuffels etc. gewassen en commode ingedeeld. Ik dacht dat de kleren uitwassen super leuk was, ik vond het tegenvallen haha, moest alle kaartjes verwijderen en heb ook best veel, en al die sokjes ophangen etc. Pffff haha. Wasrekken vol? ben snel bang dat ik te weinig heb.. 
maxicosi staat start klaar, en heb een Puckababy GOGO gekocht, (zomer variant) ziet er ideaal uit, zit nu mooi in de autostoel. 

Moet nu nog het boxkleed wassen, en voeding in huis halen. Daarna zijn we zo goed als compleet ? 
bij de groei echo vorige week liep haar buikomvang op schema, maar verder was ze wat aan de kleine kant en dacht ze dat de baby wel maat 50 aan zou kunnen. Ik heb alleen bijna niks gekocht in Maat 50, paar goedkope setjes, maar niet echt wat bijzonders, ik dacht namelijk dat ze dat toch niet zou passen i.v.m. Lange papa en eerdere echo’s leken het lange benen hihi. 
Nu twijfel ik.... hebben jullie wel veel maat 50?
en wat word het spannend hé, komt steeds dichter bij!! Spannend? bijna iedereen met verlof, lekker genieten allemaal. 

Ummie, ik mag niet thuis bevallen, ik heb een medische indicatie. Maar vind dat niet erg hoor!

Hier staat de vluchttas ook klaar.. ben zo benieuwd. Officieel mag hij vanaf 37 weken komen maar met 38 weken ben ik ook blij ??

Vrijdag nog een weekend weg met het gezin.. laatste keer met zn 3tjes.. super veel zin in!

Helpt Frambozenadthee om de bevalling op gang te brengen?

Zo, BOTW, jij bent er echt klaar voor!!! Slingers wel goed idee!
Ik moet nog vitamine d en k en zoogcompressen en xl hydrofieldoeken hebben. Volgens mij heb ik verder alles in huis.
Heb alleen geen dikke trui / jas voor de baby, maar zal wel loslopen denk ik? 
nog meer mensen dikke enkels/voeten? Ik ineens sinds 2 dagen! 

Ow gelukkig dat er toch nog een actieve groep is. Hier is de nesteldrang ook een beetje toegeslagen. Ik heb superveel opgeruimd en schoongemaakt de afgelopen paar dagen en dat is echt niks voor mij. Mijn verlof wordt dus nuttig gebruikt. 
Moet nog wel een paar wasjes draaien en een lijst gaan maken van wie ik allemaal kaartjes wil gaan sturen en dan dus ook nog de adressen verzamelen. Maar thuis zijn we er nu bijna klaar voor. Alleen de wieg en box staat nog niet, maar zo nodig al wel een ledikant. 
Hij mag van mij ook echt nog niet komen hoor. Ik voel me nog best prima en volgende week is mijn man in Duitsland voor een training. Vrijdag als ik 35 weken ben een groei/liggingsecho. Hij moet dus echt nog wel blijven zitten tot mijn man terug is met 36 weken. Gelukkig is die kans wel groot. Ik heb zelf nog steeds het gevoel dat hij 1 augustus gaat komen. Dan zou ik 40+6 zijn.
Lepeltjelepeltje. Ik heb ook wel last van de warmte en hoewel mijn voeten niet superdik eruit zien voelen ze wel alsof ik er de hele dag op heb gelopen, terwijl ik toch heel veel tijd op de bank doorbreng.

Terug
Bovenaan