Uitgerekend Juli 2019 ♡

Ow en SanivdG. Wat fijn dat de groeiecho toch allemaal goed was. 
BOTW. Ik heb wel wat in maat 50 maar ik heb na het wassen de kleertjes allemaal met elkaar vergeleken en op basis daar van gesorteerd. Ik kwam erachter dat bijvoorbeeld hema maat 50 groter was dan noppies maat 56. Het is door verschillende merken echt een beetje een glijdende schaal geworden. 
Vluchttas moet ik trouwens ook nog aan beginnen, maar ik hou niet graag een heleboel kleding uit de roulatie. En met snacks voor tussendoor en partner, je gaat toch geen dingen wekenlang in je tas stoppen? 

Ik heb vandaag alle kleertjes eindelijk gewassen. Morgen of overmorgen de vluchttas inpakken en dan is het afwachten.
Lepeltjelepeltje: frambozenbladthee staat voornamelijk bekend om het voorzien van een gemakkelijke en snelle bevalling, waaronder ook een bevalling met minimaal bloedverlies. Na de bevalling ook goed voor de baarmoeder en borstvoeding (evenals brandnetelthee). Al had ik ergens gelezen dat het ook weeën kan opwekken, maar volgens mij was dat eerder een bakerpraatje. Ik heb overigens ook echt hele dikke enkels de afgelopen week. Word er gek van want staan/lopen doet nu gewoon enorm veel pijn.
Ik heb wel veel in maat 50, en zelfs een setje in maat 48. Mijn zoontje was namelijk 47cm toen hij geboren was en ze schatte deze dame zelfs nog kleiner. Al ben ik best kritisch over de metingen heb ik toch wel voorzorgsmaatregelen genomen hahhah. Ik zou er in ieder geval niet te veel van kopen als je een indicatie hebt dat de baby over het algemeen groot zal zijn.

Ik heb onwijs pijnlijke voeten savonds! Idd net alsof je heel de dag gelopen heb.. en pijnlijke onderbenen maar t valt te handelen.. maar fijn is anders ?
Vluchtkoffer staat hier echt al weken klaar. 

Oh lekker MammavanB. Geniet ervan dit weekend! Wij zijn gistermiddag onverwachts ff naar zee gegaan met de honden (wonen in t midden van NL en zo nu en doen we dat ff) heerlijk ff eruit.
Dwaallichtje, ik denk net zo over die vluchttas. Ook wat voor snacks neem je mee? Ik kan niet goed tegen suiker, word ik heel erg moe en chagrijnig van. (Niet handig als je juist energie moet hebben...) Heb nu maar een zak rozijnen ingepakt ?

WoW wat een drukte ineens op deze pagina! Zelfs in de nacht ? ik ben er ook nog hoor in deze groep!!
Ik ga bewust niet in de nacht op mijn mobiel, dan slaap ik nog minder. Sinds een paar dagen ben ik zo ontzettend moe, kom amper de bank meer af. Probeer elke dag nog 1 ‘activiteit’ te doen (met dochter van 2 jaar).
Herkent iemand de vermoeidheid? 
Bij mijn eerste zwangerschap was dit naar mijn idee lang niet zo extreem.
Vandaag begin ik met vluchtkoffer, hij staat al in de woonkamer. Heb sommige toiletartikelen gekocht, dus dubbel nu. Ik weet dat ik sowieso drie dagen in ziekenhuis verblijf. En weet uit ervaring hoeveel kleding je mee moet nemen. Anders kan manlief eventueel thuis wat ophalen nog?!
Het klopt over de maten, ik heb een Noppies pakje maat 56, oogt als maat 50.
Hopelijk past deze straks minimaal een week Haha!!
de groeiecho bij 32 weken zwangerschap gaf aan dat het kindje zo groot al was voor de duur van 36 weken. Nu ben ik 35.3 en ben benieuwd wat ik morgen te zien krijg op de groeiecho. Vind vier weken voor lopen wel veel!!

Is er eigelijk ook iemand in de groep die echt geen klachten (nog) ervaart?
Het kan; ik had dat in mijn eerste zwangerschap ?

Vandaag extra controle gehad bij de verloskundige omdat er maandag een spoortje eiwit in de urine te vinden was. Helaas weer een spoortje eiwit en een nog wat hogere bloeddruk dan maandag. Doorgestuurd voor extra check in het ziekenhuis. De gyn wil de zorg overnemen dus een thuisbevalling kan ik vergeten. Nu bellen ze me vanmiddag nog of ik vanavond wordt opgenomen. Zo niet moet ik 24 uur urine verzamelen en morgen brengen. Dan hoor ik zaterdag of ik wordt opgenomen. Zo niet moet ik dinsdag voor nieuwe controles naar het ziekenhuis. Wordt ik wel vandaag of zaterdag opgenomen zal ik waarschijnlijk maandag met 37 weken ingeleid worden. Wat een gedoe. Merk dat ik baal want ik wilde graag thuis bevallen. Maargoed dat kan niet. Dan wil ik in ieder geval graag duidelijkheid maar ook dat lijkt er nog even niet te zijn. Afwachten maar.... 

Jeetje WR dat word nog spannend zo.. jammer dat je niet kan bevallen hor je het had gewild.. is er een kans als de opgevangen urine van 24 uur (als die goed is) toch alsnog thuis kan bevallen?

Ik heb morgen weer een groei echo..ik ben zeer benieuwd! Hoop een foute meting ook al was de grafiek maar iets afgebogen. Maar afgebogen genoeg dat de gyn mij elke week nu wil checken. Vandaag mijn beval plan gemaakt en neem die morgen mee.

Terug
Bovenaan