Uitgerekend Juli 2019 ♡

Jaa Dankje! 

Ik was misselijk, had geen zin in avond eten en last van Mn borsten/tepels. Nu allemaal verdwenen! 
Mij sluit ook aan zodra alles oké is en familie en vrienden het weten ?

@LRE87 Hmm nou zodra je een positieve test houdt en geen bloedverlies hebt zou ik me nog geen zorgen maken hoor. Ik heb idd ook die symptomen. Hoeveel weken ben je?
Gezellig dat je ook op het forum blijf haha. 

Ik heb me ook aangemeld voor de fb groep.. lijkt me wel leuker omdat het wat persoonlijker is ? 
Heb net even naar info gezocht en de geheime groep is als het goed is echt geheim hoor ? maar ik snap jullie twijfel/angst.. had het het eerst ook haha

Hallo allemaal en gefeliciteerd allemaal!
ik meld mij ook! Ben nu iets meer dan 5 weken zwanger en dis is mijn eerste zwangerschap. Ben 2 juli uitgerekend volgens de berekening. Vind het heel spannend allemaal ☺️ 26 nov eerste echo

Hoi allemaal,
Ik meld me ook hier! Het is nog een beetje onvoorstelbaar dat het gelukt is, maar heb toch deze week 3 positieve testen in mijn handen gehad. Dinsdag, 2 dagen voor NOD, 2 testen gedaan en op de dag van de NOD 's avonds nog weer 1! 
Heel spannend, mijn eerste zwangerschap. Op 26 november hebben wij de eerste echo. Maar nu eerst komende week op huwelijkreis :) We zijn afgelopen juni getrouwd.
Tot nu toe nog niet zoveel symptomen, behalve op 8dpo lage rugpijn (waarschijnlijk innesteling), opeens op 10dpo hoofdpijn en vanaf toen gevoelige tepels, maar al wel de hele tijd moe.. vind dat ik er tot nu toe goed van af kom :)
Hoe gaat het bij jullie?

Welkom Hiworld en Reginaaa,
Gefeliciteerd! :) Ja onwerkelijk he, dat vind ik ook.. en ik vind ook dat de tijd zo sloom gaat haha ik kijk zo uit naar mijn eerste echo. Ik denk dat het dan ook pas echt tot mij door gaat dringen. 
@Reginaaa, fijn toch dat je nog niet heel veel kwaaltjes hebt? Ik ben sochtends vaak beetje misselijk/raar in mijn maag.. verder wel vermoeider, pijnlijke tepels, vaker plassen en ik heb vorige week echt ontzettend last gehad van mijn darmen. Echt van die krampen, soort aanvallen. Dat was wel heftig. Maargoed je voelt in ieder geval dat je lijf hard aan het werk is haha?
Veel plezier op huwelijksreis!?
@Hiworld en Reginaaa, hebben jullie het al aan iemand verteld? Ik heb jullie 1e echo's toegevoegd aan het lijstje. 
-----------------------------------------------------------
Eerste echo’s
6 november Marliesie
7 november XSamanthaX
13 november Neusje
14 november Strawberryc
15 november LRE87 + Kyara +MamavanJav
17 november Lauu
21 november Stiekemmeelezen + N88
22 november Bloesem + Molliee +Gebruiker10095993 +Verrassingvanons
23 november Juuno + MamavanLief
27 november Iewie
26 november Hiworld + Reginaaa
30 november Mamaofthree
------------------------------------------------------------

Gefeliciteerd allemaal! Ook ik had gisteren een positieve uitslag! Ik had al de hele week buikkrampen en was al een paar dagen een beetje misselijk, dus had een dag eerder de test gedaan. Volgens berekeningen ben ik op 13 juli uitgerekend. Spannend allemaal! 

Nee, aan niemand nog verteld. Soms ligt het wel op je lippen, maar we zijn ook nog voorzichtig. Eerst straks de echo zien en als we het zo lang kunnen volhouden, dan met kerst vertellen aan familie en oud&nieuw aan de vrienden. Vind dat wel een heel leuk moment!!

Terug
Bovenaan