Uitgerekend Juli 2019 ♡

En daar is juli!Zo de maand waarin hier heel wat baby's geboren gaan worden! Wij hadden echt een juni baby verwacht maar ik ben zelf eind juni jarig dus fijn dat hij zijn eigen verjaardag krijgt! 
Herkenbaar dat opruimen WR! Normaal ben ik vrij makkelijk in de keuken , ach morgen maar even de afwas! Nu ben ik s' avonds vaak nog druk bezig alles aan kant te maken! Of de was, kan normaal rustig nog een week in de wasmand liggen, nu gelijk opvouwen en in de kast! En owee als manlief zijn spullen laat slingeren, hij krijgt het gelijk te horen? arme ziel! En dit al een 4 weken lang....vanmiddag eens horen of we een datum van de VK krijgen voor evt strippen,vandaag  40.5weken  ! Gelukkig is het weer een stuk koeler en blijft dat deze week ook! Heeft iedereen zich een beetje koel kunnen houden afgelopen weekend? 

Gefeliciteerd alle nieuwe mama's!
Wij hadden ook gedacht dat we ouders zouden worden van een juni kindje ahaha, maar ze laat toch op zich wachten. 
Heb het advies gekregen om me te laten strippen, maar zie dat niet zo zitten. Wacht liever tot ze zelf komt, uiteindelijk is een baarmoeder de beste couveuse. 
Heb verder heeeel veel last van voorweeen, dus hoop dat er al wat gebeurd daar binnen.
Hebben jullie de hitte overleeft afgelopen dagen?

1 juli

Gebruiker10096602

Meisje

16 juni ?

3 juli

Little Boy

jongen

3 juli

Strawberryc

meisje

8 juni

3 juli

S-W

meisje

3 juli

SharonTer

jongen

6 juli

gebruiker160658

meisje

6 juli

Smobe

meisje

10 juli

Ummie

meisje

11 juli

Jessicaa

meisje

21 juni

12 juli

JUSTanotherNAME

meisje

15 juli

WR

16 juli

Lepeltjelepeltje

jongen

17 juli

Sooooo

jongen

18 juli

Kim de W-V

18 juli

Chantalxx

meisje

19 juli

SaniVDG

19 juli

JufSteenbok

19 juli

Limburgskindje

19 juli

Gebruiker10105117

19 juli

Zoe / Feska

jongen

19 juli

Kershje

jongen

20 juli

Marietje

meisje

20 juli

BOTW

meisje

23 juli

Peky

jongen

23 juli

Mammavan B

jongen

28 juni

23 juli

Dream

jongen

17 juni (?)

24 juli

Pielewop

25 juli

Annx

26 juli

Dwaallichtje

jongen

27 juli

KayP

27 juli

xProudMomx

jongen

30 juli

TS

2 augustus

Bloompjee

jongen

Mamatweeduizendnegentien

jongen

[/quote]

Ummie, waarom nu al strippen? Je bent toch pas 10 juli uitgerekend? Ik dacht dat ze altijd tot minstens 40 weken wachten. 
Ik heb vandaag niet een superdag, hele dag al knallende koppijn. Verder doe ik het heel rustig aan. Wel heel herkenbaar van dat opruimen! Woensdag komt er een schoonmaakster de boel even spic en span maken, want het lukt me nu niet echt goed meer en ik vind dat mijn vriend het niet zo goed kan (plus hij was nog steeds aan het klussen haha). 
Peky, wanneer krijg jij een KS? Al gepland?
Nomade, ben je inmiddels gestript?
Morgen nog een liggingsecho, met 38+0, beetje laat en onzin, maar goed, ze waren het vergeten. 
Ik heb nog een dilemma. Een vriendin vraagt of ze de auto kan lenen donderdagmiddag, ze moet met haar kat naar het dierenziekenhuis. Eigenlijk wilden we de auto niet meer uitlenen nu, zo dicht op de datum. Ze zou dan denk ik 2 uurtjes weg zijn. Wat zouden jullie doen...?

Lepeltjelepeltje
Netv de vk geweest en gestript! Was niet heel prettig?! Kreeg voorweeen die ik moest wegzuchten! Was ook nog niet volledig open dus nog niet gelukt! Moet nu vrijdag terugkomen voor een 2e poging! Wel was er iets aan het gebeuren dus al met al was ze redelijk positief! 
Oh fijn een schoonmaakster ff voor een keer! Best lekker! Alleen ben ik dan bang dat ik dan zou mee gaan helpen! Ik zou echt het huis uit moeten gaan, haha! 
Ik vind dat je best wel tegen je vriendin kan zeggen dat je dit liever niet hebt! Stel jij moet ineens naar het ziekenhuis! Daar zou ze toch zeker wel begrip voor hebben! Jij moet de mogelijkheid hebben om ineens weg te kunnen! Ik vind het zelf altijd erg lastig om dit soort dingen aan te geven maar merk dat ik de afgelopen maanden wel sterker daarin ben geworden?
Ummie ik zou heel graag thuis willen bevallen dus na strippen is de volgende stap inleiden...dat heb ik liever niet,alleen als het niet anders kan ! Als strippen helpt om een ziekenhuis bevalling te voorkomen dan deze optie! Strippen doen ze idd alleen vanaf 40 weken of je moet er specifiek naar vragen omdat je de zwangerschap niet meer trekt!  
Grappig om het lijstje te zien wanneer iedereen is uitgerekend! Zijn echt veel op dezelfde datums! Ben benieuwd hoeveel daadwerkelijk de uitgerekende datum gaan halen? Blijkt dat maar 4% echt op de uitgerekende datum bevalt! Succes allemaal!

Hi! Hier zou ik 17 juli zijn uitgerekend maar..

24 Juni bevallen met 36+5 van onze zoon Ilay, geboren om 11:39, met een gewicht van 2450gr 45cm lang. Omdat het net iets voor de 37 weken is, werd het een medische opname. Daar gaat mn badbevalling die ik graag had gewild! Zondagochtend opgenome vanwege gebroken vliezen, maandag bevallen, en daarna nog een 24 uurs opname. Daarna zijn we naar het geboortecentrum gegaan om bij te komen van alles. Maar goed, nu we thuis zijn ben ik pas écht bijgekomen. Ilay is echt zoet, huilt bijna niet ( alleen voor eten en tijdens het verschonen )
Hoe gaat het met de rest vd dames?

Jaa ik heb eigenlijk geen idee waarom ze het nu al aanraden, vond het ook gek. Maar om eerlijk te zijn krijg ik alleen maar rare adviezen deze zwangerschap van de zogezegde deskundigen. Ben blij dat ik niet overal in mee ga maar nog wel nee durf te zeggen.
Nomade; begrijpelijk! Ik wil ook graag thuis bevallen dus zou dat ook als optie hebben genomen. Is toch dichter bij het natuurlijke dan een medische inleiding met alle risico's die daarbij komen kijken.
Ik heb nu eindelijk alles af, best laat pas met 38.6 hahaha, maar ik ben nu echt klaar om haar te ontvangen. Wie is er ook zo ongeduldig aan het worden? Bij mn vorige was ik nu namelijk al 3 dagen moeder.
Gefeliciteerd Christaa! Spannende bevalling zeg. Hoop dat je nu van je kraamperiode kunt genieten!

Gefeliciteerd aan alle mama’s! Gaat steeds drukker worden hier met alle geboren babys ?
Ik heb sinds deze week verlof. Moet eerlijk bekennen dat ik eraan moet wennen. Niet echt iets voor mij zo thuis zitten niksen, heel onrustig word ik er van. Voor iemand herkenbaar?
Probeer iedere dag een taak te plannen zodat ik iets heb om naar uit te kijken hahaha.
Had eigenlijk bijna nooit last van harde buiken maar sinds deze week lijkt mijn buik toch aan het oefenen geslagen.
Ummie, Vind het toch spannend worden nu. Ben ook mega nieuwsgierig. Nog 4 weekjes, 25 juli, ben ik uitgerekend. 

Terug
Bovenaan