Uitgerekend Juli 2019 ♡

Leuk LadyWish, gefeliciteerd!
Overigens vaker naar de wc ken ik sinds paar dagen ook ja. Hoef normaal niet zo vaak, maar merk daaraan dus nu ook dat er veel gaande is in mijn lichaam.
Lau, had jij het al wel aan iemand verteld dan? Ik vind het wel fijn van dit forum, kun je er toch met anderen over hebben..

Dankje! Ik heb alleen wat gevoelige borsten en een beetje moe, verder niets. 
Onze ouders weten het, erg vroeg dat wel. We waren samen met de ouders van mijn partner op vakantie en daar dus ook de test gedaan. Het lukte ons toen niet om weer een poker-face op te zetten vandaar ;) 

Reginaaa, herkenbaar! Ik zou het het liefste van de daken willen schreeuwen. Al vind ik het wel spannend en hoop ik dat de eerste echo goed is. 

Gefeliciteerd allemaal! Leuk om jullie verhalen al te lezen.
Ik ben voor de 1e keer zwanger. Vind het nogsteeds onwerkelijk en spannend maar ben ook super blij. Ik ben volgens mijn betekening 8 juli uitgerekend en heb 22 nov de eerst echo. Dan pas zal het echt tot me doordringen denk ik

Hoi allemaal,

Wat fijn om te lezen dat jullie ook net zwanger zijn, en net als ik uitgerekend in juli! Gefeliciteerd!!

Ik ben nu voor het eerst zwanger, enigsinds onverwacht, en eigenlijk geen idee wat me te wachten staat. (nu 4,5 week dus uitgerekend op 11 juli ongeveer). Hoe zijn jullie symptomen? En kunnen jullie 'voelen' dat er nieuw leven in jullie lichaam groeit?

Ben benieuwd. Ik heb verder niemand om erover te praten omdat ik het nog voor me wil houden tot de kerst. Ik hoor graag van jullie.

Liefs

Wat leuk dat er zoveel al weer aansluiten! Ik hoop ook dat iedereen die op fb is overgestapt hier wel een update geeft over de echo’s? 
Het wordt al een behoorlijke lijst zo zeg! De tijd kan niet snel genoeg gaan.. 

hier nog steeds weinig symptomen, al waren die er wel. Afwachten dus en super spannend. Afleiding is wat t beste helpt merk ik, gelukkig heb ik al een zoontje van bijna 1,5 rondlopen. Die vraagt de nodige aandacht zodat ik niet de hele dag met deze onzekerheid bezig kan zijn. ?

Ik wil mij ook graag aansluiten!  Vrijdag positief getest en wordt met de dag donkerder. Onverwacht maar niet minder welkom. Met een baby van 4 maanden ook hier voldoende afleiding. Morgen vk bellen voor echo afspraak! 

Terug
Bovenaan