Uitgerekend Juli 2019 ♡

26 juni is onze dochter Merel geboren. En we genieten nu met volop van haar! De roze wolk is hier absoluut aanwezig. Ik kijk ook met een goed gevoel terug op de bevalling en het herstel gaat echt heel vlot. Gefeliciteerd voor alle nieuwe mama’s en succes mama’s die de bevalling nog voor de boeg hebben. Jullie kunnen het! Nog even en dan heb je je mooie kindje in je armen! 

Gefeliciteerd met jullie kleintjes!

Ik kan niet wachten tot die van ons komt! Hij ligt al mooi diep in mijn bekken. Wij zijn er echt helemaal klaar voor. 

We hebben ook al een akte van naamskeuze laten opstellen: onze zoon krijgt namelijk mijn achternaam. 

Gefeliciteerd met de geboren baby's! Hopelijk gaat alles goed met jullie en de kleine.
Hier vandaag weer bij de gynaecoloog geweest. Bloeddruk blijft redelijk stabiel en onder de grens van 140/90, dus hoef gelukkig niet aan de medicijnen om die te verlagen. Helaas wel meer eiwit in de urine bij de controle met stickje. Dus weer opgestuurd naar het laboratorium en ook weer bloedgeprikt. Mocht wel naar huis om de uitslagen af te wachten maar de kans is nu toch wel groter dat we te horen gaan krijgen dat het nu toch definitief weer pre eclampsie is en de bevalling ingeleid zal gaan worden. Hopelijk gaat die kleine zich gewoon vandaag of vanacht zelf melden. We zullen het zien. Meer dan afwachten kunnen we niet. Ik voel me wel goed dus ga nog maar weer even voor de zekerheid het huis door crossen met de poetsdoek, alle was wegwerken en de ramen lappen.
Hoe gaat het met de rest?
Hier vandaag 38+2 weken. 

Het is een tijdje geleden dat ik iets heb geschreven. Maar heb wel bijna dagelijks meegelezen op het forum.
Helaas gaat het hier niet zo goed met mij. Met de kleine lijkt wel alles in orde. Sinds zondag avond heb ik ontzettend last van mijn onderrug. Tja even verkeerd gelegen dacht ik nog. Maar de pijn bleef terug komen. Ze begonnen ook op weeën te lijken. In een golf kwamen ze. Helaas om de 10min of soms om de 30. Maandag ook mijn slijmprop verloren.
Dinsdag avond de verloskundige gebeld. De steken werden heftiger maar niet regelmatiger en ze bevestigde dat de kleine zo goed als ingedaald is. Ik dacht fijn dan kan ik eindelijk weer eens slapen.
Maar nee. Vanaf half 1 wakker gelegen en om de haverklap kreeg ik weer steken in mijn onderrug en soms buik. Deze ochtend ook maar een ectra blaasontsteking check gedaan. Kwam niet uit. Gelukkig had ik vanmorgen al een afspraak staan bij de verloskundige. Door de slapen loze nachten zat ik er echt doorheen en we hebben besloten dat ik een nachtje in het ziekenhuis mag slapen en krijg dan pijn medicatie. Vanaf daar kijken we verder. Gelukkig :)
Nu lig ik op bed in 1 van de weinig oké houdingen. De pijn komt niet meer in golven maar is er of niet. Zit zelfs te denken aan bekken instabiliteit of iets wat eraan gerelateerd is. Want zitten gaat niet meer. En rechter zij of rug liggen ook niet. Opstaan en lopen gaan lastig. Zelfs van de bank naar de keuken.
Even volhouden nog. 19 juli uitgerekend. Maar van mij mag onze kleine nu wel komen.

S-W gefeliciteerd! Wat leuk zo'n positief verhaal. Ben wel benieuwd naar de bevalling, hoe begon het, waar ben je bevallen etc.? Geniet maar van de wolk!
Wat naar, gebruiker... nog geen ontsluiting? Hopelijk volgt na de slijmprop toch snel ook de bevalling, maar dat is niet perse het geval geloof ik he? Sterkte! Hopelijk kun je wat bijslapen in het ziekenhuis.

Gefeliciteerd voor degene die ook bevallen zijn! 
Nog veel succes voor degene die nog moeten bevallen en dat alle kwaaltjes snel voorbij mogen zijn. Zwanger zijn is prachtig  maar de klachten die er soms bij komen kijken....
Kyan is vandaag 5 dagen oud, hij doet het heel goed en het is een heerlijk ventje.. 
Ik lees nog steeds mee! 

Gefeliciteerd alle mama's!!!
Ik ben ook erg benieuwd naar hoe het begon. voelden jullie het aankomen?!
Zelf denk ik dat ons kereltje later komt. Waarom ik dit denk is omdat ik weinig klachten ervaar. de echte harde buiken heb ik nooit gehad. Wel een zwaar gevoel als ik teveel doe maar ik heb dit nooit als last ervaren.
Wel de laatste tijd last van misselijkheid.. Hebben jullie dat ook?!
En moet ik mijn VK bellen zodra ik de slijmprop verlies? Geen idee hoe of wat. De VK verteld mij namelijk bijna niks....
Hebben jullie nog specifieke dingetjes wat handig is voor in de Vluchtkoffer? Ik heb bijvoorbeeld vochtig toilet papier om eventueel op te frissen. Mini shampoo en conditioner, gezicht reiniger doekjes, 3 lange tshirts en 2 hempjes, 3 leggings waarvan 1 voor naar huis met een lange shirt erop. Heb verder de kleertjes allemaal apart in hersluitvsre zakjes gedaan met stickertjes erop wat het is en de maat zodat mijn vriend het er makkelijk uit kan pakken als hij aangekleed moet worden 

Volgens Google hoef je de verloskundige niet te bellen als je de slijmprop verliest. Behalve als er veel bloed erbij komt kijken. Mijn verloskundige hanteert het 2 euro muntstuk als maximaal ;)
Thnx lepeltje. Ik hoop inderdaad dat het morgen beter gaat. Ze hebben niet gekeken of ik ontsluiting  had. Ze hebben alleen gevoeld of hij ingedaald was. 
Denk zelf dat hij niet veel eerder gaat verschijnen uit zichzelf. Afhankelijk of de pijn weggaat denk ik erover om ingeleid te worden. Nog 2 weken lang op bed liggen zie ik niet zo zitten namelijk 

Terug
Bovenaan