Uitgerekend Juli 2019 ♡

Kom op Sani! Sterk ben je als je je daar steeds mee bezig kan houden. Maar vergeet niet te genieten en als de baby zich wel aandiend lekker daarmee bezig te zijn. Ook voor je man. Focussen op dat prachtige kleine wonder, de rest komt wel weer!
Hier is gisterochtend, gelukkig, de bevalling zelf op gang gekomen. Wel naar het ziekenhuis dus omdat ik was overgenomen door de gyn maar zonder officieel vastgesteld pre eclampsie. Savonds zouden we weer 24 uurs urine in moeten leveren waar wss wel pe uit zou zijn gekomen. Gelukkig melde onze kleine man zich zelf. Zo blij, trots en dankbaar. Om kwart voor 6 savonds is onze Lucas geboren. ? We mogen als het goed is vandaag naar huis omdat mijn controles goed zijn en ze dus niet officieel pe vast hebben kunnen stellen, mijn waardes goed zijn en daarom krijgen we het voordeel van de twijfel en hoeven we niet 48 uur te blijven. Yes. ?

Gefeliciteerd met de nieuwe wereldburgers!! 
Toch nog snel WR!

ik denk dat ik dinsdag 16 juli ks krijg...hoor het volgende week.
zijn er meer dames die last hebben van een carpaal tunnel syndroom? Ik slaap
daarom nu dus zittend ?

Gefeliciteerd dames met jullie zoon! En fijn dat de bevalling zelf op gang kwam. Lekker van genieten ?
Jeetje alweer 2 bevallen, word nu steeds spannender! 
Wel grappig... zie nu forums voorbij komen van Januari 2020 etc. wat nog zo ver weg klinkt, eerst was dit voor ons ook zo, maar nu zitten we allemaal in de uitgerekende maand al! ? toch snel gegaan! 
Sani; wat vervelend hoe je verlof nu gaat, wat een gedoe! Je ervoor afsluiten is ook lastig, hopelijk komt het snel goed en blijft jullie kleintje idd nog even zitten tot de rust er weer is en jullie vollop kunnen genieten van jullie kleine wonder? dat is voor nu het allerbelangrijkst! 
En Peky; spannend! Lijkt me heel gek als je een geplande KS/bevalling hebt. Dan weet je precies wanneer het gaat gebeuren, mooi begin van de zomervakantie in elk geval ?

@botw: ik hou wel van controle Haha, het past dus wel bij mij. Weet dan zelf precies wannneer ik laatste wasje ga draaien ?

Peky: Ja dat is wel handig! Alhoewel zou ik persoonlijk dag ervoor geen oog dicht kunnen doen, spanning! Haha maar daar heb ik ook snel last van... ben niet zo’n held op medisch gebied..
net zoals ze bij samen bevallen zei; als het ‘s nachts begint, moet je proberen tussendoor maar wat te slapen, kan me niet voorstellen dat ik dan nog kan slapen, door de spanning blijf ik vast wakker?? 

Ooh al die kleintjes!
Christaa gefeliciteerd met Ilay!
S-W gefeliciteerd met Merel!
MaddyMaddy gefeliciteerd met Ryan! Klinkt als een aparte bevalling idd. Niet één die je van te voren zo zou kunnen bedenken.
WR gefeliciteerd met Lucas. Wat fijn dat het allemaal toch naturlijk op gang is gekomen en dat je snel weer naar huis mag.
Ik geloof dat ik dan weer bij ben met geboortes. Gaat nu echt snel!
Sani wat vervelend dat je niet van je verlof kan genieten zo.
Hier vandaag 37 weken. Mijlpaal, maar ook het gevoel dat het bij mij nog wel 4 weken gaat duren. Gisteren bij de controle bleek ook dat ons zoontje weer is "uitgedaald" zegmaar. Nu dus het advies gekregen dat ik gelijk moet gaan liggen als mijn vliezen breken. Maar ergens ben ik er nog zo rustig onder.
Vluchttas nog steeds niet ingepakt. Badjas zie ik er altijd bij staan, maar die heb ik niet en vind het echt onzin om die hiervoor te gaan kopen. Verder staat alles inmiddels wel klaar. Heb alleen de bank nog niet "beschermd". Terwijl ik toch een erg groot deel van de tijd op de bank doorbreng en het lijkt me minstens zo moeilijk om de bank schoon te krijgen als je matras. Maar ja, grote kans dat het gewoon begint met weeën. Voorlopig rommelt er hier dus nog niks en voel ik me ook best goed. Ik heb het gevoel dat de kleintjes vaak pas komen als je lichaam op is of je aan het eind van je latijn bent. We gaan het zien. 

Vanochtend een 2e poging om te strippen maar helaas wederom geen succes! Als hij zich dit weekend dus niet aankondigd dan gaan we met het ziekenhuis in gesprek! Ik heb in mijn bevalplan staan: niet inleiden, behalve als het niet anders kan en volg. week woensdag is die dag gekomen! Het is dus weer afw88!!! 
Hoop dat iedereen een beetje geniet van hun verlof! Gelukkig hebben we mooi weer! Vriendinnetje had haar verlof in de winter en die verveelde zich na 4 weken wel...kan mij best voorstellen! 
Ook trouwens handig in je vluchtkoffer: nu te koop bij de action een molentje op een watersprayfles! Voor verfrissing! Maar ook warme sokken, trui i.v.m airco in het ziekenhuis!  Die tennisballen zijn een goed idee! Die heb ik in huis i.v.m bekken maar die kunnen idd gewoon mee! Ik heb die koffer gister weer herpakt! Stond al 5 weken klaar maar toch maar dingen er weer uitgehaald en toegevoegd!
Succes allemaal met wachten?!

Terug
Bovenaan