Uitgerekend Juli 2019 ♡

Ik heb laatst ergens gelezen dat je het bedje niet hoeft op te maken, dit doet de kraamverzorgster. Er was iemand die het opgemaakt had, en eenmaal toen ze thuis waren heeft de kraamverzorgster alles afgehaald en opnieuw opgemaakt. 
Ik maak het bedje eerst niet op, maar als je ‘s avonds thuis komt, komt de kraamzorg dan ook nog? Of hoe zit dit? Blijf je dan automatisch ziekenhuis als je daar bevalt en ga je volgende ochtend naar huis? 

Gefeliciteerd voor degenen die bevallen zijn!
Ik heb alleen een lakentje over het matrasje heen, zodat het matrasje stofvrij blijft. Dat halen we zelf af bij thuiskomst en doen dan schoon beddengoed erop. Ik weet eigenlijk niet meer of de kraamhulp dat vorige keer gedaan heeft, ik was namelijk al thuis voordat we onze dochter mochten meenemen uit het ziekenhuis.

Hier gisteren bevallen van een ‘jongetje’ genaamd Daan :) met zn 4,5 kilo niet echt klein te noemen haha 
Ging allemaal heel snel. Om 07.00 uur begon het en om 11.31 uur was hij er al.
Lekker thuis in eigen huis en geen hechtingen. 
Vertrouw ook op je eigen lijf, het kan meer dan je denkt! Ik weet dat ieder lijf anders is maar ik denk zelf dat een positieve mindset en het zien als een feestje dat je kindje geboren mag worden wel heeft bijgedragen aan een hele mooie bevalling. 
Zet ‘m op allemaal! 

Helemaal eens met KT.
Ik ben "vandaag" thuis bevallen om 2 uur van een schattig meisie. Gelukkig was alles goed en jn orde. Ben uiteindelijk bevallen met 39.4.
Het is wel weer echt even inkomen met de gebroken nachten  pfoe

Gefeliciteerd voor degene die ook weer bevallen zijn! Fijn dat alles ook goed gaat ❤
Ummie, sluit me aan hoor, idd wennen weer gebroken nachten..

Gefeliciteerd voor allen die bevallen zijn! ????? Geniet van jullie kraamtijd met jullie kleine!!!?
Vandaag 41.5 weken en dat betekent naar het ziekenhuis en daar plan doorspreken + check up! Manneke beweegt volop in mijn buik dus ik maak mij geen zorgen over zijn gezondheid! Daarnaast ben ik ook nog steeds fit en heb na omstandigheden, buik is wel echt groot, genoeg energie! Bloeddruk is ook hele zwangerschap perfect geweest! 
Thuisbevalling heb ik eigenlijk al uit mijn hoofd gezet ?! Ondanks zeurderig gevoel in mijn buik afgelopen weekend heeft het niet doorgezet, geen slijmprop, geen gebroken water! Ben erg benieuwd wat ze zeggen...wat ik mij afvraag: zouden ze mij kunnen vragen om te blijven? Ik heb vluchtkoffer e.d allemaal al klaar staan! Nou wonen wij 5 min van het ziekenhuis dus het is zo gehaald!
Pfff zie er wel tegenop....

Terug
Bovenaan