Uitgerekend Juli 2019 ♡

[quote quote=10129096]Wat leuk dat er zoveel al weer aansluiten! Ik hoop ook dat iedereen die op fb is overgestapt hier wel een update geeft over de echo’s? Het wordt al een behoorlijke lijst zo zeg! De tijd kan niet snel genoeg gaan.. hier nog steeds weinig symptomen, al waren die er wel. Afwachten dus en super spannend. Afleiding is wat t beste helpt merk ik, gelukkig heb ik al een zoontje van bijna 1,5 rondlopen. Die vraagt de nodige aandacht zodat ik niet de hele dag met deze onzekerheid bezig kan zijn. [/quote]
Tuurlijk geven we een update over de echo’s! 
Mijn symptomen komen en gaan. Soms word ik er wel wat onzeker van, maar probeer positief te blijven. Ik heb over anderhalve week de eerste echo, kan echt niet wachtennnn. 

Wij zijn ook rond 5 juli uitgerekend van onze eerste. Net nu ik dacht als het deze maand niet raak is gaan we maar eens eens een onderzoekje laten doen. Het is zo spannend allemaal. Hopen dat bij de eerste echo gewoon alles in orde is :)

Ik ben rond 9 juli uitgerekend en dat betekend ein-de-lijk zwanger: ruim een jaar na mijn miskraam! Begon zelf al zorgen te maken... maar het is eindelijk gelukt en we zijn beide helemaal happy!

Leuk dat jullie wel een update geven! Ik wordt er zelf ook onzeker van, vandaag ook wat krampjes dus nog een schepje erboven op. Probeer me er maar aan vast te houden dat zolang er geen bloed is het nog goed gaat! Maar nog 11 dagen wachten tot de echo is dan zo lang idd! Aaarghhh, kan ook echt niet wachten! ?
Gefeliciteerd alle nieuwelingen!! Super leuk en spannend!

Wat een hoop nieuwe zwangeren gefeliciteerd allemaal!!
 Hier zijn de klachten helemaal weg. Alleen mijn buik zo opgezet dat ik al op moet passen wat ik aantrek omdat het wel redelijk opvalt 

Terug
Bovenaan