Uitgerekend Juli 2019 ♡

Gefeliciteerd allemaal en welkom?
De groep wordt al groter, leuk! Als jullie even je 1e echo's doorgeven voeg ik jullie toe aan het lijstje? 
@Reginaaa nee wij hebben het nog aan niemand verteld. Na de eerste (hopelijk goede) echo willen we het onze ouders en broers/zussen vertellen.. spannend! Zoveel zin in?

Wat leuk dat de groep groter wordt! Gefeliciteerd allemaal :)
Wel spannend allemaal he?! Zijn jullie nou ook op allerlei sites aan het kijken hoe de zwangerschapsontwikkeling per week is? Ik vind het zo knap dat die groei van cellen naar een foetus met alle organen etc, zo snel gaat. Eind deze week gaat er al een hartje kloppen als het goed is..
Ik ben volgens mijn eigen berekening 11 juli uitgerekend. 

Hi,
Zooo voor mij was het even onverwacht. Na het stoppen met de pil in juni nog niet een keer ongesteld geworden. Tussendoor voor de zekerheid twee keer getest maar toch eigenlijk volledig in de veronderstelling dat ik nog niet vruchtbaar was. En toen vorige week maandag opstaan met misselijk gevoel. En toen dinsdag weer.... toch maar eens testen. Volgens Clearblue 3+ weken zwanger (dus geen idee nu wanneer wanneer ik ben uitgerekend maar ga uit van begin juli).
Mijn eerste zwangerschap en ons eerste kindje hopelijk. Maar er kan nog zoveel misgaan... ik hoop op geluk :)
Spannend! En misselijk.....

@Sailster Gefeliciteerd meid! Wat spannend he..
@WR Ik ga je toevoegen aan het 'echo lijstje'. Leuk!
@Reginaaa Haha ja dat doe ik ook steeds. Heb zelfs de ouders van nu app al op mijn telefoon en dan kun je ook per dag zien hoe ver je bent, hoeveel mm de baby gegroeit is etc. Super leuk!
Meiden hebben jullie ook dat je s'ochtends misselijk bent (nouja ik ben niet kotsmisselijk maar meer zo'n kokhals-gevoel..) en dat je er later op de dag weinig last meer van hebt? Ik kan echt merken dat ik er met een lege maag last van heb en juist als ik effe teveel ontbeten heb. Zo ook vanochtend weer.. Ik probeer echt kleinere porties te eten dan dat ik normaal gewend ben, verdeeld over de dag. Hoe doen jullie dat? Oja en gemberthee! Verse stukjes gember en dan kokend water er over heen, neutraliseerd de maag en verminderd misselijkheid :) Tipje! :)

Eerste echo's:
6 november Marliesie
7 november XSamanthaX
13 november Neusje
14 november Strawberryc
15 november LRE87+Kyara+MamavanJav
17 november Lauu
21 november Stiekemmeelezen+N88
22 november Bloesem+Molliee+Gebruiker10095993+Verrassingvanons
23 november Juuno+MamavanLief
27 november Iewie
26 november Hiworld+Reginaaa
30 november Mamaofthree
3 december WR
————————————————————

@Marliessiee en XSamanthaX
Deze week zijn julie echo's, spannend! Laten jullie weten hoe het is gegaan? En hoeveel weken+dagen je nu precies bent?

Hallo!

Bij deze wil ik me ook graag aansluiten :)

27 oktober moest ik ongesteld worden, 29 oktober twee testen gedaan en die waren allebei positief. Hoewel deze zwangerschap niet helemaal gepland is (mijn vriend is nog maar 21, we kennen elkaar nog maar 7 maanden, ik ben net begonnen als gastouder), zijn we er na even wennen toch wel heel erg blij mee. Volgens mijn eigen berekeningen is mijn uitgerekende datum 6 juli en ben ik nu 5 weken en 2 dagen. 10 december hebben we de eerste echo.

Ik heb eigenlijk al vanaf de bevruchting symptomen. Ik was moe, had honger, was emotioneel en had een trekkend gevoel in mijn onderbuik. Sinds 31 oktober zijn mijn borsten pijn gaan doen. De reden dat ik niet aan de pil was, was ook omdat ik blijkbaar erg gevoelig ben voor hormonen, wat dus voor een ondraaglijke pijn in mijn borsten zorgt. Daar heb ik nu dus natuurlijk ook erg veel last van.

Ook sinds 31 oktober heb ik last van hele erge krampen en soms zelfs steken in mijn buik. Ik hou mezelf gewoon voor dat zolang ik niet bloed, alles goed is. Maar dat betekent niet dat ik me soms toch wel een beetje zorgen maak..

Terug
Bovenaan