Uitgerekend Juli 2019 ♡

Ik had dat vandaag voor het eerst ! Echt zwaar misselijk en een brok in me keel zo van ik moet zo gaan spuge.
We hadden gebak op het werk. Ik sla dat nooit af maar dit keer wel dan snap je wel hoelaat het is haha..  pfff

Hi allemaal, 
als het goed is ben ik nu 6 weken zwanger dus begin juli uitgerekend! Het was voor ons een verrassing dat we een kindje verwachten. Was nog niet helemaal in de planning maar wel super welkom. 

Ik heb 27 nov mijn eerste echo maar ga het dit weekend al bekent maken. Ik ga binnenkort allemaal weekendjes weg. En als ik dan geen borrel drink of carpaccio eet val ik al door de mand dus dan maar eerlijk zijn. En ik heb best aardig wat klachten dus dan hoef ik me ook niet groot te houden. 

Ik reageer echt mega op geuren. Mijn borsten lijken wel beton blokken en doen mega zeer! Misselijk als de nete. En maagzuur wat bijna door me neus komt. Ik kan elk moment van de dag wel slapen. Dus ik merk het wel. 

Maar ik zou ook graag bij de groep willen als dat kan!!

Liefs C

Hoe kunnen mensen zwangerschap geheim houden? Ik ben echt meer wel misselijk  dan niet. Mijn collega’s zullen ook wel denken die voelt zich nu al weer niet lekker? Ik heb ook het idee dat mijn buik nu al boller is. Maar is misschien gewoon omdat ik me opgeblazen voel...
Ik heb de 27e de eerste echo! 
Nu een poging doen om ff te gaan sporten... ?

Goedenavond,
Aller eerst aan diegene die zwanger zijn van harte gefeliciteerd met het nieuwe wereld wondertje. Wij zullen ergens in Juli ons 3e kindje verwachten. We hebben al een kindje die word binnen kort 3 jaar. Het was een lange weg van 3 jaar onzekerheid en ziekenhuis in en uit lopen. Maar toch is ons kindje gelukkig op de natuurlijke manier gekomen. Na één jaar en 2 maanden terug van ons midweekje weg met zijn 2e kwamen we met zijn 3e terug (ons kleintje was uit logeren bij oma en opa op dat moment). Helaas heeft dit prille geluk maar 10 dagen mogen duren. We zouden rond de 8 weken zwanger zijn. Net voor de echo eindigde in het miskraam. Maar sinds vrijdag weer een positieve test gehad. En nu in spanning afwachten en uit kijken na de eerste echo. Ppfff en dan duren 2 weken lang.

Goedenavond 
allemaal gefeliciteerd ik ben zwanger van de 2e uitgerekend 3 juli (mijn eigen berekening) eerste echo krijg ik 13 dec dus nog een tijdje in spanning zitten.
heb indd ook weer de apps geüpdatet en hou de ontwikkeling ook bij per week. Vind dat wel interessant.
twijfel om het te vertellen 18-11 want dan houden we onze verjaardag en normaal lust ik dan wel een biertje maar dat kan dus nu niet. Maar ben dan pas 7 weken..

Terug
Bovenaan