Uitgerekend Juli 2019 ♡

Hoi allemaal,
Ik heb gisteren voor het eerst getest (3 dagen voor de verwachtte menstruatie) telkens een licht streepje, tot 4 keer over! Vanochtend weer getest en weer een licht streepje. Ik ben zo blij ?
Ik mag er dan toch vanuit gaan dat ik zwanger ben?
Liefs 

Hoi Meiden, 

Gefeliciteerd allemaal!
Ik wil mij ook graag melden. Volgens de voorlopige berekening ben ik 17 juli uitgerekend van ons tweede kindje, onze dochter is bijna 13 maanden. Ik ben 30 jaar en mijn man is 33. Ik ben afgelopen september met een 2,5 jarige opleiding begonnen dus het zal wel even pittig worden ?. Op 4 december hebben we de eerste echo en de intake bij de VK. Ik heb mij al aangemeld bij Moeder voor Moeders, de vorige keer heb ik dat ook gedaan en in mijn omgeving heb ik nogal wat vriendinnen die moeilijk zwanger worden daarom vind ik het belangrijk. Ik voel mij ook een beetje bezwaard om dat het ons nu 2x lukt voordat we het gingen proberen.. 
Ik zou ook graag bij de Facebook groep willen (de vorige keer vond ik dat zo fijn) 
Liefs! 

Hai meiden, 
Nieuwe zwangeren, Gefeliciteerd en welkom. 
Hoe voelen jullie je vandaag meiden? Ik zeer belabberd. Ben thuis. Moe, misselijk, weinig eetlust en voel me gewoon algeheel grieperig. Neemt niet weg dat ik natuurlijk nog steeds hartstikke blij ben? maar dit soort dagen zijn wel effies moeilijk ook omdat je nog geen eerste echo hebt gehad dus je zit nog zo in onzekerheid.. hoe hebben jullie dat?

Hier ook ontzettend moe. Vandaag met de kleine naar het CB geweest en die moest weer twee prikjes dus laten we hopen dat ze er niet te veel last van krijgt. Heb het wel maar even gemeld dat ik zwanger ben dan kunnen ze me helpen als de bv onverwacht terugloopt of de kleine gaat weigeren ivm smaakverandering. Tot die tijd mag ik bv blijven geven zolang mijn lichaam het ook toe laat. Ik wil het zoooooo graag nog een poosje blijven geven maar kan echt merken dat er twee mee eten. Heb dus vooral honger en ben erg moe, verder voel ik me goed, gelukkig! 

[quote quote=10129877]Hai meiden, Nieuwe zwangeren, Gefeliciteerd en welkom. Hoe voelen jullie je vandaag meiden? Ik zeer belabberd. Ben thuis. Moe, misselijk, weinig eetlust en voel me gewoon algeheel grieperig. ?[/quote]
Ik voel me ook belabberd. Zwaar weekend gehad in het buitenland (slapeloze nachten en erg veel last van m'n darmen, daarnaast lichte misselijkheid steeds). Had gister een gepland dagje vrij en vandaag ben ik na de middagpauze naar huis gegaan. Nu dus een beetje rustig aan en morgen gelukkig m'n parttime dag.
Vandaag aan m'n beste vriendinnetjes verteld. Jeetje ik vond het spannend! Zat echt te shaken maar heel leuk om te doen. Ben de 4e in de vriendengroep dus was wel even schrikken voor ze Hahaha.

Gefeliciteerd allemaal!! 
Ik heb net de verloskundige aan de lijn gehad. Eerste echo staat gepland op 29 november. En ik vind het echt heeeel spannend!
Verder voel ik me goed. Vanochtend beetje hoofdpijn, misselijk en zweten. Maar inmiddels alleen nog maar last van de misselijkheid. Niet heel aanwezig maar beetje op de achtergrond. Wel irritant.
Verder onwijs zere boobies nog steeds & heel weinig eetlust. Dit is ook de eerste keer in m'n leven dat ik wanneer ik aan chocolade of snoep denk ik spontaan misselijk word hahaha. Blergh. Hoop dat het zo blijft, maakt het gezond leven wat makkelijker ;) 

Ohh wat herkenbaar allemaal! In sommig eten heb ik dan mega trek maar als ik een hap neem vind ik het mega vies! En geuren kan ik totaal niet weerstaan. Terwijl ik altijd normaal heel veel kom hebben. 

Op me werk weten ze het nu al. Ik stond al te kokken als ik natte was rook. Ze lachen om al me kwaaltjes. 

Hebben jullie ook zn angst dat het allemaal nog mis gaat? 

Gefeliciteerd nieuwe Meiden! Leuk dat jullie hier ook allemaal kletsen. 
Mij voel me ook nog steeds zwaar belabberd, vorige week griep met koorts maar lijk nog steeds niet echt te herstellen.koorts gelukkig wel weg maar blijf zo lam, moe, verkouden, weinig eetlust inderdaad. Heel vervelend. Bij inspanning direct zweten en warm terwijl thuis op de bank juist erg koud! 
Moet morgen weer werken maar zie er echt tegenop! En nog steeds duurt wachten lang.. 
hebben jullie ook last van af en toe wat krampjes? Ongesteldheidsachtige krampjes? 

Terug
Bovenaan